Spring naar bijdragen

Welke cache's zijn goed te doen per fiets


Jan en Jany

Aanbevolen berichten

  • 2 months later...
ReizenReizen

Mijn eigen cache RUST en ONRUST nabij Mierlo (NB) is perfekt op de fiets te doen !

Zeer mooie omgeving en door de week ook lekker rustig..

Dat kan ik zeker beamen! Een hele goede fietscache!

 

Overigens is het Vijverbos er ook eentje die je op de fiets kan doen, de laatste paar honderd meter moet je alleen even lopen.

Daarnaast zijn: log de cache Ruine en Log de cache Racebaan, Jasper en Conny cache, heeeeeel veeeeel caches rond Den Haag (bv de OSV serie), Bedelaarsbos, Kuilenburg, Zuid.nl, Zwart Nazareth, Leidse Ontzetting, Havezate Spijkerbos Olst, KK ook allemaal met de fiets te doen. Zomaar even een greep uit mijn eigen lijst met vondsten. Daarnaast hebben we er nog heeeeeel veeeeeel meer met de fiets gedaan maar of dat helemaal de bedoeling was.... en met een gewone fiets?

 

Alex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk moet ik niet uit de school klappen over nieuwe ontwikkelingen. Omdat de vraag welke caches per fiets te doen zijn maak ik deze keer een uitzondering.

 

In het kader van de al ergens anders genoemde site innovatie, ben ik bezig met het maken van een mogelijkheid om kaarten te maken met daarop alleen caches die per fiets gedaan kunnen worden. Overigens onder voorwaarde dat de cache eigenaar dat op een bepaalde manier heeft aangegeven. Ik beloof niets, maar ik verwacht het binnen een maand te kunnen afronden. Afhankelijk van het weer natuurlijk :beerchug:.

Hoe slechter het weer, hoe eerder het af is. Echter: hoe beter het weer, hoe belangrijker het is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Niet gehinderd door extreem veel ervaring met caches en evenmin door het bezit van een auto, verkeerde ik in de veronderstelling, dat caching iets is voor wandelen, eventueel aangevuld door de fiets en ook soms per boot (op het water heb ik ook leuke caches gedaan! :o ). Met stijgende verbazing en (sorry sorry) lichte weerzin :crybaby: lees ik dan ook dat mensen caches per auto doen...

Voor mij is geocaching een leuke manier om in de natuur te komen en gebieden te 'ontdekken', zelfs in mijn eigen omgeving ben ik daardoor op mooie plekken geweest waar ik nog nooit geweest was...

What's next? Per auto over de Inca Trail naar Macchu Picchu? Of naar de top van de Mt Blanc? :eek:

Nou ja. No offence: ieder z'n meug! Het verbaasde me gewoon, that's all. :o

 

cache ze!

Erben, die erg van wandelen houdt, en ook van fietsen, en geocaching een perfecte manier om eens op onverwachte plaatsen te komen!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Hoe lager je tempo, hoe meer je ziet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...