De Wijngemachtigde Geplaatst 8 december 2010 Auteur Geplaatst 8 december 2010 Ik ben bezig om mijn pagina klaar te maken voor de racecoin. Nu loop ik tegen het volgende aan als ik de banners in mijn coin-pagina plak dan komt de banner niet tevoorschijn maar komt de html-code daar te staan. Wellicht is hier een ander trucje voor, wie weet hoe dit wel moet? Alvast bedankt voor de hulp, groetjes Sandra Als je aan de rechterkant op 'source' klikt komt de html code tevoorschijn van het hele veld. Daar kun je je html code van de banner tussen pasten en als je dan weer op source klikt, moet het plaatje verschijnen.
RvU Geplaatst 10 december 2010 Geplaatst 10 december 2010 Hoeveel coins zijn er ondertussen ingeschreven?
eitjes Geplaatst 10 december 2010 Geplaatst 10 december 2010 Maar als je in de eerste post van dit draadje kijkt, dan zijn het er 71, waarvan er bij 57 al bekend is om welke coin het precies gaat (bij de rest moet de eigenaar de coin nog uitzoeken of heeft het nog niet doorgegeven).
De Wijngemachtigde Geplaatst 12 december 2010 Auteur Geplaatst 12 december 2010 (bewerkt) Nog minder dan 3 weken, en dan gaat de 12 Provinciën Geocoinrace 2011 van start! Inmiddels 81 aanmeldingen, dus inschrijven kan nog steeds. 12 december 2010 bewerkt door De Wijngemachtigde
De Wijngemachtigde Geplaatst 13 december 2010 Auteur Geplaatst 13 december 2010 (bewerkt) Uw gewaardeerde moderator Cernunnos heeft wederom een bijdrage geleverd in het ontwerpen van een iets langere banner voor de 12 Provinciën Geocoinrace 2011. Dit plaatje kun je gebruiken in de coinbeschrijving op gc.com. Ik denk dat het de herkenbaarheid als racecoin in de 12 Provinciën Geocoinrace 2011 alleen maar kan vergroten. Inmiddels is de banner ook beschikbaar op de banner pagina van de racesite, waarbij je de link naar je eigen coinbeschrijving ook kunt maken. NB. Deze banner is te groot voor de handtekening op het forum, gelieve daarvoor de kleine bewegende banner te gebruiken (die met de afrollende provincievlaggetjes). Hierbij het resultaat: Cernunnos, bedankt! 13 december 2010 bewerkt door De Wijngemachtigde
amts Geplaatst 14 december 2010 Geplaatst 14 december 2010 de mail is onderweg, wij zijn er klaar voor
De Wijngemachtigde Geplaatst 15 december 2010 Auteur Geplaatst 15 december 2010 Er was hier en daar wat onduidelijkheid over, dus meld ik het nog even: Voor het aanmelden van een coin, het lezen van de racesite, de spelregels en het bekijken van de stand e.d. is het NIET noodzakelijk dat je bent geregistreerd bij de buren. Iedereen kan de stand ten aller tijde bekijken. De 12 Provinciën Geocoinrace 2011 wordt gehost door de buren als een Extern Project, waardoor het buiten de reguliere global sites om te bezoeken is. Overigens: aanmelden kan nog steeds!!
eitjes Geplaatst 16 december 2010 Geplaatst 16 december 2010 Die banner gaat natuurlijk meteen op de coinpagina!
De Wijngemachtigde Geplaatst 17 december 2010 Auteur Geplaatst 17 december 2010 Met toestemming van vogelen kan ik hier melden dat hij op de pagina van zijn racecoin: Vogelen RaceCoin Dutch Geocoin 2008 een lijstje heeft gezet met de coordinaten van alle 12 provinciehuizen. Ik zeg: dat is handig!!
Miniatuur Geplaatst 17 december 2010 Geplaatst 17 december 2010 Hoewel de race van 2010 niet goed verlopen is (en onze beide coins n handen zijn van Ned. cachers die niet meer reageren), hebben we nu zo veel vertrouwen in De Wijngemachtigde, dat we ook mee gaan doen aan de race van 2011. Mailtje is verstuurd.
CCWAM Geplaatst 17 december 2010 Geplaatst 17 december 2010 Ik keek net op linkje en er staat al een mooi peloton aan de start! Ik heb er zin in!
Team TiRoMax Geplaatst 18 december 2010 Geplaatst 18 december 2010 Even een vraagje... Als ik als eigenaar op 1 januari 2011 om 01.00 uur mijn eigen Coin in een Cache in Overijssel drop (eerste drop van de Coin). Telt Overijssel dan mee in de bezochte provincielijst? Oftewel hoeft de Coin dan nog maar 11 provincies te bezoeken? Ik vraag dit om dat in het regelement verplaatsingen van eigen munten door eigenaren uitgesloten wordt. Groet, Ard.
GerardM86 Geplaatst 18 december 2010 Geplaatst 18 december 2010 Heb zojuist mijn MS-coin ontvangen en gelijk geactiveerd + aangemeld voor de race. Eens kijken wat het wordt.
Aanbevolen berichten