Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Sorry :o ik was te voorbarig met mijn antwoord :blink: kan het ook niet helpen...

en nee, ik ga niet alle foto's nakijken :lol1:

Vergeven jullie het mij?

Geplaatst

@GlennenMaik:

woensdag 20-10-2010,

13.40 uur en 15 seconden,

Panasonic Lumix DMC-G1,

Firmware Ver 1.4,

T=1/200 sec. ,

F4,5,

f=28 mm,

ISO 100,

wit-balans: bewolkt,

EV -1/3,

exposure mode: auto.

We zaten in een hotelletje in Koenigsmacker (Fra)en hebben drie daagjes vakantie gehouden.

Dinsdag hebben we in Koenigsmacker kipfilet met gebakken aardappeltjes gegeten.

Woensdag hebben we in Saarburg stoofschotel met rode kool met daarbij een heerlijk alcoholvrij weissenbier.

Donderdag stond in Vianden spaghetti carbonara op tafel.

In Luxemburg hebben we zo laat mogelijk voor de grens de tank nog effe volgegooid (net geen 54 liter).

In Mettlach werd de outlet-store van Villeroy en Boch bezocht waar we wat kwaliteitsspulletjes voor in de keukenkast goedkoop op de kop wisten te tikken.

In Saarburg lette de verkoopster niet op , was te lui om naar ons te luisteren en werden 3 koffie en 1 thee verorberd tegen de totaalprijs van €2,20.

Greetz Bloodwoosj

PS

Onze pincode is 2295.

PPS

De foto staat inderdaad niet bij de logs. Scherp gezien !!!! :blush:

Geplaatst

Whahahahahahaha SUPERPOST!!! :thumbup:

Mag ik de volgende keer met jullie mee :beerchug:

Ik zei al sorry... maar na het deelnemen aan de geocoinrace 2010 (waar door de organisatie nooit meer op is gereageerd na een aantal weken - ik was 6e met 12 prov.) heb ik een raar gevoel bij dit soort 'wedstrijdjes'. Bij de race van 2011 ging het in het begin ook al mis met foutloggers ed. Dus ik ben een beetje alert.

Maar feit is: als de foto niet zo leuk was geweest had hij bij mijn geen aandacht getrokken, dus daar is ook al wat voor te zeggen toch?

Wil ik nog steeds weten of ik daar nu een handje uit zag steken of niet... vast wel!

Hopelijk tot ontmoets, ik kan jullie humor wel waarderen!

Geplaatst

Alert zijn is niet verkeerd, maar ik zie bij de manier waarop Wad-Seekers de wedstrijd heeft georganiseerd voldoende voorwaarden staan waarop hij kan bekijken of de ingezonden foto's inderdaad in 2010 gemaakt zijn.

Ik denk dat we daarop kunnen vertrouwen en we daarom gewoon kunnen doorgaan met het genieten van de mooie foto's.

Dat maakt dit topic zo leuk. :D

Geplaatst

heb ik een raar gevoel bij dit soort 'wedstrijdjes'.

Erg jammer dat er op de laatste inzenddag toch nog zo'n sfeertje ontstaat :-(

Ik zou zeggen: stuur niet in als je er een raar gevoel bij hebt.

Verder heb ik genoten van de inzendingen, de mails, de reacties in dit draadje, de reacties op mijn verzoek om zitting te nemen in de jury, enzovoort.

Ik hoop dat dat positieve gevoel nog even mag blijven.

Geplaatst

Ik doe helemaal niet mee aan een wedstrijdje.

Ik zie mooie foto's en heb ook wat ingestuurd zodat anderen daar ook weer van kunnen genieten en geïnspireerd worden.

Twee hobby's in één op die manier, foto's maken en geocaching.

Enne, Glennenmaik, handje ook goed gezien :thumbup:

Geplaatst (bewerkt)

Ik wilde gewoon mooie cachefoto's plaatsen. Ik kwam er pas geleden achter dat er wat te winnen viel. (nu zal er wel snel over mijn foto's worden heengekeken, met mijn grote mond...)

Leuk dat handje.

Het was absoluut niet de bedoeling om de 'wedstrijd' een negatief gevoel te geven. Was gewoon nieuwsgierig naar de foto en de achtergrond. Ik denk dat je juist trots kunt zijn op een levend topic, prachtige inzendingen, HELE MOOIE INZENDINGEN ZELFS en al die eerlijke inzenders.

Ik ben nu bezig met mugshots te ontcijferen en sterrenstelsels te bewonderen... eens kijken of we 'een slecht begin' van een misschien ooit waardevolle ontmoeting, kunnen verzachten :D

Groetjes, Marloes

bewerkt door glennenmaik
Geplaatst

(nu zal er wel snel over mijn foto's worden heengekeken, met mijn grote mond...)

Ik denk dat je juist trots kunt zijn op een levend topic, prachtige inzendingen, HELE MOOIE INZENDINGEN ZELFS en al die eerlijke inzenders.

tav het eerste: dat kan niet zo makkelijk; de jury weet niet van wie de inzendingen komen, alle foto's zijn anoniem genummerd.

tav het tweede: dank je.

Geplaatst

k Zie tot mn grote schrik :eek: , dat ik me in de inzenddatum heb vergist en de wedstrijd heb gemist. Maar zie gelijk weer nu net tot mn vreugde, dat er dit weekend nog inzendingen bij mogen. Ik zit vandaag nog krap bij tijd maar wil toch proberen nog een kiekje in te brengen.

Zweet, zweet.

Geplaatst (bewerkt)

Weer een aantal mooie foto's ontvangen.

Ik ga nog heel even door. Zoals gezegd; dit weekend tel ik mee.

Morgen middag zal ik de laatste foto's plaatsen.

110b: :thumbup:Genomineerd voor de publieksprijs.

0110b.jpg

111b:

0111b.jpg

112a: :thumbup:Genomineerd voor de publieksprijs.

0112a.jpg

113a:

0113a.JPG

bewerkt door Wad-Seekers
Geplaatst (bewerkt)

Vandaag presenteer ik de laatste foto's die deelnemen.

Ik kijk terug op een leuke periode met veel inzendingen.

Het mailcontact met verschillende inzenders, om informatie te vragen of te geven, was steeds erg prettig.

Dus nogmaals dank aan alle inzenders.

De verdeling over de categorieen is prima: 38xA, 46xB, 31xC.

Nu is het de beurt aan de jury. Ik hoop de uitslag medio februari te presenteren.

De jury denkt mee over het jureerproces. Na dit bericht zal ik nog een keer een bericht plaatsen met informatie daar over.

Mij is gevraagd om te melden "over de uitslag kan niet worden gecorresponeerd". Dat lijkt me logisch en dat plaats ik daarom van harte.

Ik denk na over een vervolg van dit positief verlopen draadje.

Groeten van Titus, Wad-Seekers

En dan nu de laatste drie:

115a: :thumbup:Genomineerd voor de publieksprijs.

0115a.jpg

116b:

0116b.jpg

117b:

0117b.jpg

bewerkt door Wad-Seekers
  • Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...