Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst
Trouwens mijn test is niet zo goed verlopen....hij vind de GPS niet....en die zit er echt wel in...

De nieuwe google maps heeft er ook last van...die doet het alleen op handjematige instellingen...en laat dit tooltje dat net niet ondersteunen...maar even een reactie plaatsen op het XDA forum. kijken of er wat aangedaan kan worden.

Het progje BeeLineGPS heeft een functie die automatisch de juiste instellingen vindt. Misschien is dat een optie voor je? (al was het alleen maar om de juiste instellingen te vinden)

Geplaatst

Ik vind het super al die progjes voor op je foon.

Maar help, ik heb een Nokia E71 met symbian, zijn daar ook van die mooie progjes voor ?

Ik heb er nu Geocache Navigator erop zitten, en dat werkt wel, maar heb graag vergelijkings materiaal.

groetjes wendy

Geplaatst

Sorry, ik kan je daar niet aan helpen....heb alleen windows mobile en heb daardoor niet zoveel zicht op Symbian Apps....maar ook daa zullen ongetwijfeld fanatieke programmeurs zijn die leuke dingen maken...

Geplaatst

ik heb het ook geinstalleerd op mijn htc diamond maar het werkt niet lekker. als ik geluk heb krijg ik na ongeveer 1 min eindelijk wat caches in de buurt, maar verder kan ik er niks mee. gps vind ie wel. wel jammer want het leek me erg mooi en handig :blush:

Geplaatst (bewerkt)

Ziet er prachtig uit. Lijkt goed te werken op mijn HTC Touch Pro.

Dit is een prima tool om bij je te hebben, naast je reguliere GPS. Je kan makkelijk en snel informatie en foto's terugzoeken "in het veld".

Eerder gebruikte ik hoofdzakelijk wap.geocaching.com voor info en loggen van caches onderweg, maar dit tooltje kan veel meer. Doet denken aan GeocacheNavigator. Het is een mooi alternatief (beter?) dan Nokia GeocacheNavigator voor mensen zoals ik die geen Nokia telefoon hebben.

bewerkt door Travel Wolf
Geplaatst
dit is een prima tool om bij je te hebben, naast je reguliere GPS. Je kan makkelijk en snel informatie en foto's terugzoeken "in het veld".

Dat was precies mijn doel....maar de balkjes van het GPS schermpje blijven allemaal angstig leeg...ik denk niet dat ik er met mijn huidige toestel niet veel aan heb...

Geplaatst
dit is een prima tool om bij je te hebben, naast je reguliere GPS. Je kan makkelijk en snel informatie en foto's terugzoeken "in het veld".

Dat was precies mijn doel....maar de balkjes van het GPS schermpje blijven allemaal angstig leeg...ik denk niet dat ik er met mijn huidige toestel niet veel aan heb...

Welke telefoon met welke GPS-chip heb je? Misschien dat iemand je nog kan helpen met werkende GPS instellingen??

Geplaatst

Gisteren geprobeerd, het werkt, voor snel kijken naar caches is het een goede tool.

Cache mee zoeken nog niet gedaan, maar daar heb je dan ook een gps voor.

Geplaatst (bewerkt)
Welke telefoon met welke GPS-chip heb je? Misschien dat iemand je nog kan helpen met werkende GPS instellingen??

Een HTC P3300 (artemis), met een SIRF3 chipset geloof ik. Tomtom, OZI, Googlemaps werken allemaal feilloos met de GPS.

bewerkt door team_heidehippers
Geplaatst

Een HTC P3300 (artemis), met een SIRF3 chipset geloof ik. Tomtom, OZI, Googlemaps werken allemaal feilloos met de GPS.

Dat is in elk geval een hele goede chipset. Zelf heb ik dus een andere HTC waarop hij het wel doet.

Ik weet niet wat je al geprobeerd hebt en ken dat toestel zelf dus niet. Enige tip die ik je nog mee kan geven is dat je kan proberen te stoeien met de NMEA instellingen i.p.v. interne GPS. Misschien dat iemand anders dit toestel kent??

Geplaatst (bewerkt)

Op mijn htc cruise kan hij geen verbinding maken, jammer het lijkt me wel een prima proggie.

bewerkt door alkie
Geplaatst
Op mijn htc cruise kan hij geen verbinding maken, jammer het lijkt me wel een prima proggie.

Het programma linkt naar googlemaps vanwaaruit wel de gps aangezet kan worden.

I deed dat met m'n htc touch cruise, nog niet buiten geprobeerd, ik ga niet met dat ding in de regen lopen :rolleyes:

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...