Spring naar bijdragen

Ziekte van Lyme? Heb ik het of heb ik het niet?


elsinga

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

gr twinlife (die nog steeds niet weet wat lamballen is  :beerchug: )

Dan heb je niet opgelet :no: Lamballen is slap ouwehoeren door dronken studentem :)

Lamme (dronken) Studenten (ballen)

Ruud :ph34r:die twee studerende dochters heeft

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gr twinlife (die nog steeds niet weet wat lamballen is  :beerchug: )

Dan heb je niet opgelet :no: Lamballen is slap ouwehoeren door dronken studentem :yes:

Lamme (dronken) Studenten (ballen)

Ruud :ph34r:die twee studerende dochters heeft

dan was ik effe niet bij de les :no:

 

lamballen doe ik dus niet aan mee

 

lamme lukt nog wel soms

maar ballen nee dat ben ik zeker niet

 

 

gr twinlife (die niet gestudeerd heeft :) )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn ezel balkt dag en nacht.... :)

 

En wat betreft de dokter: het is hoogstwaarschijnlijk geen Lyme. Ze denkt aan een geirriteerd gewricht, waar de pees overheen loopt. Of een geirriteerde pees, die over het gewricht loopt. Pees en gewricht zijn daar namelijk niet te onderscheiden. :beerchug:

 

Nog geen RSI (dan zouden de klachten bij gebruik erger moeten worden). Rust is handig, maar gewoon gebruiken is ook nog te doen (al duurt genezing dan iets langer). Als ik er qua gebruik wat rekening mee hou, dan zou met een week of 2, 3 de klacht toch wel over moeten zijn.

 

Verder houden we (nou ja, ik... zo vaak zie ik haar tenslotte niet :ph34r:) de gewrichtsklachten in de peiling, duiken er meer op, dan hebben we even overleg.

 

Oftewel: het lijkt mee te vallen (maar eigenlijk is Lyme nog niet 100% uit beeld).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mijn ezel balkt dag en nacht.... :yes:

 

En wat betreft de dokter: het is hoogstwaarschijnlijk geen Lyme. Ze denkt aan een geirriteerd gewricht, waar de pees overheen loopt. Of een geirriteerde pees, die over het gewricht loopt. Pees en gewricht zijn daar namelijk niet te onderscheiden. :ph34r:

 

Nog geen RSI (dan zouden de klachten bij gebruik erger moeten worden). Rust is handig, maar gewoon gebruiken is ook nog te doen (al duurt genezing dan iets langer). Als ik er qua gebruik wat rekening mee hou, dan zou met een week of 2, 3 de  klacht toch wel over moeten zijn.

 

Verder houden we (nou ja, ik... zo vaak zie ik haar tenslotte niet :)) de gewrichtsklachten in de peiling, duiken er meer op, dan hebben we even overleg.

 

Oftewel: het lijkt mee te vallen (maar eigenlijk is Lyme nog niet 100% uit beeld).

blij om te horen dat het hoogstwaarschijnlijk geen lyme is

 

maar wel rustig aan met de vinger.

advies van twinlife bind hem maar vast op je rug

 

dat betekent dus dat je een eenarmigebandiet bent :beerchug:

gr twinlife (die twee linker handen heeft :no: )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik verwacht weer een terugval als ik de GPS60C te leen heb uit Notter... ;)

Tja, dat kunnen we natuurlijk níet hebben, hè? :thumbup:

 

Als ík die nieuwe gps nou eens even voor je test? Dan bel ik je de resultaten wel even door ... hoef jij het verhaaltje alleen nog maar te schrijven !!

 

Nou, is dat een mooie deal of niet ??!!! Kun jij lekker revalideren. :lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehehehe! Dat zou je wel willen! :lol:

 

Je mag 'm rustig even komen bekijken, van harte welkom. Maar meenemen... denk het toch van niet. Ik krijg 'm tenslotte *persoonlijk* te leen... En da's een erg goede smoes, toch? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar ik verwacht weer een terugval als ik de GPS60C te leen heb uit Notter... ;)

Tja, dat kunnen we natuurlijk níet hebben, hè? :eek:

 

Als ík die nieuwe gps nou eens even voor je test? Dan bel ik je de resultaten wel even door ... hoef jij het verhaaltje alleen nog maar te schrijven !!

 

Nou, is dat een mooie deal of niet ??!!! Kun jij lekker revalideren. B)

volgens mij is de GPS60C met gemak met 9 vingers te bedienen

dan hou je nog 1 vinger over die kan rusten toch

 

 

gr twinlife (die nog wel een beetje rekenen kan) :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Bij deze. :wine:

 

Grote Smurf heeft nog een klein beetje last van zijn wijsvinger, maar smurft gewoon door. Ik heb geen smurf aan andere gewrichten gekregen tot nu toe en het verhaal van de dokter over een geirriteerde pees klonk reeel. We blijven echter alert! :angry:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...