Spring naar bijdragen

Planning Vakantie 2010


keske27

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Hoezo crisis?

 

In mijn geval is het allemaal niet zo duur hoor...ik verkeer in de zeer gunstige situatie dat de baas het vervoer betaald. En qua kamperen kost een camping in de contreien van de zomervakantie max een paar euro voor een tentje, het eten vaak nog minder. Tis maar net welke eisen je aan je onderkomen en verblijf stelt :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kees,

 

dank je wel voor je aanbod, als ik in de periode geen vrij heb kom ik wel uit mijn werk bij jullie in de caravan en ´s ochtends vroeg weer weg.... helemaal toppie... het weekend kunnen we (mss ook patje wel hoop ik) zelfs het hele weekend wel overblijven.... :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er staat hier een weekend Luxemburg in de planning en een week Texel

 

 

Leuk! Wanneer gaan jullie naar Luxemburg? Wij gaan 16 januari voor een weekendje naar Luxemburg.

 

wij gaan in mei, we hebben wat leuke caches op het menu staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gaan ieder jaar 2 a 3 keer naar Luxemburg. Errug leuk. Hebben daar al wat caches gedaan. Leuk om te doen: Felsenfeste. Drie keer voor terug geweest en eindelijk gevonden.

 

Oh ja....nog gefeliciteerd met het aanzoek. Wij hebben dat zaterdag net gemist, gingen net op pad voor de multi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo all,

 

 

In het begin van het nieuwe (cache) jaar gaan wij altijd op zoek naar een leuke camping in Nederland.

 

Onze voorkeur is dan ook om bij de boer te kamperen, want dan ben je in het dichtst bij de natuur. :)

Wat ik aan jullie cacher's wil vragen is het volgende:

 

Zijn er meerdere cacher's met kinderen die dit doen?

Wie van jullie cacher's weet er een leuke (svr) camping in de regio Apeldoorn?

Zijn er cacher's onder jullie die op de zelfde camping willen gaan staan om eventueel samen te cachen?

 

Ik zou zeggen brand maar los en misschien zien we elkaar dit jaar op dezelfde camping.

 

Oh ja wij hebben vakantie in regio midden.

 

Vriendelijke cache groeten

Team Keske27

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er staat hier een weekend Luxemburg in de planning en een week Texel

 

 

Leuk! Wanneer gaan jullie naar Luxemburg? Wij gaan 16 januari voor een weekendje naar Luxemburg.

 

wij gaan in mei, we hebben wat leuke caches op het menu staan.

 

 

Heee wij ook, mss kunnen we wat afspreken????

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In mei twee weken Duitsland. Een paar dagen Legoland voor de KrielEitjes (vinden we zelf vast ook leuk!) en verder lekker veel doosjes zoeken op mooie plekken voor ons allevier...

In de zomer nog een of twee weken die nog niet gepland zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij gaan ieder jaar 2 a 3 keer naar Luxemburg. Errug leuk. Hebben daar al wat caches gedaan. Leuk om te doen: Felsenfeste. Drie keer voor terug geweest en eindelijk gevonden.

 

Oh ja....nog gefeliciteerd met het aanzoek. Wij hebben dat zaterdag net gemist, gingen net op pad voor de multi.

 

Thanks!

 

Er staat hier een weekend Luxemburg in de planning en een week Texel

 

 

Leuk! Wanneer gaan jullie naar Luxemburg? Wij gaan 16 januari voor een weekendje naar Luxemburg.

 

wij gaan in mei, we hebben wat leuke caches op het menu staan.

 

 

Heee wij ook, mss kunnen we wat afspreken????

 

Tuurlijk kunnen we dat :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...