Spring naar bijdragen

Welke cache's zijn goed te doen per fiets


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

dan heb ik wel een aar voor jou uit het noorden van het land.

 

-play my game bij leeuwarden

-agricola's doos boven groningen

 

deze weet ik zo uit mijn hoofd,en er is ergens in drenthe ook een cach speciaal voor fietsers ik geloof 18km lang maar die kan ik je zo niet noemen.

 

 

je kan natuurlijk ook een gebied uitzoeken waar een aantal caches liggen en daar te gaan fietsen en dan af en toe even van de fiets af om de cach te zoeken.

vaak in de logjes kun je al wel lezen of de cach dichtbij het pad licht of niet.

 

suc6

 

gr twinlife (die vaak van het rechte pad afwijkt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dan heb ik wel een aar voor jou uit het noorden van het land.

 

-play my game   bij leeuwarden

-agricola's doos boven groningen

Ook Op Wacht ..., Wyldemerk en Tjongervallei-cache in het zuiden van Friesland zijn heel geschikt om op de fiets te doen.

 

De eerste twee laten zich ook goed combineren. :yes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb bijna al mijn caches met de fiets gedaan. En dat bevalt me prima! :dribble:

Een paar keer heb ik iemand met een auto geregeld en toen ontdekte ik dat dat ook nadelen had. Fanatieke automobilisten willen namelijk geen meter te veel lopen en kunnen dus een kwartier rondrijden om 10 meter dichterbij te komen. Ook gebrek aan parkeerruimte, eenrichtingsverkeer of doodlopende wegen (muv fietsers) zijn ineens obstakels, waar je met de fiets geen last van hebt. :P

Zijn er eigenlijk caches die je niet met de fiets kan doen? Waarschijnlijk alleen de caches die op een P-terrein van een snelweg liggen?

Mij lijkt de combinatie van een auto met een fiets achterop, de meest ideale combinatie.

 

Biertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij doen ook heel veel, bijna allemaal, caches per fiets. Als je een concrete cache op het oog hebt kun je me wel vragen of die per fiets te doen is (moet ik hem wel gedaan hebben natuurlijk).

 

Van onze eigen caches kan ik verpklappen dat Waterzuiveringsinstallatie op de fiets te doen is, Keutenberg ook, is wel een uitdaging als je onderaan begint om hem zonder afstappen te doen, K3 is ook per fiets te doen alleen het laatste stukje niet, maar genoeg fietsparkeerterreinen in de buurt.

 

Alexander (die enorme kuiten krijgt van al dat fietscachen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en na imbosch fiets je lekker door naar Koningsheide 3 en de syp, een mooie trip vanaf staion Arnhem.(voor diegene die wel met de trein willen komen)

 

Vanaf station Rheden doe je tracer, station to station en gebbes

 

Ook vanaf station Nijmegen genoeg caches

 

 

Goede jacht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

We hebben sinds kort de cache Gathering Stones in ere hersteld. Hij heet nu: Yabbadabbadoo, Gathering Stones is back!

Vroeger was dit een tocht van 17 tot 25 kilometer, afhankelijk van hoe je reed. Nu is de route terug gebracht tot 9 kilometer. Hij is goed per fiets te doen, al gaat niet de gehele route over verharde paden. Maar je kunt altijd even gaan lopen als het stukje zandpad waar je overheen moet te mul is.

Gathering Stones is een tocht rondom Borger in Drenthe.

 

We zijn ons overigens aan het -beramen- omtrent een langere fietscache in Midden-Drenthe. Als die approved is, zullen we het hier melden.

 

Happy hunting, lopend of per fiets!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast Team Kleijn

'Leusden Light StrafCache'

 

Prima op de fiets te doen, je wint het zeker weten van de auto, vanwege je wendbaarheid, snelheid en toegankelijkheid binnen de route van de cache.

 

"Team Kleijn"

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...