Spring naar bijdragen

De functie: Watch this cache, Wat is hier het nut van?


Boa

Aanbevolen berichten

Ik ben de functie "watch this cache" al een paar keer tegengekomen en nu zag ik het weer verschillende malen in het draadje over hitchhikers. Waar is deze fuctie voor en wat heb ik hier aan?

 

Groeten Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Ik gebruik het om twee redenen. Eerste is vooral voor hitch-hikers, als ie bij mij in de buurt komt kan ik er snel op af om hem te gaan scoren. Tweede reden: als ik een cache erg leuk of erg moeilijk vond dan ben ik ook erg benieuwd hoe anderen hem vonden, ik krijg dan mailtje als er een log of note wordt geplaatst en hoef ik niet iedere keer de bewuste cache op te zoeken

 

Alex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb vrijwel alle caches die ik heb gedaan op mijn watchlist staan. Op die manier kan ik vele malen hergenieten. Bovendien helpt het mijn geheugen door de voortdurende herhaling, de caches te onthouden. Betekent natuurlijk wel, zoals afgelopen zondag toen het prachtig weer was, dat er heel wat langs kan komen op bepaalde momenten. :yes::P

Ook caches die ik wil gaan doen bij mij in de buurt houd ik op die manier in de gaten. :thumbup:

Voor mij dus een nuttige functie, die watchlist. :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar waarom houden sommige mensen Travel Bugs in de gaten? TB Mechanic bijvoorbeeld wordt nu door 8 users in de gaten gehouden. :beerchug:

Zitten die allemaal te wachten totdat ie bij hun in de buurt komt? Zijn dat vroegere bezitters? Of is er nog een andere mogelijkheid?

 

Biertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar waarom houden sommige mensen Travel Bugs in de gaten? TB Mechanic bijvoorbeeld wordt nu door 8 users in de gaten gehouden. :beerchug:

Zitten die allemaal te wachten totdat ie bij hun in de buurt komt? Zijn dat vroegere bezitters? Of is er nog een andere mogelijkheid?

 

Biertje

ik hou een TB in gaten uit nieuwsgierigheid hoe het verder met zijn reis door nederland of de wereld gaat.

daar heb je toch een beetje aan meegewerkt.

 

 

gr twinlife (die zich zelf ook goed in de gaten houd)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan je ook zien wie, bijvoorbeeld jouw travelbug/cache, in de gaten probeerd te houden?

Henk

Nee, helaas. Dat kan (nog) niet. Goede ideeën om er achter te komen wie er een cache watchen zijn hier al eens besproken.

 

tot cache,

team Wij Drie :crybaby:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...
Ik heb alle caches op Texel in m'n watch-list staan. Ik ben voor zover de enige die snel an makkelijk een cache hier op Texel kan onderhouden indien nodig. :lol:

Verder natuurlijk om TB's te scoren als ze er zijn.

Das goed om te weten :unsure: Hoe meer mensen mijn cache kunnen onderhouden hoe beter ;) Ik stel voor dat je begint met controle 1x per week, later kunnen we dat indien nodig vaker laten plaatsvinden.

 

Alexander (die eindelijk die kl*te X-marks heeft opgelost en dus weer snel naar Texel moet en daar ook zeehonden zal gaan onderhouden en het juttermuseum met een bezoekje zal vereren)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb alle caches op Texel in m'n watch-list staan. Ik ben voor zover de enige die snel an makkelijk een cache hier op Texel kan onderhouden indien nodig. :lol1:

Verder natuurlijk om TB's te scoren als ze er zijn.

Das goed om te weten ;) Hoe meer mensen mijn cache kunnen onderhouden hoe beter :lol: Ik stel voor dat je begint met controle 1x per week, later kunnen we dat indien nodig vaker laten plaatsvinden.

 

Alexander (die eindelijk die kl*te X-marks heeft opgelost en dus weer snel naar Texel moet en daar ook zeehonden zal gaan onderhouden en het juttermuseum met een bezoekje zal vereren)

Laat FF horen wanneer jullie naar Texel komen. Altijd leuk om Cachers te ontmoeten. :unsure:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...