team_heidehippers Geplaatst 9 oktober 2010 Geplaatst 9 oktober 2010 Heb een appje gevonden waarmee je volgens mij Wherigo cartridges kan spelen op de iPhone. Nu wil het toeval dat mijn iPhone gister net is opgehaald voor reparatie dus heb het nog niet kunnen testen... Ben wel nieuwsgierig naar de mogelijkheden... Hier is het app-je te vinden: http://itunes.apple.com/nl/app/wherpigo/id385035547?mt
BigFurryMonster Geplaatst 9 oktober 2010 Geplaatst 9 oktober 2010 Geniaal! Hij doet het, zo te zien. Net de dichtstbijzijnde Wherigo cartridge gedownload. Hij start netjes op, en gaat braaf wachten tot ik het startpunt bereikt heb. Later meer, maar dit belooft veel goeds. Simpel te installeren, ook.
inkesa Geplaatst 9 oktober 2010 Geplaatst 9 oktober 2010 ik heb hem net op mijn iphone gezet ziet er goed . maar is in mijls en niet in kilometers moet nog kijken of ik dat kan omzetten. maar toch bedankt om het te melden top
Team Swops Geplaatst 9 oktober 2010 Geplaatst 9 oktober 2010 Hebben jullie deze app op de Iphone4 draaien?
team_heidehippers Geplaatst 9 oktober 2010 Auteur Geplaatst 9 oktober 2010 Goed om te horen! nu hopen dat mijn iPhone snel weer terug komt... gelukkig hebben we de Oregon nog ;-)
inkesa Geplaatst 9 oktober 2010 Geplaatst 9 oktober 2010 Hebben jullie deze app op de Iphone4 draaien? nee ik heb de 3gs
BigFurryMonster Geplaatst 9 oktober 2010 Geplaatst 9 oktober 2010 Hebben jullie deze app op de Iphone4 draaien? Nee. 3G. OS4.
MacOZ58 Geplaatst 9 oktober 2010 Geplaatst 9 oktober 2010 Ik heb de APP even op mijn iPhone 4 gezet en het lijkt te werken. Omdat de optie iPhone niet bij de devices op de wherigo site staat heb ik maar voor de Pocket PC versie gekozen. Weet iemand of een andere optie beter is. De wherigo cartridge van CSI spijkenisse wil gewoon opstarten en lijkt helemaal geen problemen te geven. We zullen die wherigo binnenkort een keer in het veld gaan proberen met de iPhone 4. Groeten, MacOZ58
Team Tabak Geplaatst 9 oktober 2010 Geplaatst 9 oktober 2010 Ik heb gekozen voor de Colorada optie. Het maakt blijkbaar niet uit, want de zaak wordt keurig ingeladen. Nu maar eens kijken hoe het in de praktijk werkt. We hebben ook de Oregon, dus we kunnen vergelijken. Het enige minpuntje aan de iPhone zou de nauwkeurigheid kunnen zijn, maar misschien valt het mee. Hangt ook een beetje van de aard van de cache af. Zullen binnenkort de stadscache in Breda doen. Daar zou de iPhone last kunnen hebben van afwijkingen, indien de route werkelijk door de binnenstad gaat. We gaan het allemaal zien. Moet ook de opties nog eens bestuderen, want heb nu inderdaad de afstanden in miles. Dat hoeft niet zo'n punt te zijn, maar kilometers of meters is wellicht toch wat handiger. Het is wel leuk, dat ze dit programma gratis aanbieden.
Diglet Geplaatst 10 oktober 2010 Geplaatst 10 oktober 2010 Geweldig dat deze app. nu beschikbaar is. Ga hem binnenkort uit proberen. Overigens adviseerd men om de instelling van de pocket pc te gebruiken.
AKO561 Geplaatst 30 november 2010 Geplaatst 30 november 2010 Heeft iemand de PiGo toevallig al getest in de praktijk? Ik heb 'm zelf ook al geinstalleerd, maar nog niet geprobeerd.
Copapro Geplaatst 7 januari 2011 Geplaatst 7 januari 2011 De app geïnstalleerd, maar als ik een wherigo wil downloaden lukt dat niet. Ik kom niet ingelogd op de site van wherigo. Log ik eerst in, dan logt hij mij weer uit als ik wil downloaden. Ik ben Premium Member. Wat doe ik verkeerd? Paul
Oemoemenoe Geplaatst 7 januari 2011 Geplaatst 7 januari 2011 (bewerkt) De app geïnstalleerd, maar als ik een wherigo wil downloaden lukt dat niet. Ik kom niet ingelogd op de site van wherigo. Log ik eerst in, dan logt hij mij weer uit als ik wil downloaden. Ik ben Premium Member. Wat doe ik verkeerd? Paul Ik heb hetzelfde op de ipad. Het lijkt erop dat als ik via safari inlog op geocaching.com, dan de app open en een cartrige download, dat het wel lukt. Ik heb er op deze manier in ieder geval een paar gedownload. Het is wel omslachtig, dus zoek ik ook nog naar het hoe en waarom. Blijkbaar heeft niet iedereen hier last van of is het alleen een ipad-probleem? Saskia 7 januari 2011 bewerkt door Hiawatha's
Oemoemenoe Geplaatst 12 januari 2011 Geplaatst 12 januari 2011 Net een Pigo update geweest. Het lijkt erop of het probleem met inloggen is opgelost.
Koen-Thirza Geplaatst 12 januari 2011 Geplaatst 12 januari 2011 Is er daarvoor ook een app voor de blackberry?
Aanbevolen berichten