Spring naar bijdragen

Mail Voor Nieuwe Caches


hankthea

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Niet zo bij de hand he ! ik las dat hij er iets van wist ,niet dat hij het op de site gezien had.

 

Dus antwoord : staat je notificatie (zal wel vout geschreven zijn) wel goed ??

 

In de notify heb ik niets veranderd. En het werkte tot eergisteren...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het komt wel vaker voor dat mails van Groundspeak niet doorkomen. In het verleden ook regelmatig meegemaakt dat logs van mijn eigen caches niet binnenkwamen.

Aangezien geocaching.com er weer eens uit ligt, zou het best zo kunnen zijn dat de e-mail problemen daarna weer opgelost zijn.

bewerkt door BKE
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die nieuwe caches zonder notificatie, zijn dat dezelfde caches die 123x gepubliceerd zijn? Daar komen hier ook geen notificaties van binnen... Weer ouderwets je nearest not founds checken dus!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand een idee of via gc.com verstuurde mailtjs aan collega cachers wél aankomen? Of heeft dat ook enkele dagen niet (goed) gewerkt?

 

Gisteravond rond 7.00 uur hebben wij een mail gestuurd via het profiel van een team met antwoorden op vragen van een earthcache. Die is aangekomen, want wij kregen daar antwoord op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...

Wij ontvangen sinds minimaal een week geen mails meer als iemand ons mailt via ons profiel. Ook kwamen we er achter dat er inmiddels nieuwe caches online zijn, die wij niet hebben doorgekregen. Dat liep normaal gesproken altijd prima. Volgens dit Forum-draadje heeft dit eerder gespeeld in april vorig jaar. Zijn er meer mensen die hier nu ook last van hebben? Of ligt het alleen aan ons profiel?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij is het ook een paar keer gebeurd dat het automatisch ineens stopte. Dan was het vinkje wat je moet aanvinken ineens niet meer aangevinkt... maar daar zal je vast al wel gekeken hebben. Ik zelf krijg wel mailtjes binnen. Vandaag nog een aantal nieuwe gepubliceerde caches en meldingen van mensen die mijn eigen cache gevonden hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...