Le Comte Geplaatst 6 juni 2010 Geplaatst 6 juni 2010 Garmin heeft beta firmware voor de Oregons uitgebracht. De belangrijkste wijziging is de mogelijkheid om met de Oregon te filteren op cahetype (mulit, tradi etc) cachegrootte, moeilijkheid terrein, etc. Ik heb hem zojuist geïnstalleerd op mijn Oregon 300 en geconstateerd dat het filteren nog niet foutloos gaat. Ik had alleen de traditionals uitgefilterd, maar in de lijst verschijnen nog steeds traditionals en multi's. Om het te proberen kijk hier.
deklarinettist Geplaatst 6 juni 2010 Geplaatst 6 juni 2010 Dat wordt een mooie optie erbij, nu nog ff w8 tot de foutjes eruit zijn.
de tuutjes Geplaatst 10 juni 2010 Geplaatst 10 juni 2010 die filter is erg fijn om een bepaalde cache op te zoeken. Na even wat googlen en wat gegoogel draaien mijn kaart sets ook weer. en ben ik dus erg tevreden. over deze versie
de tuutjes Geplaatst 10 juni 2010 Geplaatst 10 juni 2010 edit bij deze update krijg ik de verkeerde icoontjes bij de caches (earthcache krijgt webcam icoon, en een virtuele een vraagteken)
DiedB Geplaatst 10 juni 2010 Geplaatst 10 juni 2010 (bewerkt) Even testen, ziet er handig uit Bugs: Bij mij staan mystery-caches onder mega-event icoontjes. Earthcaches krijgen WebCam icoontjes. Virtuals krijgen juist de mystery-icoontjes. Als ik bugs ontdek zal ik ze erbij zetten. 10 juni 2010 bewerkt door DiedB
fhc68 Geplaatst 11 juni 2010 Geplaatst 11 juni 2010 Gewoon even je caches opnieuw naar je gps sturen en de icoontjes worden hersteld.
Geinponem Geplaatst 11 juni 2010 Geplaatst 11 juni 2010 Lijkt me handig die filteroptie. Voordat ik deze Beta-versie ga installeren kan iemand mij melden: - Of je nu ook op child-wayoints kan zoeken/filteren. - Zo nee: Ik gebruik altijd deze GSAK-macro om de child-waypoints als POI's te kunnen zoeken. Werkt de nieuwe filteroptie nog goed icm met die macro?
de tuutjes Geplaatst 11 juni 2010 Geplaatst 11 juni 2010 @ fhc 68 dankje wel inderdaad nu zijn ze wel goed.
Geinponem Geplaatst 11 juni 2010 Geplaatst 11 juni 2010 Inmiddels zelf kunnen testen. Werkt goed! Ook i.c.m. de GSAK-macro. Filteren op child-waypoint is echter nog niet mogelijk.
GoudHaartje Geplaatst 25 april 2011 Geplaatst 25 april 2011 Ik vraag me af of er voor de oregon 300 nog firmware updates zijn. Wat is de laatste en en kan ik daarmee mijn kaarten nog gewoon gebruiken ? Ik heb nu software 3.80 en gps software 4.34
GEO BEAR Geplaatst 25 april 2011 Geplaatst 25 april 2011 Nieuwere firmware is zeker beschikbaar voor de Oregon 300. Voor een handig overzicht kijk op de volgende link: http://garminoregon.wikispaces.com/Versions 3.90 is de laatste officiele versie, en 4.17 is de meest recente beta versie... keuze genoeg!
terp1234 Geplaatst 25 april 2011 Geplaatst 25 april 2011 Op http://garminoregon.wikispaces.com/Versions kun je van alles over de versies vinden (en nog veel meer).
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden