Spring naar bijdragen

Ziekte van Lyme? Heb ik het of heb ik het niet?


elsinga

Aanbevolen berichten

Nou Robert das in ieder geval een goed bericht voor wat Lyme betreft, die spanning is gelukkig weg :D

Succes van de week bij de :huh: en wie weet als straks het mooiere weer eraan komt dat de pijnen dan ook een beetje zakken.

Groetjes Marja ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Hier graag weer on-topic over de Ziekte van Lyme.

 

Bytheway

Het is maar waar je zin in hebt zou ik zo denken.......

 

@Robert RedSmurf:

 

Jammer Robert, nu is het weer afwachten. Je had beter Lyme kunnen hebben.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :DIn verband met de vogelpest, zult u deze week de Donald Duck niet ontvangen. Onze excuses voor het ongemak.

 

010786.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Yep, weer afwachten... Zodra ik echter huiduitslag krijg ben ik de eerste om gelijk een kuur te bietsen. :huh:

Gaan ze niet verder zoeken wat het is dan? Of weet je het wel en wordt er daarom niet verder gezocht?

 

Ik bedoel, ik muis net zo snel links als rechts en die burostoel wiebelt op en neer en heen en weer.

 

GRTZ

 

Kruimeldief :DRSI? De enige oplossing is een vriendin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik weet het nog niet. Dat ene gewrichtje in mijn wijsvinger lijkt me in elk geval ontstoken (is warmer dan de rest en zo... en wat dikker, denk ik). Maar ik heb er nu vrijwel geen last van, behalve als ik er op druk. Muizen en typen gaat normaal. Maar ik hoef maar 1 verkeerde beweging te maken en het doet behoorlijk pijn...

 

Dus: donderdag ochtend naar tante dok. Yep, mevrouw de dokter. :(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik weet het nog niet. Dat ene gewrichtje in mijn wijsvinger lijkt me in elk geval ontstoken (is warmer dan de rest en zo... en wat dikker, denk ik). Maar ik heb er nu vrijwel geen last van, behalve als ik er op druk. Muizen en typen gaat normaal. Maar ik hoef maar 1 verkeerde beweging te maken en het doet behoorlijk pijn...

 

Dus: donderdag ochtend naar tante dok. Yep, mevrouw de dokter. :thumbup:

hmmm, een vergeten splinter?

 

Tja die dokter kan het ook zijn natuurlijk.

 

Zo'n goed gevulde Friezin?

 

GRTZ

 

Kruimeldief :( Wij likken nog altijd even aan onze vinger, voordat we met de PgDn-toets de bladzijde omslaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, ik weet het nog niet. Dat ene gewrichtje in mijn wijsvinger lijkt me in elk geval ontstoken (is warmer dan de rest en zo... en wat dikker, denk ik). Maar ik heb er nu vrijwel geen last van, behalve als ik er op druk. Muizen en typen gaat normaal. Maar ik hoef maar 1 verkeerde beweging te maken en het doet behoorlijk pijn...

 

Dus: donderdag ochtend naar tante dok. Yep, mevrouw de dokter. :thumbup:

Dokter dokter, als ik hiero druk doet het zeer. Wilt u daar eens drukken? Dan kan ik eens voelen of dat ook pijn doet... :( En dokter, druk nu eens daar, en daar... nee, DAT doet geen pijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehehe! Nou is onze dokter erg aardig (althans, als ze haar kindertjes naar dezelfde klas brengt als onze kindertjes, ik ken har nog niet professioneel), maar splinters kan ik vrijwel altijd zelf. :dribble:

 

Nee, ik ben benieuwd wat er morgenochtend uit komt. Uit de diagnose, that is. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hehehe! Nou is onze dokter erg aardig (althans, als ze haar kindertjes naar dezelfde klas brengt als onze kindertjes, ik ken har nog niet professioneel), maar splinters kan ik vrijwel altijd zelf. :D

 

Nee, ik ben benieuwd wat er morgenochtend uit komt. Uit de diagnose, that is. ;)

wij horen het graag morgen. ;)

 

 

gr twinlife :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...