Spring naar bijdragen

Een Cache Ontmaagden, Waar Ligt De Grens?


Malyenki

Een cache ontmaagden, waar ligt de grens?  

221 leden hebben gestemd

  1. 1. Een cache ontmaagden, waar ligt de grens?

    • Ontmaagden? Goud? FTF? WAT IS DAT???
      8
    • Alleen als het vlakbij is (binnen 10 km) ga ik op pad
      36
    • Ook bij een grotere afstand (meer dan 10 km) race ik voor het goud
      7
    • Soms ga ik wel, soms ga ik niet, hangt van de cache af
      89
    • Ook al is het half 3 's nachts, een kans op een ontmaagding laat ik nooit schieten
      13
    • Tsssss, ik weet heus wel wat FTF enzo is, maar aan die flauwe kul doe ik niet mee
      68


Aanbevolen berichten

Bij deze een polletje over wanneer je op pad gaat om een cache te ontmaagden / goud te scoren / ftf te scoren.

Geef rustig je mening, maar ga de mening van een ander niet afbranden. 't is wel duidelijk dat er voor- en tegenstanders zijn wat betreft ftf-jagen.

Laat in een eventuele post vooral blijken waar je grens ligt, daar ben ik erg benieuwd naar.

bewerkt door Malyenki
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als het om puzzels gaat waarbij we denken dat ze lastig zijn dan vinden we het leuk om die als eerste te loggen. Dat gaat ook op voor caches met een uitdaging, zoals de Top25 to move van Zuid Holland en natuurlijk de 100 jaar scouting. De traditionals laten we meestal rustig een dagje ouder worden alvorens wij er naartoe gaan.

 

Groeten en succes met een ieders goudjacht,

MacOZ58

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ha ik kon niet anders dan de laatste optie kiezen. Ik weet nog dat ik samen met Malyenki om edelmetaal heb gestreden rond Hoogeveen. Daar waren om 23.00h, 22 nieuwe caches online gekomen en dan kan ik het inderdaad niet laten om te gaan. het was een leuke strijd. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mis nog een keuze mogelijkheid, weet zeker wel wat een ftf, goud halen etc is, maar doe daar niet aan mee.

 

Ik loop een cache als ik er zin in heb, in de buurt ben. Mocht het zo zijn dat ik bij de eerste drie hoor, leuk, maar ga er niet voor.

Kan mij echter de kick van het metaal halen wel voorstellen hoor, is dan ook niets mis mee :D ieder zijn/haar ding toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb 1 keer echt om half drie 's nachts FTF gehaald - er kwam cache op 1 km afstand online tijdens dweilpauze van het schaatsen in Vancouver. Tja zoiets maak je niet vaak mee dus toch even de deur uit geweest :D

Bijna al mijn goud lag binnen 10 km van huis, dus men kan wel raden welke optie ik heb gekozen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben van plan om ze alleen in mijn dorp te doen. Als er een cache online komt in almere ga ik er al niet naar toe. Ik moet trouwelijks ook nog mijn eerste FTF maken, dus misschien dat ik daardoor ook wel weer anders denk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga soms wel. Aks het bijvoorbeeld in de eigen stad is. Ben ook een keer 's avonds laat gegaan voor een mysterie in Kampen na 3 dagen puzzelen. Ook nog een keer 's avonds laat naar een TB-hotel in Zwolle :D .

 

Het leukste zilver heb ik gehaald tijdens de vakantie in het Zwarte Woud, vond ik wel bijzonder.

 

Ik vind de goudjacht wel leuk te volgen, vooral bij eigen caches.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Bounce Team kan en wil niet anders antwoorden dan...Wij gaan er voor, hoe gekker hoe beter ;) . Ik kan me nog een vrijdagavond herinneren dat de Dedemsvaartserie online kwam, net voordat we naar bed zouden gaan, zo rond 23:00 uur of zo. de hele familie ging bezig, Jan de caches invoeren in de GPS, Ina en Janine printen, verzamelen en bundelen van de listings. Onderweg naar de eerste cache strategie besprekingen:" Hoe zijn we Smeule te slim/snel af want die is ook zo gek als een deur dus we kunnen er van op aan dat die op pad is...en ja hoor, na een aantal caches, zo rond 01:30 kwamen we zijn naam tegen op een logrolletje. Ha ha wat een lol gehad die nacht.

Dus FTF...de auto operationeel en afgetankt geparkeerd en de rugzak met reserve batterijen, zaklamp e.a. uitrustingsstukken staat altijd paraat.

:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tja, Bounce Team kan en wil niet anders antwoorden dan...Wij gaan er voor, hoe gekker hoe beter ;) . Ik kan me nog een vrijdagavond herinneren dat de Dedemsvaartserie online kwam, net voordat we naar bed zouden gaan, zo rond 23:00 uur of zo. de hele familie ging bezig, Jan de caches invoeren in de GPS, Ina en Janine printen, verzamelen en bundelen van de listings. Onderweg naar de eerste cache strategie besprekingen:" Hoe zijn we Smeule te slim/snel af want die is ook zo gek als een deur dus we kunnen er van op aan dat die op pad is...en ja hoor, na een aantal caches, zo rond 01:30 kwamen we zijn naam tegen op een logrolletje. Ha ha wat een lol gehad die nacht.

Dus FTF...de auto operationeel en afgetankt geparkeerd en de rugzak met reserve batterijen, zaklamp e.a. uitrustingsstukken staat altijd paraat.

:D

 

Zucht. Ja dat waren nog eens tijden. En ik 's morgens, vol verwachting klopt mijn hart, de mailbox openen.

 

Ger@ld

Link naar opmerking
Deel via andere websites

gniffel, alleen al om de lol te hebben om al die malloten rond te zien rennen zou je een cache willen leggen! :D

Wat mijzelf betreft: zonder premium membership en de twitters van Kruimeldief maak ik erg weinig kans in FTF-gek Zwolle. Ik doe er dus niet veel moeite voor, maar als de kans zich aandient, dan ga ik er toch maar op uit!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb 1 keer echt om half drie 's nachts FTF gehaald - er kwam cache op 1 km afstand online tijdens dweilpauze van het schaatsen in Vancouver. Tja zoiets maak je niet vaak mee dus toch even de deur uit geweest ;)

Bijna al mijn goud lag binnen 10 km van huis, dus men kan wel raden welke optie ik heb gekozen ;)

 

Wel toepasselijk, even de gouden plak halen tijdens de Olympische Spelen. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...