gijs de g Geplaatst 21 juli 2011 Geplaatst 21 juli 2011 Ook bij mij lag de gele envelop met de mooie prijs op de deurmat hartelijk dank hiervoor. Guus een hele goede vakantie toegewenst. Groetjes Gijs
GeoVlinder Geplaatst 22 juli 2011 Geplaatst 22 juli 2011 Geen gele envelop, maar wel een leuk prijsje! Thanks
glennenmaik Geplaatst 23 juli 2011 Geplaatst 23 juli 2011 (bewerkt) Fantastisch toch! Ik vind het fijn te weten dat de race van 2011 prima verloopt onder deze leiding. Volgende race doe ik zelf ook weer mee. Misschien een race naar de Europese landen? Lijkt me ook wel geinig en dan hebben we eens een andere herinneringsmunt dan een Nederlandse. Guus, fijne vakantie! Ik ben geen wijnliefhebber, maar je flesje komt wel op aan familie, bij het feestje vandaag van de kinderverjaardagen. 23 juli 2011 bewerkt door glennenmaik
CCWAM Geplaatst 23 juli 2011 Geplaatst 23 juli 2011 Misschien een race naar de Europese landen? Leuk idee! Sschaap heeft al heel wat van Nederland gezien en gaat graag eens proeven van de Europese grasveldjes!
RvU Geplaatst 23 juli 2011 Geplaatst 23 juli 2011 De Europese landen aandoen lijkt me een beetje te veel van het goede. Als ik zie hoevaak een coin blijft hangen in een land voordat hij verder trekt. Is bijv. een opdracht net als mijn coin 'Beginletters' een idee. Je hebt 26 letters in het alfabet. Coin moet zoveel mogelijk in caches geplaatst worden met een beginletter die hij nog niet gehad heeft. Elke letter is een punt! Een andere variant zou kunnen zijn dat je de beginletters neemt van de Cache-owners!
De broekies Geplaatst 23 juli 2011 Geplaatst 23 juli 2011 Er zijn inmiddels al ver gevorderde ideeën om de bestaande coinrace voor 2012 uit te breiden naar een 'gemeenterace'. Dan blijft de race wel gewoon in Nederland, maar biedt zeker nieuwe uitdagingen. Na de vakantie van De Wijngemachtigde zal dit verder worden opgepakt. - Hemma
De Wijngemachtigde Geplaatst 15 augustus 2011 Auteur Geplaatst 15 augustus 2011 We zijn weer terug. Het was even doorwerken, maar ik heb de 383 emailtjes m.b.t. de race weggewerkt en we zijn weer helemaal bij. Er zijn weer wat coins als missing opgegeven; een enkele coin is ook weer teruggekeerd van de eindeloze jachtvelden of het buitenland (Racerund Hendrika reist weer rond). En er zijn natuurlijk ook weer een paar coins ontvoerd naar verre vreemde oorden, zoals Oostenrijk, Denemarken en de Canarische Eilanden. Maar over het algemeen mogen we niet klagen. Tot nu toe hebben 28 coins de finsih bereikt, waaronder die van mijzelf (zei de Gek) en staan er nog zo'n 24 coins op 11 provincies. Helemaal geen slechte score zou ik zeggen. In de kilometerstand staat nu de coin van Brain & Pinky aan kop met 2013 km's. Mogelijk dat ik hier en daar nog een provinciehuisfoto heb gemist, meld dat dan even, dan kan ik alsnog de bonuskm's erbij tellen. Goed. In juli zijn er 'maar' 163 verplaatsingen geweest. Ik heb de verloting onder de verplaatsers inmiddels verricht. Daarbij stonden de volgende prachtige prijzen op het spel: Links een ongeactiveerde 'It's Geocaching Time' geocoin gedoneerd door geocachingshop.nl. Deze is gewonnen door Nyxbug voor de verplaatsing van de coin van Woejam op 9 juli 2011. In het midden de maandelijkse ongeactiveerde Nomad geocoin + TB buddy, gedoneerd door team Van Stoffelen. Deze zijn dit keer gewonnen door joke18 voor het droppen van de coin van RvU op 18 juli 2011. Rechts een non-trackable sample van de VOC geocoin, ontworpen en gedoneerd door team Van Stoffelen. En dit sample is gewonnen door Stonehorse voor het verplaatsen van de coin van Purk op 3 juli 2011. Winnaars, van harte gefeliciteerd!! Enneh, dan komt de verloting van de prijzen voor augustus alweer naderbij...
WBKWADRAAT Geplaatst 22 augustus 2011 Geplaatst 22 augustus 2011 Afgelopen week kwam mijn hoofdprijs binnen! Supermooi. En wat nog mooier was zo prachtig op tijd! Alsof het allemaal zo van te voren is bedacht. Afgelopen zaterdag hadden we namelijk een treffen met een aantal geocachers (het was tenslotte internationale geocaching dag). Daar zat een wedstrijd element in. En dan is het toch leuk dat je de winnaars kan belonen met behalve de eer ook met zo’n mooie coin. Ik zeg helemaal goed
guuske Geplaatst 28 augustus 2011 Geplaatst 28 augustus 2011 (bewerkt) JOEPIE. afgelopen donderdag is mijn coin ook over de finish gekomen. Na de teleurstelling van het vorige jaar waarbij mijn coin na een paar maanden spoorloos verdween en niet meer terugkeerde nu dan toch eentje die de finishlijn passeert . Ik hoop dat hij nog wat mooie kilometers mag maken tot eind december. 28 augustus 2011 bewerkt door guuske
Zwervende Uil Geplaatst 28 augustus 2011 Geplaatst 28 augustus 2011 (bewerkt) En vandaag is de mijne als 34e de finisch gepasseerd!!! 28 augustus 2011 bewerkt door Zwervende Uil
Mon-Roe Geplaatst 28 augustus 2011 Geplaatst 28 augustus 2011 helaas gaat onze coin niet zo snel meer als het 1e halfjaar en is de coin al sinds half juli in handen van Linant die totaal niet reageert op berichtjes van onze kant. Heeft onze coin ook meegenomen naar Duitsland en daar steeds in een cache gedropt en er weer uitgehaald, alleen jammer dat die kilometers niet meetellen.
De Wijngemachtigde Geplaatst 29 augustus 2011 Auteur Geplaatst 29 augustus 2011 De coin van Mon-Roe is weer in den lande.
pazzipant Geplaatst 31 augustus 2011 Geplaatst 31 augustus 2011 YES, onze Stad en Ommeland coin is over de finish, verplaatsers: Bedankt
GoudHaartje Geplaatst 31 augustus 2011 Geplaatst 31 augustus 2011 Helaas zit de wandelschoen van Croegbaas nog steeds in een cache in Duitsland.
technetium Geplaatst 31 augustus 2011 Geplaatst 31 augustus 2011 Mijn Peetkind is ook gefinished. Alle verplaatsers bedankt. Tc
Aanbevolen berichten