Spring naar bijdragen

Internet Probleem Met Geocaching.com


klijntje

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb sinds kort een probleem met geocaching.com iedere keer als ik van pagina wissel door ergens op te klikken (bijvoorbeeld op: HIDE & SEEK A CACHE) dat komt er een schermpje in beeld met de tekst dat internet explorer wordt afgesloten.

met de volgende tekst:

omdat er een probleem opgetreden is en het programma niet meer werkt. het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is.

als ik dan klik op programma afsluiten dan komt er weer een ander schermpje met:

Preventie van gegevensuitvoering (DEP)

Met DEP kunt u uw computer beter beveiligen door te controleren of uw programma's op veilige wijze gebruik maken van het systeemgeheugen. Als wordt geconstateerd dat een programma op uw computer het geheugen op incorrecte wijze gebruikt, wordt dit programma gesloten en wordt u op de hoogte gebracht.

als dat weer weg is en ik het contact met geocaching.com probeer te herstellen krijg ik weer dit:

U kunt niet teruggaan naar geocaching.com

Deze website wordt niet door Internet Explorer hersteld, omdat er een blijvend probleem is met de website.

 

ik heb dit alleen maar met deze site (geocaching.com) en heb het sinds een week of 2 en weet niet wat ik er mee moet doen (en wordt er helemaal gek van!!)

kan iemand mij advies geven of heeft iemand ervaring met hetzelfde probleem???

help help....

alvast bedankt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

heb dit inderdaad geprobeerd, toen de site (gc.com)via favorieten aangeklikt. en het probleem lijkt daardoor iets minder te zijn, maar zodra de pc moet nadenken (als ik het zo mag noemen) bijvoorbeeld bij het tonen van de caches op de kaart van google maps dan komt het probleem weer terug, dit krijg ik dan ook niet voor elkaar. en ook bij het bladeren naar het 2de blad met gevonden zoek resultaten voor caches lukt niet...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik herken dit ook. Dit is bij mij ontstaan toen Internet Explorer 8 werd geïnstalleerd. Met versie 7 heb ik nergens last van, maar in versie 8 loop ik hier regelmatig tegenaan. Je kan de gewenste pagina vaak wel oproepen via de link "probeer terug te gaan naar geocaching.com".

Waarschijnlijk is IE8 "strenger" geworden met DEP.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hm, zucht. Dat is ergens een beveiligingsinstelling in internet explorer die je uit kunt zetten. Zal eens even zoeken waar hi jook alweer zit. Zit er pas in vanaf versie 8.

 

En IE zooi, wellicht, echter zolang er nog steeds sites zijn die niet goed werken in Firefox....... (En ja ik weet het, dat ligt in de grond niet aan firefox.....)

 

Heb hem alweer: tools->internet options -> advanced tabje en dan 'enable memory protection to help mitigate....' uitvinken.

Uit je foutmelding begrijp ik dat je een Nederlandse versie hebt...... Bovenstaande is in een Engelstalige

bewerkt door Team Gelaen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer Firefox of Chrome eens, misschien werkt het wel in een andere browser? (IE is toch zooi ;))

 

Neem dan gelijk een browser die echt dichtgespijkerd en razendsnel is:

 

http://www.srware.net/en/software_srware_iron.php

 

De rest kan inmiddels als oud vuil aan de straat, met IE inderdaad als eerste.

 

Met excuses aan die gebruikers die traditie getrouw blijven vasthouden aan IE :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt, dat ga ik proberen. Het ging om de laptop van mijn werk, daar kan ik niet zomaar alles installeren en werd ook IE8 voor me geïnstalleerd. En die gebruik ik ook regelmatig thuis om naar cachepagina's te kijken (en ja ook op mijn werk weleens). Nu maar hopen dat ik wel deze setting aan mag passen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En IE zooi, wellicht, echter zolang er nog steeds sites zijn die niet goed werken in Firefox....... (En ja ik weet het, dat ligt in de grond niet aan firefox.....)

Daar is IE-tab de oplossing voor. Dus er is geen goede smoes meer om IE te blijven gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Neem dan gelijk een browser die echt dichtgespijkerd en razendsnel is:

 

http://www.srware.net/en/software_srware_iron.php

 

De rest kan inmiddels als oud vuil aan de straat, met IE inderdaad als eerste.

 

Met excuses aan die gebruikers die traditie getrouw blijven vasthouden aan IE :rolleyes:

 

Hmm geweldig en wat snel...

 

gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer Firefox of Chrome eens, misschien werkt het wel in een andere browser? (IE is toch zooi ;))

 

Neem dan gelijk een browser die echt dichtgespijkerd en razendsnel is:

 

http://www.srware.net/en/software_srware_iron.php

 

De rest kan inmiddels als oud vuil aan de straat, met IE inderdaad als eerste.

 

Met excuses aan die gebruikers die traditie getrouw blijven vasthouden aan IE :dribble:

 

 

heb nu dit programma geinstalleerd en nu werkt gc.com goed en snel, ik wist niet eens dat er nog iets anders bestond dan internet explorer (sorry ik ben helemaal niet thuis in de computer-wereld) maar hij doet het echt prima nu!! :huh: thanks! maar hoe zit het met de beveiliging van mijn pc nu als ik internet? moet ik daar ook nog iets aan aanpassen?

groetjes marjolijn (klijntje)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En IE zooi, wellicht, echter zolang er nog steeds sites zijn die niet goed werken in Firefox....... (En ja ik weet het, dat ligt in de grond niet aan firefox.....)

Daar is IE-tab de oplossing voor. Dus er is geen goede smoes meer om IE te blijven gebruiken.

 

En zelfs die werkt niet altijd.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...