Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst (bewerkt)

Vreemd ik had er geen last. Met de oregon 300

Gisteren de nieuwe software er op gezet zonder probleem misschien gewoon een keer op nieuw proberen??

groeten Alex

bewerkt door AJKwak
Geplaatst

Ter verdere info: het betreft de 450.

Alles vastgelopen.

De 3.71 teruggezet werk weer goed.

Opnieuw geupodated, weer vastgelopen op 1% controle.

Geplaatst
Ter verdere info: het betreft de 450.

Alles vastgelopen.

De 3.71 teruggezet werk weer goed.

Opnieuw geupodated, weer vastgelopen op 1% controle.

Volgens mij moet je voor de update eerst de nieuwe versie van de Webupdate (voor de 450 4n 550) installeren, daarna zou de software update voor de oregon 450 en 550 moeten werken.

Geplaatst

Heb deze link gevonden.

http://forum.gps.nl/viewtopic.php?t=31733&...le&start=15

Even gelezen en van 3.71 teruggegaan naar 3.40.

http://garminoregon.wikispaces.com/Version...Software%203.40

Bestand downloaden en openen met webupdater. (vraagt of je inderdaad terug wilt naar een oudere versie. Ja dus.)

Dat ging goed. start netjes op.

Vervolgens de webupdater gewoon gebruikt, 3.80 opgehaald en alles doet het weer netjes. Wel even je juiste profiel weer kiezen

Werkt allemaal weer perfect. gelukkig.

Poeh.....

Geplaatst

Ik had ook veel problemen vandaag met updaten. Moest de originele firmware terugzetten met een speciaal programma van Garmin. Daarna nog steeds problemen....

Later vanavond weer geprobeerd, met een (oudere) programma om de oude firmware terug te zetten. Deze keer lukte het wel om de 3.80 versie erop te zetten. Wat een opluchting. Wel weer wat wijzer over de werkwijze van het apparaat.

Mochten mensen problemen hebben, stuur een pm. Ik heb alle programma's en kan telefonisch uitleg geven wanneer nodig.

Geplaatst (bewerkt)

Deze keer zonder problemen en zeer snel de update uit kunnen voeren voor de 550T. Nu eens in het veld kijken of hij minder vaak crasht.

bewerkt door eitjes
Geplaatst

bij mij ging de update op mijn 450 van 3.40 naar 3.80 zonder problemen.

alleen jammer dat bij de nieuwe mogelijkheden, zoals verplaatsen van een waypoint op de kaart of multi-caching, de opdrachten niet zijn vertaald in het nederlands.

Geplaatst (bewerkt)
bij mij ging de update op mijn 450 van 3.40 naar 3.80 zonder problemen.

alleen jammer dat bij de nieuwe mogelijkheden, zoals verplaatsen van een waypoint op de kaart of multi-caching, de opdrachten niet zijn vertaald in het nederlands.

Update gaf bij mijn 550T ook geen problemen.

Je kan zelf de opties vertalen naar NL.

Er is een filetje waarin je dit kan aanpassen. (tot de volgende update)

Waar ik wel last van hebt, is:

Ik pak een PQ uit, en sleep deze naar je juiste dir in mijn garmin.

Wacht even een paar minuten.

Hierna klik ik op veilig verwijderen van de garmin.

Haal het stekkertje eruit.

start garmin op.

en vaak heeft hij dan last van dat hij de nieuwe PQ niet ziet, of helemaal niets ziet. :lol1:

wat wel helpt, is helemaal leeg maken van de dir GPX

en ze dan opnieuw inzetten.

Dan pas gaat de 'balk' lopen.

Heeft iemand anders hier ook last van? :lol1:

Wat kan hiervan de oorzaak van?

bewerkt door Ma-Bu
Geplaatst

start garmin op.

en vaak heeft hij dan last van dat hij de nieuwe PQ niet ziet, of helemaal niets ziet. :lol1:

wat wel helpt, is helemaal leeg maken van de dir GPX

en ze dan opnieuw inzetten.

Dan pas gaat de 'balk' lopen.

Heeft iemand anders hier ook last van? :lol1:

Wat kan hiervan de oorzaak van?

Ja, maar dat is altijd al geweest bij mijn toestel. Nadat ik hem leeg had gemaakt moest ik altijd al bij iedere nieuwe GPX eerst even kijken of die wel geladen werd. Soms in 1 keer, meestal in 2 keer. Maar: It's not a bug, it's a feature :beerchug: ...

Met de updeet overigens wel de nodige problemen gehad (van Beta 3.71). Pas na een geforceerde downgrade naar 3.50 pas een upgrade mogelijk. Een klein uurtje bezig geweest voordat het lukt (eerst met upgrade bestanden vervangen etc.). Dan was alles trouwens wel gereset en dus weg... Dat was even pech hebben, maar gelukkig wel een backup aanwezig.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...