Spring naar bijdragen

Waterdichte Surfkoker(s)


Veendammer

Aanbevolen berichten

Beste medecachers,

 

Voor een cache zoek ik een waterdichte surfkoker.

 

Nu zijn deze op internet wel te vinden, maar dan veelal als relatiegeschenk te bestellen (minimale afname 250 stuks). De koste zijn in dat geval zeer laag < 1 euro.

Dezelfde koker heb ik elders gespot waar je ze wel afzonderlijk kon kopen... de prijs... 11,75 euro!

 

Wie weet waar deze surfkokers, niet al te duur, te verkrijgen zijn?

 

PS. Het kokerje welke aangeboden word goodiesshop voldeed niet aan de eisen.

PS. Fotorol kokertjes zijn niet waterdicht genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Als ze als relatiegeschenk worden weggegeven zou ik die bedrijven (verkoop van surfplanken) gewoon een mailtje sturen met de vraag en uitleg waarvoor je ze nodig heb

Ik denk dat je er dan zomaar een paar gratis krijgt (wel aanbieden de verzendkosten op je te nemen)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe zou dat komen?

De cacher die de cachebox opende tijdens de regen liet toe dat er water in de box kwam...

En als die 100 waterdicht is kan het vocht er dus niet meer uit, vandaar dat de volgende cacher vaststelt dat de inhoud nat of vochtig is...

Heb daarom ooit één van mijn caches gearchiveerd, omdat ik die te veel moest gaan uitdrogen... Deze lag in een open gebied, zonder veel schuilmogelijkheden.

 

Ik lees af en toe een logje met "het was boos er bar. kou, wind, regen brrr. Vreselijk maar toch doorgezet. In de stromende regen de cache gevonden."

En de cachedoos is een absoluut waterdichte ammo box. Een volgende log leest dan:

"de inhoud van de cache is nogal nat.".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe zou dat komen?

De cacher die de cachebox opende tijdens de regen liet toe dat er water in de box kwam...

En als die 100 waterdicht is kan het vocht er dus niet meer uit, vandaar dat de volgende cacher vaststelt dat de inhoud nat of vochtig is...

Heb daarom ooit één van mijn caches gearchiveerd, omdat ik die te veel moest gaan uitdrogen... Deze lag in een open gebied, zonder veel schuilmogelijkheden.

 

Ik lees af en toe een logje met "het was boos er bar. kou, wind, regen brrr. Vreselijk maar toch doorgezet. In de stromende regen de cache gevonden."

En de cachedoos is een absoluut waterdichte ammo box. Een volgende log leest dan:

"de inhoud van de cache is nogal nat.".

............. en daar hebben ze nu een paraplu voor uitgevonden :lol1: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eigenlijk geen flauw idee wat een surfkoker is.

Maar zou een bidon geen uiykomst bieden?

En als het kleiner moet zijn: een Petling

 

In de laboratorium wereld gebruikt men grote monster buizen bijna gelijk aan zo'n surfkoker en gegarendeerd waterdicht en nog stevig ook!!

 

stuur maar een PM dan stuur ik een koker op.... voor GRATIS :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoe zou dat komen?

De cacher die de cachebox opende tijdens de regen liet toe dat er water in de box kwam...

En als die 100 waterdicht is kan het vocht er dus niet meer uit, vandaar dat de volgende cacher vaststelt dat de inhoud nat of vochtig is...

Heb daarom ooit één van mijn caches gearchiveerd, omdat ik die te veel moest gaan uitdrogen... Deze lag in een open gebied, zonder veel schuilmogelijkheden.

 

Ik lees af en toe een logje met "het was boos er bar. kou, wind, regen brrr. Vreselijk maar toch doorgezet. In de stromende regen de cache gevonden."

En de cachedoos is een absoluut waterdichte ammo box. Een volgende log leest dan:

"de inhoud van de cache is nogal nat.".

............. en daar hebben ze nu een paraplu voor uitgevonden :thumbup: .

 

Hadden we het daar gisteren niet over? Toeval of is het een voorzet tot....vernieuwing?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...