Spring naar bijdragen

NGEKVP


Rovel

Aanbevolen berichten

Binnenkort zullen twee caches worden gelegd ten behoeve van de enige echte en dus originele en (tot nog toe) onvervalste:

Nederlandse Geocache EK-Voetbal Pool (afgekort de NGEKVP).

 

Elke EKcache bevat een formulier waarop je jouw voorspellingen kunt doen voor een aantal onderdelen van het EK-Voetbal, dat volgend jaar wordt gehouden.

 

Deelname staat open voor iedereen, voetballiefhebber of niet. Het enige dat je moet doen is één van de caches vinden, het formulier invullen en de cache loggen.

 

Om mee te spelen in de NGEKVP moet je de navolgende voorspellingen doen:

 

050104: De uitleg, puntentelling en verdere regels zijn hier omwille van overzichtelijkheid, verwijderd en te lezen op een aparte pagina:

Uitleg, Puntentelling, Regels en Overzicht

 

 

 

 

 

Eén Ekcache zal worden geplaatst bij Almere door 8BG en de ander in de buurt van Delft door Williii Carrotte. Om zoveel mogelijk cachers de kans te geven mee te doen, is het wellicht handig om nog minimaal twee extra EKcaches neer te leggen: één in het (Noord)Oosten en één in het Zuiden van ons landje. Wie deze willen plaatsen mogen zich bij mij aanmelden.

 

Alle voorspellingen zullen op een site worden gezet. Nadere bijzonderheden over de caches zelf volgt t.z.t.

 

Het is niet ondenkbaar dat het een en ander door voort- c.q. terugschrijdend inzicht en eventuele gedane suggesties nog zal veranderen.

In het verleden behaalde resultaten kunnen eventueel garanties bieden voor de toekomst, maar garanties worden daarvoor niet gegeven. Over de uitslag kan worden gecorrespondeerd, maar dat heeft geen enkele zin. De wet op kansspelen is niet van toepassing en bijsluiters zijn niet verkrijgbaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Eén Ekcache zal worden geplaatst bij Almere door 8BG en de ander in de buurt van Delft door Williii Carrotte. Om zoveel mogelijk cachers de kans te geven mee te doen, is het wellicht handig om nog minimaal twee extra EKcaches neer te leggen: één in het (Noord)Oosten en één in het Zuiden van ons landje. Wie deze willen plaatsen mogen zich bij mij aanmelden.

 

Alle voorspellingen zullen op een site worden gezet. Nadere bijzonderheden over de caches zelf volgt t.z.t.

Duidelijk verhaal, maar toch nog een vraagje:

Mogen we alle twee (vier) de caches loggen? En mogen we dan twee (vier) verschillende voorspellingen doen?

 

tot cache,

team Wij Drie :beerchug:

Die helaas niet in een uithoek wonen, dus niet kunnen aanbieden ook zo'n cache neer te leggen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

...

Noot: Nederland mag je niet noteren als deelnemer aan ... als zij volgens jouw voorspelling in totaal 2 punten of minder in de groepswedstrijden (onderdeel 1) haalt. (voor de niet voetbalkenners: winnen=3 punten, gelijk=1 punt, verlies=0 punten)

...

 

Rovel, je bedoelt waarschijnlijk: als Nederland niet door de eerste ronde komt, dus niet op plaats 1 of 2 eindigt. :ph34r:

Dat kan nl ook gebeuren met 3 of 4 punten!...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heirbaut Hunters zal (zullen? ) een EKcache gaan leggen in de buurt van Zwolle.

Blijft nog het zuiden van het land onbezet, waardoor zij die daar wonen wel erg ver

moeten reisen om hun voorspellingen kenbaar te maken. Wie een EKcache wil leggen in Brabant / Limburg mag contact met mij opnemen. Hoe meer EKcaches er zijn, des te meer er mee kunnen doen en des te leuker wordt het.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
...

Onderdeel 4- Doelpunten.

Het totaal aantal doelpunten dat op het EK wordt gescoord in alle 31 wedstrijden, inclusief het totaal van de strafschoppen die eventueel ter beslissing van wedstrijden genomen moeten worden.

Puntenverdeling:

-exact voorspeld: 100 punten

-indien de voorspelling 5 doelpunten meer of minder afwijkt van het totaal gescoorde: 50 punten

-indien de voorspelling 10 doelpunten meer of minder afwijkt van het totaal gescoorde: 10 punten

Maximaal te behalen: 100 punten

...

Ik zou graag dit punt 4. van het aantal doelpunten wat willen verfijnen. Als je nl meer dan 10 ernaast zit, krijg je in bovenstaand geval geen punten. :xmas:

Mijn voorstel is:

Als je het totaal aantal doelpunten (incl extra penalties) exact voorspelt : 100 punten (dat blijft dus zo).

Als je er 1 naast zit: 99 punten.

Als je er 2 naast zit: 98 punten.

Enz.

Als je er 100 of meer doelpunten vanaf zit krijg je geen punten.

Op deze manier krijgt vrijwel iedereen wel wat puntjes. B)

Vind ik wel zo leuk als je verder niks goed hebt.

Maar winnen zul je pot er niet mee, denk ik.

Wat denken we der van. Doen? :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...