De Wijngemachtigde Geplaatst 1 november 2011 Auteur Geplaatst 1 november 2011 De winnaar (winnaar?) van de grootste pechvogelprijs is bekend: Met 54 stemmen (66%) en dus met een overweldigende meerderheid is AJKwak met zijn Yin - Come together racecoin uitgeroepen tot de meest onfortuinlijke deelnemer aan de 12 Provincien Geocoinrace 2011. Gelukkig kan AJKwak zijn verdriet wegdrinken met de pechprijs: een prachtige fles Italiaanse wijn: Petrolo Torrione 2004 uit Toscane. Lees de proefnotitie van The Wine Advocate: The 2004 Torrione, a dark ruby, opens with suggestions of freshly cut roses, spices and a hint of white truffle. Fresh and vibrant, this medium-bodied 100% Sangiovese offers plenty of fruit with outstanding length and fine tannins on the finish. The 2004 is a more linear expression than the rounder 2003 and will require another year or two in bottle to drink at its finest. Anticipated maturity: 2008-2016. (91/100 points) Het water loopt je toch in de mond... AJKwak, gefeliciteerd en volgend jaar meer succes!!
Indy & Jones Geplaatst 1 november 2011 Geplaatst 1 november 2011 Hij verdient het!!!! (De pechprijs dan war....) Gefeliciteerd. Geniet van dat wijntje!
De Wijngemachtigde Geplaatst 1 november 2011 Auteur Geplaatst 1 november 2011 (bewerkt) En weer is er een maand voorbij. Het is 1 november en het einde van de 12 Provincien Geocoinrace 2011 nadert zijn einde. Het moge duidelijk zijn dat de voorbereidingen voor de race van volgend jaar, de Gemeenterace 2012 in volle gang zijn, maar er liggen nog altijd mooie prijzen te wachten op de verplaatsers van racecoins in deze 3 laatste maanden van 2011. Wellicht was het het mooie weer in oktober, want we zien een opleving in het aantal verplaatsingen: Waren het er in september nog 96, in oktober telde ik maar liefst 132 drops. Hoera! Een aantal coins hebben hun weg terug gevonden naar Nederland, maar een aantal zijn toch ook weer ontvoerd naar verre oorden, en natuurlijk zijn er helaas weer een paar coins als vermist opgegeven. 44 coins hebben inmiddels de finishlijn gepasseerd. Hulde! In een ander bericht had ik al vermeld dat AJKwak de prijs heeft gewonnen voor de grootste pechvogel. Dat hoort ook wel een beetje bij een eend.... Ok, de verloting van de verplaatsprijzen voor oktober ging om de volgende mooie spulletjes: Links, een ongeactiveerde SGN-Wie-Kent-Event 2009 geocoin (gedoneerd door GeoVlinder). Deze is gewonnen door J+A+K+N+S voor het verplaatsen van de coin van tovenaartje op 14 oktober naar De Achterste Hoeve. In het midden natuurlijk (de door Van Stoffelen gedoneerde) Nomad geocoin + TB buddy, ditmaal gewonnen door Flevofrog voor het droppen van de coin van Tapaz op 12 oktober in flevopoly 26. En rechts een non-trackable sample (ook van de hand van Van Stoffelen) van een Haec Libertatis Ergo geocoin, gewonnen door Team Nessa voor het droppen van de coin van Brain and Pinky in Angry Birds: een nieuwe leg op 7 oktober. Alle prijswinnaars, wederom van harte gefeliciteerd!! De prijzen komen zsm naar jullie toe. 1 november 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
AJKwak Geplaatst 1 november 2011 Geplaatst 1 november 2011 JA JA JA ik heb dus toch wat gewonnen :dribble: in de race al is het de laatste plaats. Maar goed ik heb een fles wijn gewonnen. Nou is het zo dat ik geen wijn drink en ik het zonde zou vinden als hij bij mij onder in de kast beland naast de wel bekende kerst paket zooi. Dus bij deze wil ik de fles wijn ter beschikking stellen voor de gemeente race van volgend jaar. Guus bedankt voor het organiseren van de race en volgend jaar doe ik zeker weer mee in de hoop dat het wat beter zal verlopen. Gelukkig heb ik daar meer vertrouwen in want slechter als dit jaar gaat bijna niet lukken. Groeten AJKwak
De Wijngemachtigde Geplaatst 1 november 2011 Auteur Geplaatst 1 november 2011 Prima, dan gaat de fles wijn door naar volgend jaar. Hij kan nog best even blijven liggen in de kelder. Maar er zijn nog een klein aantal coins te vergeven, dus hierbij zal ik AJKwak toch nog een mooie ongeactiveerde CacheCat geocoin doen toekomen, gedoneerd door Palehorse Design!
AJKwak Geplaatst 1 november 2011 Geplaatst 1 november 2011 (bewerkt) Bedankt Voor de omwisseling. En bedankt Palehorse Design! voor de mooie coin. Dit is beter zo dan gaat de fles wijn niet uiteindelijk door de gootsteen wat jammer zou zijn van een goede wijn. Groeten AJKwak P.s. ik stuur je mijn gegevens even. EDIT ik krijg net een ingeving Ik ga de coin die ik nu krijg inzetten als mijn race coin voor de gemeente race. en die ga ik noemen Van pech prijs 2011 naar nr 1 in de gemeente race 2012 1 november 2011 bewerkt door AJKwak
AJKwak Geplaatst 4 november 2011 Geplaatst 4 november 2011 Ik heb de mooie coin ontvangen.... Ik ga hem nu klaarmaken voor de race van volgend jaar. Guus bedankt
De Wijngemachtigde Geplaatst 4 november 2011 Auteur Geplaatst 4 november 2011 Misschien wel eens aardig om een tussenstand te melden voor de kilometerrace die nog altijd in volle gang is in de 12 Provinciën Geocoinrace 2011. De 10 geocoins die de meeste kilometers binnen Nederland hebben afgelegd op 31 december 2012 winnen een prijs, en natuurlijk is daar ook nog de 'kilometerraad-wedstrijd' waarin ook nog enkele prijzen zijn te verdienen. Ik kan melden dat de meeste 'raders' van de hoogste kilometerstand (april 2011) grandioos te hoog hebben voorspeld, maar de toekomst zal het leren als het gaat om de uiteindelijke afstand die de winnende geocoin (in deze kilometerrace) heeft afgelegd. De Top 15 bestaat op dit moment uit de racecoins van de volgende teams: 1. Brain and Pinky 2488 km 2. Mon-Roe 2387 km 3. Fossiel 2066 km 4. team guppies 1956 km 5. quipie 1921 km 6. gijsie 1900 km 7. tovenaartje 1883 km 8. WBKWADRAAT 1860 km 9. de kikkers 1796 km 10. urk64 1795 km 11. Lennieboy 1745 km 12. topzoekertje 1670 km 13. Team Repmeer 1657 km 14. huisje 1624 km 15. Zwervende Uil 1615 km
Verrijders Geplaatst 4 november 2011 Geplaatst 4 november 2011 Leuk om te zien hoe anderen het doen!! Die van "ons" gaat niet zo hard maar toch..., eerst zit ie 10 weken in een tas, dan gaat ie 10 weken als een Razende Roeland en dan gaat ie weer 10 weken in een tas om vervolgens in een HOTEL te belanden waar ie ook alweer 10 weken in zit! In totaal dus maar 10 weken geraced!! Maar toch 8 provincies aangedaan en 2 provinciehuizen bezocht. Maar ja.. het jaar is nog niet om!
gijs de g Geplaatst 4 november 2011 Geplaatst 4 november 2011 ik vindt het leuk dat ik voorlopig op de zesde plaats staat van de 12 provincie race maar het is zo jammer dat hij tussen 4 sept en 23 okt uit de wezepseheide cache is gehaald maar nooit is gelogd en verder is geplaatst dus ik hoop dat de cacher die hem heeft meegenomen uit die cache dat hij hem als nog logd en weer verder verplaatst. in afwachting en alvasr bedankt, gijsie
Tovenaartje Geplaatst 5 november 2011 Geplaatst 5 november 2011 Dat biedt dan weer kansen voor mijn coin om erover heen te gaan De een zijn dood is tenslotte de ander zijn brood.
de trije susters Geplaatst 6 november 2011 Geplaatst 6 november 2011 De Trije Susters' Geocoinracer 2011 kan ook als vermist/verdwenen worden beschouwd. Na al wat horten en storten is ie in bezit gekomen van SAsenQ die deze munt op 16 september 2011 in NpfW OP STAP(elen)(GCV4DB) gedropt zouden hebben. Daar is ie vervolgens nooit aangetroffen (nog navraag gedaan bij bezoekers van de cache). (Voorlopige????) conclusie; hij is weg.
Gebs Geplaatst 7 november 2011 Geplaatst 7 november 2011 Mijn coin ging al tijden traag en nu ineens weer 3 verplaatsingen in 2 dagen
technetium Geplaatst 7 november 2011 Geplaatst 7 november 2011 Mijn coin ging al tijden traag en nu ineens weer 3 verplaatsingen in 2 dagen Proficitat! Het lijkt erop dat mijn munt vlak na de finish verloren is gegaan. In ieder geval wel de finish gehaald, dus geen pechprijs, da's pech Tc
Japiejoo Geplaatst 7 november 2011 Geplaatst 7 november 2011 (bewerkt) De 10 geocoins die de meeste kilometers binnen Nederland hebben afgelegd op 31 december 2012 winnen een prijs Ik neem aan dat hier 31 december 2011 bedoeld wordt. Hoewel, als ik het zo zie zou ik met mijn voorspelling meer kans maken als het inderdaad 31 december 2012 zou zijn 7 november 2011 bewerkt door Japiejoo
Aanbevolen berichten