Spring naar bijdragen

Vertaling Nederlands/engels Naar Het Tsjechisch


post@co

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Aankomende zomer gaan we weer op vakantie naar Tsjechie en daar willen we een coin droppen die weer terug naar nederland moet, nu zou ik daar graag een goede omschrijving bij willen hebben in verschillende talen, dus....

 

Ik ben opzoek naar iemand die een goede vertaling voor me kan maken van een tekst in het nederlands of engels [die vertaling kan ik zelf nog wel aan] naar het tsjechisch en graag ook nog naar het duits, [die was ik nog vergeten, bedankt Fotogravinnetje]

Ik heb het met Google Translator geprobeerd, maar dat vertrouw ik niet helemaal. Soms komen daar erg rare en kromme teksten uit, en dat wil ik niet.

Dus is er iemand op dit forum die dat zou kunnen?

 

vriendelijke groet

 

eduard post

post@co

bewerkt door post@co
Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Voor een Engelse vertaling, stuur maar door. Duits ben ik niet zo heel goed in.

 

 

Edit: excuus, ik had het niet goed gelezen: een Engelse vertaling kon je zewlf wel aan..... Tsjechisch gaat me niet lukken, sorry.

bewerkt door De Oliva's
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Misschien zijn er mensen in Tjechie te bereiken?

Onderstaand draadje geeft misschien mogelijkheden.

Of een paar pbs naar de tjechen die deze cache hebben gelopen. Al die tjechen loggen in het engels.

 

Call From Zoetermeer To Komorany!, op zoek naar team(s) in nederland....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Aankomende zomer gaan we weer op vakantie naar Tsjechie en daar willen we een coin droppen die weer terug naar nederland moet, nu zou ik daar graag een goede omschrijving bij willen hebben in verschillende talen, dus....

Google translate is goed genoeg, het gaat vaak om de details van de aanwijzingen, ik gebruik dit ook vaak voor duitse of italiaanse caches. Moet zeggen dat 9 van de tien keer het wel goed gaat

 

deze gask macro help je hierbij http://gsak.net/board/index.php?showtopic=...mp;#entry101923

 

JK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo,

 

Aankomende zomer gaan we weer op vakantie naar Tsjechie en daar willen we een coin droppen die weer terug naar nederland moet, nu zou ik daar graag een goede omschrijving bij willen hebben in verschillende talen, dus....

Google translate is goed genoeg, het gaat vaak om de details van de aanwijzingen, ik gebruik dit ook vaak voor duitse of italiaanse caches. Moet zeggen dat 9 van de tien keer het wel goed gaat

 

deze gask macro help je hierbij http://gsak.net/board/index.php?showtopic=...mp;#entry101923

 

JK

 

bedankt voor je antwoord, maar ik geen GSAK, en ik vindt de translator van google zeker niet goed genoeg. Ik heb het nog niet zolang geleden eens uitgeprobeerd met een engelse tekst, mijn nekharen gingen er recht van overeind staan....

 

eduard

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Engels lijkt me meer dan voldoende. Ik zou het erg knap vinden als je kan geocachen zonder een paar woordjes engels te kunnen lezen.

 

dat weet ik niet, volgens mij kan je ook in nederland prima cachen zonder dat je engels hoeft te kunnen [misschien bij de registratie van GC.com] want hier op GC.nl is alles in het nederlands en kan je mbv de kaarten ook prima caches vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op de site van Camping Zebrakov in Svetla nad Sazavou staat een engels-tsjechisch woordenboek onder de link-overzichten. Als je hiermee niet verder komt kan je Rinus Bodbijl zelf wel even een mail sturen- Via via komt hij een heel eind.

succes.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat weet ik niet, volgens mij kan je ook in nederland prima cachen zonder dat je engels hoeft te kunnen [misschien bij de registratie van GC.com] want hier op GC.nl is alles in het nederlands en kan je mbv de kaarten ook prima caches vinden.

 

Krijg jij nooit eens een coin uit het buitenland dan? Daarbij: ALS je zo'n coin krijgt dan VRAAG je toch even aan iemand wat je er mee moet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een keer een cachebeschrijving van een tsjechische cache van engels naar nederlands vertaald. Als je een engelse tekst aanlevert kan ik vragen of de legger van die cache de tekst in het tsechisch wil vertalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

dat weet ik niet, volgens mij kan je ook in nederland prima cachen zonder dat je engels hoeft te kunnen [misschien bij de registratie van GC.com] want hier op GC.nl is alles in het nederlands en kan je mbv de kaarten ook prima caches vinden.

 

Krijg jij nooit eens een coin uit het buitenland dan? Daarbij: ALS je zo'n coin krijgt dan VRAAG je toch even aan iemand wat je er mee moet?

 

Weleens aangedacht dat lang niet iedereen gewoon engels kan lezen/praten? zo raar is het niet, ik ben ze afgelopen jaren genoeg tegen gekomen, en ze vinden genoeg caches.

 

Mijn vraag was gewoon of iemand voor mij een tekst vertalen kan van het nederlands/engels naar het tsjechisch. Of jij dat nu belangrijk vindt doet er weinig toe lijkt mij.

 

Maar er zijn al een aantal goede tips gekomen, waar ik nog niet aangedacht hebt. Dus het draadje mag dicht!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...