Spring naar bijdragen

Internet Probleem Met Geocaching.com


klijntje

Aanbevolen berichten

heb nu dit programma geinstalleerd en nu werkt gc.com goed en snel, ik wist niet eens dat er nog iets anders bestond dan internet explorer (sorry ik ben helemaal niet thuis in de computer-wereld) maar hij doet het echt prima nu!! :huh: thanks! maar hoe zit het met de beveiliging van mijn pc nu als ik internet? moet ik daar ook nog iets aan aanpassen?

groetjes marjolijn (klijntje)

 

Het surfen gaat met SRWare Iron inderdaad veel sneller dan met Internet Explorer en andere webbrowsers. Aan je beveiliging hoef je verder niets te doen, dus regelmatig blijven updaten van je virusscanner, firewall en anti-mallware en spyware programma´s. Wil je helemaal veilig surfen dan kan je altijd nog overstappen op Linux i.p.v. of naast Windows als besturingssysteem. Beveiligingsprogramma´s heb je dan namelijk helemaal niet meer nodig ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

En IE zooi, wellicht, echter zolang er nog steeds sites zijn die niet goed werken in Firefox....... (En ja ik weet het, dat ligt in de grond niet aan firefox.....)

Daar is IE-tab de oplossing voor. Dus er is geen goede smoes meer om IE te blijven gebruiken.

 

En zelfs die werkt niet altijd.......

Ben ik nog nooit tegengekomen. Tenzij de betreffende site ook niet werkt in IE zelf. Heb je een voorbeeld?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Rest van de quoot door moderator verwijderd in het kader van KLIK

Ben ik nog nooit tegengekomen. Tenzij de betreffende site ook niet werkt in IE zelf. Heb je een voorbeeld?

 

Nee, helaas. Was een tijdje geleden op het werk. Zou zo maar kunnen dat dat een intra-net site was.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Probeer een nieuwe PQ binnen te halen en krijg de hele middag en avond al de melding.

Server Error

500 - Internal server error.

There is a problem with the resource you are looking for, and it cannot be displayed.

 

Bij een "slapende" PQ kreeg ik dezelfde melding.

Mijn geplande PQ's komen gewoon binnen!

bewerkt door Diafragma
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...