Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Zijn er al andere hunters die flink aan het sparen zijn met deze rakker op komst?

Misschien kunnen we bij een grote bestelling fikse kortingen bedingen ;)

Geplaatst (bewerkt)

Nuh, 1150 euro inclusief carkit en inclusief CDRom is mij ff te duur voor een nederlandse versie en een buitenlandse hoef ik niet. D.i.: plm € 750,00 voor de 60CS en € 400,00 voor CDRom met mapsoftware en carkit. Ik denk dat ik maar een jaartje wacht. Of ik moet zovel geld krijgen voor mijn 3 andere GPSen met software en laad en data kabels. Over een jaar zal de prijs wel al gedaald zijn met 25 tot 50%.

GRTZ

Kruimeldief :yes:Die zijn banktegoed weer heeft verkleind door een Sony Ericsson P900 aan te schaffen ;):blush:

bewerkt door Kruimeldief
Geplaatst

Ik zou de City Select van mijn GPS V mogen gebruiken, maar ook ik heb de €750,- er niet voor over. IK wacht wel op de GPS VI. ;)

Geplaatst

Tja, gevaarlijk leuk ding. Heel leuk eigenlijk. Toen ik hem voor het eerst zag dacht ik nog: ach, ik heb mijn Vista nog niet eens een jaar, gekkenwerk. Maar ik begin nu toch te twijfelen, erg he.

Eigenlijk wil ik hem gewoon hebbe hebbe hebbe. We zien wel........

Geplaatst
Hij is bij Expansys te koop voor € 692,90.

Om jullie te wwarschuwen heb ik de volgende meningen over Expansys van Tweakers.Net overgenomen. Hoop dat dat mag (anders haal ik het weer weg), maar wil jullie dit wel even laten lezen:

"Na lang zoeken bij Expansys een SonyEricsson HBH-30 Bluetooth headset gevonden en besteld. De site kan ook in het Nederlands en er blijkt ook een Nederlandse helpdesk te zijn.

De bestelling was vlot in huis, maar tot mijn grote verdriet was de oplader voorzien van een Britse stekker. Daarover heb ik bij Expasys vragen gesteld en dit was het antwoord:

Unfortunately as the products ship from the UK, we don't ship them out with EU power supplies.

"You can purchase an EU power supply to use with it or you can use a power and plug convertor to use with it."

Nu moet ik voor E 22,57 nog een extra voeding kopen met een Europese stekker.

Hierdoor is Expansys helemaal niet meer interessant met zijn voordelige prijzen!

Kijk dus uit voor Britse stekkers!!

Update:

Gepost door Henk de Reuver - maandag 18 augustus 2003 - 21:50

Aanvulling op mezelf en schekker:

Ook bij stond er op de site niet vermeld dat het om Britse producten gaat. De site is grotendeels in het Nederlands en dan verwacht je dat het om voor Nederland geschikte producten gaat.

Gepost door schekker - donderdag 14 augustus 2003 - 23:00

Algemene indruk: 4 Service: 4 Afhandeling bestellingen: 8

Bestelde op zondag een Plantronics M3000 headset, aangezien ze een van de weinigen waren die ze al konden leveren. De verwachte levertijd was 2 a 3 dagen, maar ik had het pakketje op dinsdag al in huis. Alleen bleek het om de UK versie te gaan, hetgeen niet op de website te zien was. Ook was er op de website gemeld dat er een carrying case bijzat, wat niet het geval was.

Ik een net mailtje gestuurd met de klachten en gevraagd welke oplossing ze me aan konden bieden aangezien de headset zo voor mij onbruikbaar was.

Twee dagen later antwoord. Dit betreffende exemplaar was toevallig vanuit Engeland verstuurd en had daarom uiteraard de Engelse stekker. Dat ik het vanuit de Nederlandse pagina's bestelde en dat er nergens op de site melding gemaakt werd van verschillende versies voor Engeland en het continent deed niet ter zake.

Nog erger was hun commentaar over de missende accessoires die ik hieronder even quote:

' Also the site does state very clearly that these accessories are avilable separately which if you look on the site is there, however has been missed from your part of the email.'

En als ik op de website keek stond dat er inderdaad. Alleen was mijn quote afkomstig van diezelfde website, maar dan 2 dagen eerder. En toen stond dat er dus nog niet. Echt heel kwalijk. Ik durf hiervoor zelfs de kwalificatie oplichters in de mond te nemen."

Er ging een heel carillon aan bellen rinkelen toen ik die naam las... Hij kwam me zo bekend voor uit mijn zoektocht naar de Palm T3... Oppassen dus Bussie!!!!

• 3 weeks later...
Geplaatst

Yep !!!!! Hebbes :lol:;)

Sinds afgelopen vrijdag 13.30 uur in het bezit van een GPSmap 60C.

Wat een fantastisch brokje techniek.

Volgens Anne is het gewoon een TOY for the BOY. [en daar kon ze nog wel eens gelijk in hebben ;) ]

Terwijl wij in de GPS Shop [Notter] stonden waren er nog twee anderen voor de 60C.

Ze hadden er maar 10 binnengekregen, dus dat wordt nog dringen.

Nu snel het bos in CACHEN :thumbup:

ZONNIG SPOOR [:D] ZUURTJE

Geplaatst

Gefeliciteerd Zuurtje. :thumbup: .......Ben wel een beetje jaloers.

Ik ben nog steeds erg tevreden over mijn Vista, dus ik wacht nog een tijdje.

Laat je nog eens je bevindingen weten na het gebruik van de 60C.

Geplaatst
Yep !!!!! Hebbes  :thumbup:  :lol:

Sinds afgelopen vrijdag 13.30 uur in het bezit van een GPSmap 60C.

Wat een fantastisch brokje techniek.

Frits, ik stel voor dat je de 60c goed bestudeert.

Zo dat als wij er een hebben ,dat je een lezing over geeft.hoeven wij niet in dat boek te neuzen ;)

Misschien wel op een event. :D

Jacco Vechtdal team

Geplaatst

Sorry guys, maar Zuurtje gaat eerst even 4 maanden naar Irak. [9 maart weg]

Er dient daar een nieuw Iraaks leger opgeleidt te moeten worden.

De 60C gaat mee.

ZONNIG SPOOR [:eek:] ZUURTJE

Geplaatst
Terwijl wij in de GPS Shop [Notter] stonden waren er nog twee anderen voor de 60C.

Ze hadden er maar 10 binnengekregen, dus dat wordt nog dringen.

Yep, zeker omdat er eentje mijn kant uit komt voor een review. :eek::thumbup:B)

Eigenlijk jammer, want hij zal dan of snel terug moeten of ik zal 'm moeten houden. dat eerste zal pijn in het hart kosten (denk ik), dat laatste pijn op de bankrekening (en een klagende Smurfin)... Moeilijk! ;)

Gast rwielinga
Geplaatst
Op de volgende link (gps center Belgie) een paar eerste ervaring plus wat mooie foto's van de GPS 60c :eek:  :thumbup:  B)

GPS 60c eerste foto's

Greetz Locutus

Hmpf, zou de review graag bekijken, maar mijn scherm begint spontaan te knipperen als ik die pagina bekijk. Beeldscherm wordt telkens zwart... Als ik de browser afsluit is het probleem weer voorbij. Ook met andere browsers geprobeerd, zelfde fenomeen. Is dit een teken? ;) ?

Edit: Java2 even uitgeschakeld, de applet die wordt geladen geeft problemen...

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...