Spring naar bijdragen

Additional Waypoints


de-fam

Aanbevolen berichten

Hallo.

 

Sinds de update van GC.com zie ik op mijn cache pagina alle additional waypoints, terwijl ik juist niet wil dat iedereen ze ziet. Of ben ik de enige die ze ziet op mijn cache pagina?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Zojuist even op een van mijn eigen cachepagina's gekeken, maar ik zie niks afwijkends.

Als ik in de listing kijk staan daar netjes de vraagtekens bij de additional waypoints die ik voor anderen niet zichtbaar wil hebben en ik kan ze zelf alleen te zien krijgen door de additional waypoints aan te passen, of de listing aan te passen.

Aangezien die laatste dingen alleen kunnen als je als owner ingelogd bent, kunnen anderen dat dus niet zien, precies zoals de bedoeling is.

Greetz Bloodwoosj.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moi de-fam,

 

Eerder vanochtend heb ik mijn unknown-caches aan moeten passen omdat in het 'tekst'veld van de additionele waypoints de beschrijving van de lokatie van de caches werd weergegeven. Dit ondanks het feit dat de optie alles verbergen behalve voor de reviewer en de eigenaar was aangevinkt, is aangevinkt en opnieuw is aangevinkt. Je bent dus niet de enige die dit probleem heeft opgemerkt, wel de eerste hier. Waarvoor mijn dank!

 

Met vriendelijke groet,

Furcas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sinds de update van GC.com zie ik op mijn cache pagina alle additional waypoints, terwijl ik juist niet wil dat iedereen ze ziet. Of ben ik de enige die ze ziet op mijn cache pagina?

 

Als eigenaar zie je alle waypoints. De reviewer ziet deze ook.

Het icoontje bij het additional waypoint geeft aan of anderen dit waypoint ook zien, al dan niet met coordinaat.

 

Als dit niet zo is heb je een bug te pakken denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo.

 

Sinds de update van GC.com zie ik op mijn cache pagina alle additional waypoints, terwijl ik juist niet wil dat iedereen ze ziet. Of ben ik de enige die ze ziet op mijn cache pagina?

Helaas zien wij ze niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als de WP's volledig (dus met coördinaten en niet als vraagtekens) opgevoerd zijn bij Additional Waypoints dan zie ik ze inderdaad in het kaartje (rechtsonderin)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...