Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Ik wil een cache plaatsen en heb al toestemming maar hoe kom ik er achter of als ik met het bedenken van de cache al bezig ben dat iemand anders ook al in die buurt bezig is.

Kan ik alvast een cache pagina aanmaken met alleen een parkeercoordinaat of zo want het zou zo maar kunnen als je klaar bent met het uitwerken van een Multi dat al het werk voor niets is geweest.

Geplaatst

Helaas voor jou, wanneer iemand anders er ook bezig is, en deze eerder ter review aanbiedt, is al je werk voor bijna niets geweest. Maar wanneer je al toestemming gekregen hebt, zal de grondeigenaar er waarschijnlijk wel rekening mee houden. Zodat een andere toestemming meer dan 160 meter verderop ligt.

Succes met uitzetten.

Geowandelaar

Geplaatst

Of iemand anders al bezig is met bedenken, daar kom je niet achter of je moet op dit forum vragen of er al iemand bezig is in de buurt van .....

Maar niet iedereen leest het forum.

Je kunt wel kijken of er caches in de buurt liggen en of jou cache dus aan de eisen voldoet wat betrefd de afstanden.

Suc6 de GETZIE FAMILY.

Geplaatst

Ik ken het probleem. Ik heb 2 caches waarbij ik heel veel voorbereidingstijd nodig had en bij iedere nieuw gepubliceerde cache in de buurt was ik bang dat deze in ´het gebied´zou liggen.

Misschien een idee om tijdelijk een micro te plaatsen met vermelding dat er binnenkort een multi komt.

Ik weet niet hoe de reviewers hier tegenover staan.

Geplaatst
...

Misschien een idee om tijdelijk een micro te plaatsen met vermelding dat er binnenkort een multi komt.

...

Wat een mal idee.

Dus: Ik leg voorlopig op alle plekken die ik in gedachten heb voor mooie multi's vast een microotje neer. Claim ik de boel vast. Kan niemand anders meer iets.

Geplaatst
Helaas voor jou, wanneer iemand anders er ook bezig is, en deze eerder ter review aanbiedt, is al je werk voor bijna niets geweest. Maar wanneer je al toestemming gekregen hebt, zal de grondeigenaar er waarschijnlijk wel rekening mee houden. Zodat een andere toestemming meer dan 160 meter verderop ligt.

Succes met uitzetten.

Geowandelaar

Helaas zegt toestemming ook niet alles, wij waren ooit bezig met een multi, met 5 optionele routes, off-road, met honden, met kinderen, voor minder validen en voor lange afstand wandelaars. Uiteindelijk kwam elke route uit bij de cache. We hadden netjes toestemming, zelfs hulp bij het kiezen ve geschikte cachelocatie en de route.

Alles was bijna klaar, alleen nog wat plaatjes op de cache pagina en toen kwam er een nieuwe multi uit, precies in dat bos. De beheerder had niemand anders toestemming gegeven, maar ja, een ander eraan naaien bij de reviewer....

Genoeg die zeggen leg hem op andere eindplek, maar voor ons was de lol eraf, dus dat hebben we niet gedaan. Wat moet je met 2 multi's in hetzelfde bos? Ik vind het niks, maar da's persoonlijk natuurlijk.

groetjes GeoVlinder

Geplaatst
Alles was bijna klaar, alleen nog wat plaatjes op de cache pagina en toen kwam er een nieuwe multi uit, precies in dat bos. De beheerder had niemand anders toestemming gegeven, maar ja, een ander eraan naaien bij de reviewer....

Vervelend verhaal. :blush:

Wat vond de beheerder er van? Ik kan me voorstellend dat hij niet zo blij was dat iemand ongevraagd een cache in zijn bos had geplaatst. Wat mij betreft een reden om bij de reviewer aan te geven dat er geen toestemming voor die cache is verleend, zodat hij direct teruggetrokken kan/moet worden.

Je zou bijna een applicatie willen waarbij je op kaart kan aangeven in welk gebied je met iets bezig bent, zodat je kan controleren of iemand anders misschien in de weg zit. Als je er in een vroeg stadium achter komt, dan kan je contact op nemen en gezamenlijk kijken of de activiteiten met elkaar botsen.

Geplaatst

misschien is het mogelijk om op GC.nl een functie te maken waarbij op basis van de ''eigen'' thuiscoördinaten op te vragen is wie de naaste collega's zijn die bijv. op 5 of 10 kilometer afstand wonen. Zodat je weet met wie je kunt afstemmen. Je kunt natuurlijk ook in de loop der tijd de namen van nabije cache-leggers noteren en ze dan benaderen.

Geplaatst

ik heb het even uitgerekend, incl. het binnenwater, ligt er op dit moment per 5km² één cache. En dan heb ik de tussen punten nog niet meegerekend. Het raakt aardig vol zo.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...