De Wijngemachtigde Geplaatst 2 maart 2011 Geplaatst 2 maart 2011 Ik heb alleen aangegeven dat er soms lokatie werd gebruikt en elders locatie zonder aan te geven wat goed of fout was, maar altijd leuk om te zien wat het wel moet zijn.
*BaJo* Geplaatst 2 maart 2011 Geplaatst 2 maart 2011 lokatie wordt afgekeurd door de automatische spellingcontrole locatie niet. Dus ik zou zeggen locatie!
Team Professor X Geplaatst 2 maart 2011 Geplaatst 2 maart 2011 Grappige typfout onder statistics. Statistics Wat is je beste cachedag tot nu toe? Geocachestatistieken laat je je geocache activiteiten zien op verschillende manieren en dient ook als een checklist voor te behalen doelen in het proces om een uigebalanceerde geocacher te worden.
Mars Express Geplaatst 2 maart 2011 Geplaatst 2 maart 2011 lokatie wordt afgekeurd door de automatische spellingcontrole locatie niet. Dus ik zou zeggen locatie! Het gaat natuurlijk om de officiële spelling, en het is (inderdaad) met een 'c'. Saillant detail is trouwens dat de dikke van Dale (niet de officiële spelling) 'locatie' een tijd lang verkeerd gespeld heeft. (kijk maar eens bij Locatie/Lokatie op Wikipedia: http://nl.wikipedia.org/wiki/Overleg_help:Veelvoorkomende_spelfouten) De Nederlandse Taalunie publiceert de woordenlijst Nederlandse taal met de officiële spelling: http://woordenlijst.org/zoek/?q=lokatie&w=w Bij twijfel kan je deze altijd even raadplegen.
eitjes Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Geplaatst 2 maart 2011 Dank kdv, ik had al eens eerder alle lokaties veranderd in locatie, maar ik zag dat er nu toch weer wat k's in waren geslopen. Ik heb het weer aangepast (wat dus niet direct zichtbaar gaat zijn op de site).
eitjes Geplaatst 2 maart 2011 Auteur Geplaatst 2 maart 2011 Grappige typfout onder statistics. Statistics Wat is je beste cachedag tot nu toe? Geocachestatistieken laat je je geocache activiteiten zien op verschillende manieren en dient ook als een checklist voor te behalen doelen in het proces om een uigebalanceerde geocacher te worden. Dank, dat is ondertussen opgelost! (maar nog niet direct zichtbaar voor jullie...)
Mars Express Geplaatst 2 maart 2011 Geplaatst 2 maart 2011 (bewerkt) Dank, dat is ondertussen opgelost! (maar nog niet direct zichtbaar voor jullie...) Estia heeft dit drie maanden geleden al aangepast.. Helaas komen de vertalingen pas na lange tijd on-line. 2 maart 2011 bewerkt door Mars Express
Pocileh Geplaatst 1 september 2011 Geplaatst 1 september 2011 (Beetje )zeikerig misschien, zeker omdat er zo veel prima werk gedaan is, maar het valt me op dat er veel - eigenlijk (vrijwel) altijd- geschreven wordt: "kan je" of "je kan". Goed nederlands is echter: "kun je" of "je kunt". Overigens niets dan lof voor alle werk hoor!!!
eitjes Geplaatst 1 september 2011 Auteur Geplaatst 1 september 2011 (bewerkt) (Beetje )zeikerig misschien Nee hoor, alle input is welkom! (of we er wat mee doen is een tweede natuurlijk ) 1 september 2011 bewerkt door eitjes
Waldio Geplaatst 1 september 2011 Geplaatst 1 september 2011 (bewerkt) Is dit ook al bij jullie bekend? 1 september 2011 bewerkt door Waldio
GeoFlowers Geplaatst 1 september 2011 Geplaatst 1 september 2011 Ook niet om ergens zout op te strooien, maar er zijn meerdere opties over goed of fout in de Nederlandse taal. Je kunt of je kan? [?] Wat is goed: 'Je kunt je inschrijven' of 'Je kan je inschrijven'? [!] 'Je kunt je inschrijven' krijgt meestal de voorkeur, maar 'Je kan je inschrijven' is zeker niet fout. Aldus het Genootschap Onze Taal
eitjes Geplaatst 1 september 2011 Auteur Geplaatst 1 september 2011 Is dit ook al bij jullie bekend? Dat wist ik nog niet, maar eerlijk gezegd kunnen we er niet zo veel mee. De beste manier is om het te melden op de Feedback site en dat is kennelijk al gebeurd. Het enige wat dan nog kan, is veel stemmen verzamelen... Het enige wat wij kunnen is teksten vertalen en vertalingen aanpassen, verder zijn we helemaal afhankelijk van Groundspeak of en wanneer het op de site komt en of het bugs veroorzaakt.
De Witte Weduwe Geplaatst 11 oktober 2011 Geplaatst 11 oktober 2011 (bewerkt) Ik weet niet of ik hiervoor in het juiste topic zit, maar zag geen betere. Iedere keer als ik geocaching.com open is ie in het Engels. En iedere keer zet ik hem op Nederlands. Open ik hem weer, is ie weer in het Engels. Kleine handeling hoor, hem weer op Nederlands te zetten, maar na tig keer wordt het toch irritant. Is de keuze voor Nederlands niet ergens vast te zetten? 11 oktober 2011 bewerkt door De Witte Weduwe
Waldio Geplaatst 11 oktober 2011 Geplaatst 11 oktober 2011 @De Witte Weduwe, als het goed is onthoud geocaching.com het. Ben je wel telkens ingelogd? En kijk anders even of je cookies hebt toegestaan in je browser, staat vaak bij opties onder beveiliging.
De Witte Weduwe Geplaatst 12 oktober 2011 Geplaatst 12 oktober 2011 't is gelukt! Heb even uitgelogd en gelijk weer opnieuw ingelogd (vakje "remember me" ook aangevinkt) en zie: Nederlands, iedere keer weer! Snappen doe ik het niet helemaal , maar goed, het werkt weer! @Waldio: bedankt voor het meedenken!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden