Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik ben bezig om mijn pagina klaar te maken voor de racecoin. Nu loop ik tegen het volgende aan als ik de banners

in mijn coin-pagina plak dan komt de banner niet tevoorschijn maar komt de html-code daar te staan. Wellicht is hier

een ander trucje voor, wie weet hoe dit wel moet?

Alvast bedankt voor de hulp, groetjes Sandra

Als je aan de rechterkant op 'source' klikt komt de html code tevoorschijn van het hele veld. Daar kun je je html code van de banner tussen pasten en als je dan weer op source klikt, moet het plaatje verschijnen.

Geplaatst

Maar als je in de eerste post van dit draadje kijkt, dan zijn het er 71, waarvan er bij 57 al bekend is om welke coin het precies gaat (bij de rest moet de eigenaar de coin nog uitzoeken of heeft het nog niet doorgegeven).

Geplaatst (bewerkt)

Uw gewaardeerde moderator Cernunnos heeft wederom een bijdrage geleverd in het ontwerpen van een iets langere banner voor de 12 Provinciën Geocoinrace 2011. Dit plaatje kun je gebruiken in de coinbeschrijving op gc.com. Ik denk dat het de herkenbaarheid als racecoin in de 12 Provinciën Geocoinrace 2011 alleen maar kan vergroten. Inmiddels is de banner ook beschikbaar op de banner pagina van de racesite, waarbij je de link naar je eigen coinbeschrijving ook kunt maken.

NB. Deze banner is te groot voor de handtekening op het forum, gelieve daarvoor de kleine bewegende banner te gebruiken (die met de afrollende provincievlaggetjes).

Hierbij het resultaat:

cf6da703-d214-4025-b67e-257ac842ffff.jpg

Cernunnos, bedankt! :thumbup:

bewerkt door De Wijngemachtigde
Geplaatst

Er was hier en daar wat onduidelijkheid over, dus meld ik het nog even:

Voor het aanmelden van een coin, het lezen van de racesite, de spelregels en het bekijken van de stand e.d. is het NIET noodzakelijk dat je bent geregistreerd bij de buren. Iedereen kan de stand ten aller tijde bekijken.

De 12 Provinciën Geocoinrace 2011 wordt gehost door de buren als een Extern Project, waardoor het buiten de reguliere global sites om te bezoeken is. :yes:

Overigens: aanmelden kan nog steeds!! :thumbup:

Geplaatst

Hoewel de race van 2010 niet goed verlopen is (en onze beide coins n handen zijn van Ned. cachers die niet meer reageren), hebben we nu zo veel vertrouwen in De Wijngemachtigde, dat we ook mee gaan doen aan de race van 2011.

Mailtje is verstuurd.

Geplaatst

Even een vraagje...

Als ik als eigenaar op 1 januari 2011 om 01.00 uur mijn eigen Coin in een Cache in Overijssel drop (eerste drop van de Coin).

Telt Overijssel dan mee in de bezochte provincielijst? Oftewel hoeft de Coin dan nog maar 11 provincies te bezoeken?

Ik vraag dit om dat in het regelement verplaatsingen van eigen munten door eigenaren uitgesloten wordt.

Groet, Ard.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...