Spring naar bijdragen

Sleutels Verloren


technetium

Aanbevolen berichten

Ja, het is weer zo ver: Ik ben wat kwijt. Tijdens het zoeken naar Micro Zilver "overkant" vielen er sleutels uit mijn zak. Ik heb een set gevonden en terug in m'n zak gedaan, maar ik besef me nu dat ik wel eens twee sets sleutels bij me gehad zou kunnen hebben.

 

Zie ook: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?ID=223642

 

Mijn ervaringen van het terugvinden van spullen die ik bij caches heb verloren zijn goed. Ik hoop dat we die traditie in ere kunnen houden.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Word moeilijk zoeken en vinden naar iets wat je misschien bij je had :rolleyes:

Afgelopen weekend ben ik op diverse plaatsen geweest. Daar heb ik ook naar toe gebeld/gemaild of mijn sleutels gevonden waren. Op die plekken is (nog) niets gevonden. De hoop is dat andere zoekers naar GCN9G6 de sleutels vinden. Er zijn nog reserve sleutels, deze keer is het dus een stuk minder erg dan de vorige keer.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen weekend ben ik op diverse plaatsen geweest. Daar heb ik ook naar toe gebeld/gemaild of mijn sleutels gevonden waren. Op die plekken is (nog) niets gevonden. De hoop is dat andere zoekers naar GCN9G6 de sleutels vinden. Er zijn nog reserve sleutels, deze keer is het dus een stuk minder erg dan de vorige keer.

 

Je kan er altijd nog een mistery van maken.

bv. "De verloren sleutels"

 

Als ik het forum goed gevolgt heb, kan jer er zelfs een hele serie van maken:

 

"Verloren: fiets"

"Verloren: sleutels"

"Verloren: pen"

"Verloren Bonus: Thuis" (deze is alleen maar makkelijk, maar moet je niet je GPS verloren zijn natuurlijk)

 

 

:rolleyes::lol1: hihi :lol1::lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen weekend ben ik op diverse plaatsen geweest. Daar heb ik ook naar toe gebeld/gemaild of mijn sleutels gevonden waren. Op die plekken is (nog) niets gevonden. De hoop is dat andere zoekers naar GCN9G6 de sleutels vinden. Er zijn nog reserve sleutels, deze keer is het dus een stuk minder erg dan de vorige keer.

 

Je kan er altijd nog een mistery van maken.

bv. "De verloren sleutels"

 

Als ik het forum goed gevolgt heb, kan jer er zelfs een hele serie van maken:

 

"Verloren: fiets"

"Verloren: sleutels"

"Verloren: pen"

"Verloren Bonus: Thuis" (deze is alleen maar makkelijk, maar moet je niet je GPS verloren zijn natuurlijk)

 

 

:rolleyes::lol1: hihi :lol1::lol1:

Je vergeet een verloren telefoon, die is Tech ook al kwijt geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Afgelopen zondag hebben we een grote sleutelbos gevonden met circa 15 sleutels bij het cachen in Steenwijk (GC21JE7 School met een B ). Er zat een kaartje van de sleutelterugbezorgdienst van Albert Heyn aan. Ik heb de sleutels gisteren op de post gedaan zodat ze hopelijk bij de eigenaar terug komen. Ben benieuwd als er een reactie op volgt van de eigenaar.

 

gr. Gerrit

bewerkt door haxepaxe
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, het is weer zo ver: Ik ben wat kwijt. Tijdens het zoeken naar Micro Zilver "overkant" vielen er sleutels uit mijn zak. Ik heb een set gevonden en terug in m'n zak gedaan, maar ik besef me nu dat ik wel eens twee sets sleutels bij me gehad zou kunnen hebben.

 

Zie ook: http://www.geocaching.com/seek/log.aspx?ID=223642

 

Mijn ervaringen van het terugvinden van spullen die ik bij caches heb verloren zijn goed. Ik hoop dat we die traditie in ere kunnen houden.

 

Tc

 

 

Sleutels gevonden, vlakbij de cache. :)

Technetium, je hebt PB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een goede actie van Marit :thumbup:

TC , ik vind dat je haar wel mag verwennen na al haar inspanningen met een grote bos bloemen en een lekker taartje :):lol1:

 

 

Word moeilijk zoeken en vinden naar iets wat je misschien bij je had ;)

Afgelopen weekend ben ik op diverse plaatsen geweest. Daar heb ik ook naar toe gebeld/gemaild of mijn sleutels gevonden waren. Op die plekken is (nog) niets gevonden. De hoop is dat andere zoekers naar GCN9G6 de sleutels vinden. Er zijn nog reserve sleutels, deze keer is het dus een stuk minder erg dan de vorige keer.

 

Tc

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...