Spring naar bijdragen

publieksprijs cachefoto 2010  

156 leden hebben gestemd

1. 1. Welke foto heeft jouw voorkeur?

• 1
      8
    • 2
      14
    • 3
      3
    • 4
      7
    • 5
      0
    • 6
      2
    • 9
      6
    • 11
      14
    • 12
      1
    • 14
      9
    • 17
      2
    • 24
      2
    • 26
      0
    • 29
      6
    • 34
      0
    • 38
      0
    • 39
      0
    • 46
      9
    • 47
      7
    • 51
      4
    • 52
      0
    • 60
      1
    • 61
      1
    • 65
      4
    • 66
      3
    • 67
      5
    • 68
      1
    • 75
      10
    • 83
      0
    • 85
      26
    • 87
      0
    • 91
      1
    • 99
      1
    • 100
      1
    • 105
      0
    • 106
      1
    • 110
      0
    • 112
      1
    • 114
      3
    • 115
      3

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Foto 85 .. lekker hollands .. zo uit de klei getrokken .. erg herkenbaar!

Geplaatst

Wie heeft foto 85 op origineel formaat? :dribble:

ik :rolleyes:

En de fotograaf natuurlijk maar ik verklap nog niet wie dat is.

Deze foto heeft 3648 x 2736 pixels.

Met 150 ppi kom je dan op maximaal 51 x 38 cm.

Geplaatst

Ik heb gekozen voor foto 11.

De reden is dat ik deze foto het beste bij geocaching vind passen. (Dat was dan ook de opdracht, toch?)

Op de meest vreemde plekken een briefje zitten beschrijven. :lol:

idem

Geplaatst

Ik heb op foto 11 gestemd, je kan er aan aflezen dat er toch behoorlijk gezocht zal zijn (plaatsen genoeg) en dan kennelijk tevreden uit het zicht van iedereen, genieten van de prachtige omgeving en het vinden van de cache.

Verder waren er natuurlijk prachtige natuur-foto's, maar ik heb juist gekozen voor een foto waarop "geocaching" te zien is!

Geplaatst

Wat een prachtige foto's. Ik heb de foto's die alleen mooie natuur laten zien af laten vallen. Die van het roodborstje is prachtig, maar niet in deze wedstrijd.

Ik heb foto 46 gekozen. De hond op het kistje. Het hondje straalt zoveel enthousiasme uit. Alsof hij hoogst persoonlijk de cache heeft gevonden en weet waar het om gaat.

Goed getroffen van de fotograaf. Leuk om te zien dat deze foto al meer stemmen gekregen heeft. Ik ben benieuwd wie er wint. Er zijn veel winnende foto's bij.

Geplaatst

Met 150 ppi kom je dan op maximaal 51 x 38 cm.

gadver, das veel te klein :crybaby:

Dat is misschien theoretisch wel zo, maar dat wil niet zeggen dat het er in de praktijk niet mooi uit ziet als je hem groter maakt. Ik heb laatst een vergroting bij het Kruidvat laten afdrukken van 50 x 75 cm van een foto gemaakt met mijn 8 megapixel (3264x2448) compact camera en het resultaat is prachtig (in mijn ogen in ieder geval).

Geplaatst

we gaan lekker off-topic. maar ik wil hem op een doek laten drukken, misschien dat hij dan groter kan, want het moet echt meer als 1,5meter worden.

Geplaatst

Ik kies voor 29. Dat is wat voor mij caching is: op hele mooie plekjes een cache vinden en loggen. Er zitten heel veel mooie foto's tussen, maar veel zijn niet speciaal voor caching. Deze wel. Prachtig.

Geplaatst

we gaan lekker off-topic. maar ik wil hem op een doek laten drukken, misschien dat hij dan groter kan, want het moet echt meer als 1,5meter worden.

Waarom ga je de betreffende cache dan niet even doen? Maak exact dezelfde foto en voila .. wel stil zijn daar :-)

Geplaatst

Eerst 13 geselecteerd, toen die nog eens goed bekeken en over nagedacht, waarna er 3 overbleven en uiteindelijk werd het overduidelijk:

FOTO 85B is onze winnaar!!!

Omdat we die zo in zouden laten lijsten om op te hangen. Voor niet-geocachers is het raadselachtige kunst, voor geocachers de harde waarheid. Het geeft dát weer wat geocachen in de basis is: je zoekt naar een pietluttig vaak vies kokertje, maar als je goed kijkt zie je heel veel moois er omheen.

Alle genomineerden succes, dat de beste moge winnen! :thumbup:

groetjes GeoVlinder

ps Ik weet niet of foto erbij plaatsen mag, zo niet haal ik hem weg, of een mod als die me voor is. Maar ik vind uitleg makkelijker te begrijpen als ik plaatje erbij zie, denk dat dat voor anderen ook geldt, vandaar.

Ik had het niet mooier kunnen verwoorden.

Geplaatst

Voor canvas geldt een waarde van minimaal 28 pixels/cm.

Dan kom ik op 130 x 97 cm maximaal. Dus net geen 150 cm...

De kijkafstand mag dan niet te klein zijn.

Misschien wil de goodieshop hem inkopen en verkopen?

Back-on-topic:

wordt er nog gestemd?

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...