Spring naar bijdragen

Zomer Event


Aanbevolen berichten

We zijn voornemens een event te organiseren aan het begin van de zomer, wat zijn nou de onderwerpen welke jullie leuk vinden om op een event "aan te treffen"?

Graag even een "brainstorm sessie" !

 

Cobusity. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

We zijn voornemens een event te organiseren aan het begin van de zomer, wat zijn nou de onderwerpen welke jullie leuk vinden om op een event "aan te treffen"?

Graag even een "brainstorm sessie" !

 

Cobusity. :thumbup:

 

Events kunnen zoveel kanten op, maar wat 'de grotere events' geslaagd maken zijn:

 

- Mooie omgeving

- Leuke caches

- Goed en voordelig eten/drinken

Gezelligheid komt meestal vanzelf.

 

Voor een meer bijzonder, wat kleinschaliger event zou je kunnen denken aan een speciaal voor het event georganiseerde dus eendaagse geocache-activiteit.

Niet zomaar een cache maar een speciaal opgezette tocht met dingen die je maar 1 dag zo kunt doen, bijv. met o.a. bemande post(en).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waarom wil je een event organiseren, wat is de achterliggende gedachte?

Speciale gelegenheid of "omdat ik het ook wel eens zelf wil doen na een x aantal bezocht te hebben"

Het lijkt mij dat als je een event wilt organiseren je al weet wat je van plan bent, net als met het leggen van een cache.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou iig rekening mee houden dat er ook kinderen er mee aan kunnen doen.

Een leuke uitdagende event cache (evt een eendaags variant) kan heel erg leuk zijn.

 

En betreffende het eten, gewoon lekker picknicken, iedereen zijn eigen eten mee nemen.

Het terrein zou ik zorgen dat er ook evt voor minder mooi weer onderdak is. Het komt wel eens voor dat het in Nederland ook in de zomer kan regen.

Sanitaire voorzieningen, niet iedereen is dol op boompjes.

Parkeren, wel handig als dat in de buurt voldoende (gratis) plaats is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...