De Wijngemachtigde Geplaatst 5 maart 2011 Auteur Geplaatst 5 maart 2011 (bewerkt) En met trots kondig ik hierbij de verplaatsprijzen aan voor de maand maart: 1. Een ongeactiveerde Geocaching Across the Atlantic Geocoin, gedoneerd door geocoinshop.de 2. De maandelijkse ongeactiveerde Nomad geocoin + TB buddy, gedoneerde door Team van Stoffelen 3. Een non-trackable sample van de Haec Libertatis Ergo geocoin, ontworpen door Van Stoffelen Sr. (de trackable versie van deze coin is nog niet eens te koop...uniek materiaal!) Aan alle geocachers in Nederland: verplaatsen maar, die racecoins! 1 april 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
Gast JackHoe Geplaatst 5 maart 2011 Geplaatst 5 maart 2011 (bewerkt) En rechts een non-trackable sample van de Haec Libertatis Ergo geocoin, ontworpen door Van Stoffelen Sr. (de trackable versie van deze coin is nog niet eens te koop...uniek materiaal!) Deze coin is inderdaad uniek, omdat het een non-trackable sample coin is, maar voor degene die de weg kennen was er al wel wat te krijgen, zie hier 5 maart 2011 bewerkt door JackHoe
Team Van Stoffelen Geplaatst 5 maart 2011 Geplaatst 5 maart 2011 (bewerkt) En rechts een non-trackable sample van de Haec Libertatis Ergo geocoin, ontworpen door Van Stoffelen Sr. (de trackable versie van deze coin is nog niet eens te koop...uniek materiaal!) Deze coin is inderdaad uniek, omdat het een non-trackable sample coin is, maar voor degene die de weg kennen was er al wel wat te krijgen, zie hier Off-topic. Klein misverstand hierboven. XLE-versies waren verkrijgbaar (bij mij). De reguliere en LE versies (zoals de geocoin die nu te winnen valt) zijn nog niet verkrijgbaar (bij een Duitse geocoinwinkel). Beide heren hebben dus gelijk 5 maart 2011 bewerkt door Team Van Stoffelen
Gebs Geplaatst 7 maart 2011 Geplaatst 7 maart 2011 Winnen zit er voor mij niet meer in. Aangezien mijn coin al ruim 3 weken in België rondhangt. Ik hoop dat hij ooit nog richting Nederlandse bodem gaat
WBKWADRAAT Geplaatst 8 maart 2011 Geplaatst 8 maart 2011 3 van de 4 racecoins die met mij op de gedeelde 2e plaats staan heb ik verplaatst naar een andere provincie. OEPS! Was dat nou wel wijsheid?
Verrijders Geplaatst 8 maart 2011 Geplaatst 8 maart 2011 Winnen zit er voor mij niet meer in. Aangezien mijn coin al ruim 3 weken in België rondhangt. Ik hoop dat hij ooit nog richting Nederlandse bodem gaat Die van jou rijd tenminste nog Onze First To Finish coin (what is a name) is nog maar een keer verplaatst en zit nu al 2 maanden vol gas in een tas of la bij een cacher die niet reageert op mijn mail! En toch vinden we het een mooie, spannende, goed georchaniseerde race! Alle hulde voor de Wijngemachtigde
De Wijngemachtigde Geplaatst 9 maart 2011 Auteur Geplaatst 9 maart 2011 Nog even aandacht voor de sub-wedstrijd: HIER in dit berichtje Voorspel het aantal kilometers van de winnaar in het kilometerklassement op 31 december 2011! Insturen t/m 31 maart a.s.
De Wijngemachtigde Geplaatst 9 maart 2011 Auteur Geplaatst 9 maart 2011 Omdat het in de eindstand ook met hele kilometers gaat: graag een voorspelling doorgeven op hele kilometers en niks achter de komma.
WBKWADRAAT Geplaatst 9 maart 2011 Geplaatst 9 maart 2011 is het mogelijk om behalve rode en blauwe stippen (in cache / in handen cacher)op de kaart ook zwarte (ik wilde groene schrijven maar dat dekt de lading niet) stippen in het leven te roepen voor TB/coin die in de cache staan vermeldt op de pagina van de TB/Coin maar daar niet inzitten. En dit na 1 week / 2 weken. Hier bij mij in de buurt bijvoorbeeld zit (TB26BCD)in kwintelooijen 1. ik ben daar ook geweest maar daar was de coin niet. Nu ga ik zo naar Veenendaal en kijk of er nog wat te scoren valt onderweg. Deze blauwe stip zie ik dan (voor de zoveelste keer) en klik ik aan om te kijken welke coin er in zit.
DaffyDuck53 Geplaatst 9 maart 2011 Geplaatst 9 maart 2011 Hier bij mij in de buurt bijvoorbeeld zit (TB26BCD)in kwintelooijen 1. ik ben daar ook geweest maar daar was de coin niet. Nu ga ik zo naar Veenendaal en kijk of er nog wat te scoren valt onderweg. Deze blauwe stip zie ik dan (voor de zoveelste keer) en klik ik aan om te kijken welke coin er in zit. Mijn coin TB26BCD is door een andere cacher uit Kwintelooijen 1 gehaald. Hij heeft hem echter vergeten te loggen. Ik heb al herhaaldelijk contact gehad, maar hij heeft nog steeds de coin niet gelogd. Ik hoop dat hij het nu snel gaat doen, want zo ontstaat er verwarring en...... mijn racecoin had dus al veel verder kunnen zijn.
Beukenootje Geplaatst 9 maart 2011 Geplaatst 9 maart 2011 Coin TB2YPTA zit ook al lang niet meer in "BIL16: Zuidwolder Waterlossing". Ben er vorige week nog speciaal voor langs gereden. Morgen ga ik vanuit Overijssel naar Zeeland. Helaas geen coin in de buurt om mee te nemen!
eitjes Geplaatst 9 maart 2011 Geplaatst 9 maart 2011 In Maarssens verzet zit volgens de kaart (en gc.com) ook al wekenlang de Travel Slug. Ben ik ook speciaal naartoe gefietst, maar hij is er echt niet. De cacher van wie ik vermoed dat zij de coin heeft meegenomen heb ik al gemaild, maar die reageert ook niet. Kortom, ook een blauw stipje op de kaart dat wel eens een andere kleur zou mogen krijgen... Maar verder is alles prima geregeld!
De Wijngemachtigde Geplaatst 10 maart 2011 Auteur Geplaatst 10 maart 2011 Of het technisch gezien haalbaar is weet ik niet eens, maar als ik alle coins waarvan vermoed wordt dat deze vermist is, of meegenomen is door iemand die wat sloom is met loggen, of waarvan men zegt dat de coin er niet is (maar die uiteindelijk wel onderin de cache blijkt te zitten, zie bv Napoleon Goud) een ander kleurtje moet gaan geven op de overzichtskaart, dan moet ik dat per coin met de hand bijhouden. Daarbij komt dat als die coin dan weer wordt gelogd, ik weer met de hand de kleur moet gaan aanpassen. Ik snap dat het vervelend is om een coin niet in een cache aan te treffen waar je 'm wel verwacht, maar ik vrees dat er niks anders op zit dan de blauwe stippen in de buurt simpelweg te negeren die een coin aanduiden waarvan inmiddels duidelijk is geworden dat die coin niet in die cache aanwezig is. Wat ik wel weet is dat als een coin als 'missing' wordt aangeduid door de eigenaar, het kleurtje naar rood gaat. Zie bijvoorbeeld de coin van Team Sinus, die niet meer in de cache Bello werd gevonden (boven Alkmaar). Je kunt dus, als het vermoeden erg sterk is dat de coin echt weg is, de eigenaar vragen deze op 'missing' te zetten zodat de blauwe stip een rode wordt. Als de coin vervolgens weer wordt gegrabbed en verder reist heeft dat geen enkele invloed op de positie van die coin in de race.
De Wijngemachtigde Geplaatst 10 maart 2011 Auteur Geplaatst 10 maart 2011 (bewerkt) Mijn coin TB26BCD is door een andere cacher uit Kwintelooijen 1 gehaald. Hij heeft hem echter vergeten te loggen. Ik heb al herhaaldelijk contact gehad, maar hij heeft nog steeds de coin niet gelogd. Hoewel DD een vogel is, toch nog niet echt een pechvogel dus...afwachten maar. Maar zoals gezegd, je kunt de coin in de tussentijd op 'missing' zetten. Coin TB2YPTA zit ook al lang niet meer in "BIL16: Zuidwolder Waterlossing". Deze coin (staat overigens 3e in het klassement!) is gewoon verkeerd gelogd door de grote groep cachers die gezamenlijk 666 liepen en onderweg BIL16 hebben bezocht. Zaak is om uit te vinden wie welke coin waar heeft geruild. In Maarssens verzet zit volgens de kaart (en gc.com) ook al wekenlang de Travel Slug. Ben ik ook speciaal naartoe gefietst, maar hij is er echt niet. Dit zou ook een kandidaat zijn om op 'missing' gezet te worden. Wat hier aan de hand is, is onduidelijk. 10 maart 2011 bewerkt door De Wijngemachtigde
Wad-Seekers Geplaatst 10 maart 2011 Geplaatst 10 maart 2011 Onze coin zit sinds 27 januari vast in een overvol TB "hotel". Het zit zo vol dat cachers de racecoin niet kunnen vinden... De lol is er voor mij wel een beetje af. Maar ik moet zeggen, dat ligt zeker niet aan de organisatie. Ik kan me vinden in wat de Wijngemachtigde hierboven schrijft. Het lijkt me ondoenlijk om redelijk in te schatten of een coin er nog is, en zo de kleurtjes aan te passen.
Aanbevolen berichten