Twinlife Geplaatst 5 juli 2004 Share Geplaatst 5 juli 2004 (bewerkt) ******************* 5 april 2005 bewerkt door twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 5 juli 2004 Share Geplaatst 5 juli 2004 Kweenie waar Pino woont, maar ik wil ook wel een flesje beschikbaar stellen hoor. Trouwens, voor Rovel ook wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
8BG Geplaatst 6 juli 2004 Share Geplaatst 6 juli 2004 Pino vinden we nochthans in de buurt van Leiden. Daar hij de neiging heeft zijn caches onder grote betonblokken/stoeptegels te verstoppen denk ik dat hij eerder behoefte heeft aan nieuw beton dan aan een flesje wijn Het vierde land dat hij heeft ingevuld is trouwens België, maar die heb ik geen goede resultaten zien halen dit kampioenschap..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 6 juli 2004 Share Geplaatst 6 juli 2004 (bewerkt) ********************** 5 april 2005 bewerkt door twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wij Drie Geplaatst 6 juli 2004 Share Geplaatst 6 juli 2004 Ook gefeliciteerd Rovel en natuurlijk ook Pino. Wij hebben onze doelstellingen ook gehaald. We hebben persoonlijk de halve finale gehaald (we zijn bovenin geëindigd) EN we staan ruimschoots boven een zeker team uit het uiterste noorden van Groningen. Vooral dat laatste was erg belangrijk voor ons. Kortom: alles erg geslaagd (en we hebben nog een cache mogen scoren ook). Bedankt organisatoren. tot cache, team Wij Drie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Twinlife Geplaatst 6 juli 2004 Share Geplaatst 6 juli 2004 EN we staan ruimschoots boven een zeker team uit het uiterste noorden van Groningen. Vooral dat laatste was erg belangrijk voor ons. Wie zouden jullie daar toch mee bedoelen. Ik zou het niet weten. Gr Twinlife Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Zebravinkjes Geplaatst 6 juli 2004 Share Geplaatst 6 juli 2004 Rovel, gefeliciteerd, Helaas zijn we net naast het podium terecht gekomen maar ook wilden boven een team uit het Noorden komen (en uit het midden van het land ). Ook dat is gelukt dus.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rovel Geplaatst 6 juli 2004 Auteur Share Geplaatst 6 juli 2004 Trouwens, voor Rovel ook wel Zeer bedankt. Deze geste is mij al meer waard dan de wijn zelf. (En het scheelt je een hoop graafwerk) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Heirbaut Hunters Geplaatst 6 juli 2004 Share Geplaatst 6 juli 2004 Trouwens, voor Rovel ook wel Zeer bedankt. Deze geste is mij al meer waard dan de wijn zelf. (En het scheelt je een hoop graafwerk) Kom maar een keer halen. Ken je meteen de S&B Wedding cache loggen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden