satellietje Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 Als ik de foto's in de review bekijk dan zie ik twee dooie pixels, waarvan er één wel heel erg uit springt, dit zal toch niet zo zijn bij de definitive modellen ???? Pascal....
dutch-locutus Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 Hmpf, zou de review graag bekijken, maar mijn scherm begint spontaan te knipperen als ik die pagina bekijk. Beeldscherm wordt telkens zwart... Als ik de browser afsluit is het probleem weer voorbij. Ook met andere browsers geprobeerd, zelfde fenomeen. Is dit een teken? ? Edit: Java2 even uitgeschakeld, de applet die wordt geladen geeft problemen... Gezien de reactie van satellietje die de link wel kon zien denk ik dat je het probleem tocht in jou pc moet zoeken, sorry... Greetz, Locutus
Biertjuh Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 Hmpf, zou de review graag bekijken, maar mijn scherm begint spontaan te knipperen als ik die pagina bekijk. Beeldscherm wordt telkens zwart... Als ik de browser afsluit is het probleem weer voorbij. Ook met andere browsers geprobeerd, zelfde fenomeen. Is dit een teken? ? Edit: Java2 even uitgeschakeld, de applet die wordt geladen geeft problemen... Gezien de reactie van satellietje die de link wel kon zien denk ik dat je het probleem tocht in jou pc moet zoeken, sorry... Greetz, Locutus De pagina kan niet worden weergegeven. De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. Dit is het enige dat ik te zien krijg. Ligt dit ook aan Java2 en zo ja, wat kan ik er aan doen Ruud
Gast rwielinga Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 De pagina kan niet worden weergegeven. De pagina waarnaar u zoekt, is momenteel niet beschikbaar. Er zijn mogelijk technische problemen met de website of u moet mogelijk uw browserinstellingen aanpassen. Dit is het enige dat ik te zien krijg. Ligt dit ook aan Java2 en zo ja, wat kan ik er aan doen Biertjuh, nee dit ligt niet aan de JVM die je gebruikt. Ik had dat net ook. Gewoon nogmaals proberen, doet wonderen. Als het probleem in de JVM (Java) zit krijg je wel de pagina te zien, maar zit er een component op de pagina die problemen geeft. Knippert je scherm, dan moet je in IE via het menu Tools --> Internet Options --> Tab Advanced --> Use Sun Java 2 v1.4.2_03 (in mijn geval) uitzetten en je browser opnieuw starten.
Biertjuh Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 Uiteindelijk de pagina op mijn scherm gekregen. Ziet er geweldig uit en ik wil hem Maar tja... dan komt de econoom van de familie weer om de hoek kijken en die verteld me dat ik nog even moet sparen (ze is wel lief hoor ) Misschien dat slijmen een beetje helpt Ruud
Twumi Geplaatst 8 februari 2004 Geplaatst 8 februari 2004 Sorry guys, maar Zuurtje gaat eerst even 4 maanden naar Irak. [9 maart weg]Er dient daar een nieuw Iraaks leger opgeleidt te moeten worden. De 60C gaat mee. In Iraq kun je ook e-mailen hoor Zuurtje. Hou ons maar een beetje op de hoogte . Er liggen daar trouwens ook een aantal caches, voornamelijk geplaatst door Amerikaanse militairen . Misschien heb je er tijd voor........Sterkte, en doe voorzichtig......
Kruimeldief Geplaatst 9 februari 2004 Geplaatst 9 februari 2004 Als ik de foto's in de review bekijk dan zie ik twee dooie pixels, waarvan er één wel heel erg uit springt, dit zal toch niet zo zijn bij de definitive modellen ???? Pascal.... Das een slecht teken voor de 60c en de 60cs Dooie pixels in een kleuren GPS is doodzonde.... Ik had me anders ook een 60cs besteld, maar was aan een andere auto toe. Dankzij de benzineprijzen had ik zo maar ff aan een electrische auto gedacht. We komen toch niet verder dan 1/2 Nederland. GRTZ Kruimeldief Early to rise, early to bed makes a man healthy, but socially dead.
Peetee Geplaatst 9 februari 2004 Geplaatst 9 februari 2004 Ik was vanavond even op Boot Holland, een watersportbeurs in Leeuwarden. Sailtron stond er ook met een stand, en ik heb daar even de 60C bekeken. Toch wel een heel mooi apparaat hoor!
elsinga Geplaatst 10 februari 2004 Geplaatst 10 februari 2004 Ik heb 'm vandaag ook per post ontvangen van www.gps-garmin.nl (te leen! Dank!) en ik ben bang dat ik wel eens ruzie kan gaan krijgen... Iemand een GPS V kopen? Hou ik de 60C wel... Morgen eens kijken hoe hij in de auto bevalt, gebroederlijk naast de V. Kan ik goed het verschil zien. Mijn indruk tot nu toe: de 60C is ongeveer een factor 3 sneller in berkenen van een route en de schermupdates zijn ook sneller. Display is met backlight prima, zonder en in wat minder licht enigszins flets en minder goed zichtbaar. Daar is de V in het voordeel, met zijn monochrome scherm. De V heeft qua datavelden een voordeel: je hebt twee varianten, met en zonder routering. Bij de 60C moet je het met 1 stand doen, die je dus altijd ziet. Dat betekent dus vaker datavelden wijzigen. Je hebt weer wel een extra Snelweg scherm en Geocaching scherm, met beide mogelijk andere datavelden. Ook leuk zijn de verschillende soorten toontjes bij verschillende events (afslag popup, etcetera). Jammer is dat de piepjes net zo luid (of zacht) zijn als bij de V en dat kan in een rumoerige auto of luide muziek een probleem zijn. En je kunt nu 10.000 track points kwijt (of minder, want je kunt het instellen!) en nog eens 20 tracklogs (10 bij de V). Meer volgt, of lees later de review die ik gps-garmin.nl ga geven bij hen op de site.
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 10 februari 2004 Geplaatst 10 februari 2004 Nu diverse mensen dat ding lijfelijk in handen hebben: is al bekend hoe makkelijk of moeilijk die doet bij gebruik van RIJKSDRIEHOEKSMETING ??? (is bijna nog lastiger uit te spreken voor een buitenlander dan het bekende Scheveningen ) Is er al een recept bekend hoe RD valt in te stellen? Ik moet mijn recepten page toch up to date houden nietwaar? Use of the RD-grid in your GPS
elsinga Geplaatst 10 februari 2004 Geplaatst 10 februari 2004 Hij kent de datum "Dutch". Meer kan ik nu nog niet zeggen.
Peetee Geplaatst 10 februari 2004 Geplaatst 10 februari 2004 Meer kan ik nu nog niet zeggen. We wachten wel even ... Zullen we zeggen: half acht ?
Kruimeldief Geplaatst 10 februari 2004 Geplaatst 10 februari 2004 Iemand een GPS V kopen? Hou ik de 60C wel... Doe dat nu niet.... Krijg je spijt van. Wacht nu gewoon op de 60CS. Is maar een fractie duurder en kan wel weer meer met zijn sensoren ........ Trouwens, er werd mij gisteren al een 60C aangeboden vanuit Amerika. USD 378,95. Maar ja, je weet hoe ik over aanschaffen in Amerika denk Alhoewel, met de huidige koers, € 1,00 = USD 1,2713 <> 10-02-2004 19:45) kun je toch uitrekenen dat het ding € 298,08 gaat kosten. Maar ja de koersen schommelen een aantal malen per dag. (24 uur geleden nog € 1,00 = USD 1,24536 wat het ding op €304,29 zou brengen). Maar ik ga ooit voor de CS, als er dan al weer niet een nog mooiere is.... GRTZ Kruimeldief die zijn PDA's maar eens in de uitverkoop moet doen. Met alle accessoires en software erbij moet er wel een Nederlandse 60CS inzitten....
elsinga Geplaatst 11 februari 2004 Geplaatst 11 februari 2004 Kijk, die 60C kost 625 euri's. Ik heb niks aan twe gps'en (nou ja, voor de kids een heeeele goedkope erbij misschien). Ik raak mijn V niet kwijt voor een redelijke prijs (denk ik). En: de V voldoet nog prima. Dus geen reden... helaas. Oh ja, de Smurfin begint al te pruttelen als ik het over kopen heb... Nee, ik denk dat ik 'm niet hou, al is het een verdraaid fijn dingetje! /me gaat 'm vandaag in de auto gebruiken. =8- )
Kruimeldief Geplaatst 11 februari 2004 Geplaatst 11 februari 2004 Kijk, die 60C kost 625 euri's. Ik heb niks aan twe gps'en (nou ja, voor de kids een heeeele goedkope erbij misschien). Ik raak mijn V niet kwijt voor een redelijke prijs (denk ik). En: de V voldoet nog prima. Dus geen reden... helaas. Oh ja, de Smurfin begint al te pruttelen als ik het over kopen heb... Nee, ik denk dat ik 'm niet hou, al is het een verdraaid fijn dingetje! /me gaat 'm vandaag in de auto gebruiken. =8- ) Dat hoeft ook niet hoor. GPSen die een beetje kunnen, worden nog steeds niet weggegeven. Ik ben ook nog zo tevreden dat ik eigenlijk het nog niet kan missen en vooral niet tegen zogenaamde "vriendenprijzen" Tja, en erbij houden is ook zonde. Ik denk toch dat ik binnenkort maar eens opruming moet houden. Ik heb mijn buro hier vol staan met allerlei gadgets en electronica. Maar als ik de 60 serie zou kopen wordt het de CS. Ik ga niet meer voor minder dan de S(ensoren). Ach en de V is toch een prima apparaat? En een kleurenscherm van de 60C of de 60CS kan ook nog wel eens tegenvallen. Misschien zie je geen fluit als de zon er op schijnt. En de Smurfin moet je anders maar omkopen. Is ze gek op wat glinsterspul? GRTZ Kruimeldief Loopt je neus en ruiken je voeten? Dan ben je ondersteboven gebouwd.
Aanbevolen berichten