Buzzardseye Geplaatst 6 januari 2010 Share Geplaatst 6 januari 2010 Hoezo crisis? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Macsels Geplaatst 6 januari 2010 Share Geplaatst 6 januari 2010 Hoezo crisis? In mijn geval is het allemaal niet zo duur hoor...ik verkeer in de zeer gunstige situatie dat de baas het vervoer betaald. En qua kamperen kost een camping in de contreien van de zomervakantie max een paar euro voor een tentje, het eten vaak nog minder. Tis maar net welke eisen je aan je onderkomen en verblijf stelt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
philliams Geplaatst 6 januari 2010 Share Geplaatst 6 januari 2010 Dit jaar ga ik weer met vrouw en kinderen naar camping de Hertshoorn in Garderen. Leuk voor de kinderen en lekker geocachen in de omgeving. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
n0kk0 Geplaatst 6 januari 2010 Share Geplaatst 6 januari 2010 Kees, dank je wel voor je aanbod, als ik in de periode geen vrij heb kom ik wel uit mijn werk bij jullie in de caravan en ´s ochtends vroeg weer weg.... helemaal toppie... het weekend kunnen we (mss ook patje wel hoop ik) zelfs het hele weekend wel overblijven.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team altijd onverwacht Geplaatst 6 januari 2010 Share Geplaatst 6 januari 2010 goedenavond allemaal, leuk draadje maar wij gaan naar de alpen. Groet Cornelis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Scheertjes Geplaatst 6 januari 2010 Share Geplaatst 6 januari 2010 Er staat hier een weekend Luxemburg in de planning en een week Texel Leuk! Wanneer gaan jullie naar Luxemburg? Wij gaan 16 januari voor een weekendje naar Luxemburg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team nessa Geplaatst 6 januari 2010 Share Geplaatst 6 januari 2010 Er staat hier een weekend Luxemburg in de planning en een week Texel Leuk! Wanneer gaan jullie naar Luxemburg? Wij gaan 16 januari voor een weekendje naar Luxemburg. wij gaan in mei, we hebben wat leuke caches op het menu staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Scheertjes Geplaatst 6 januari 2010 Share Geplaatst 6 januari 2010 Wij gaan ieder jaar 2 a 3 keer naar Luxemburg. Errug leuk. Hebben daar al wat caches gedaan. Leuk om te doen: Felsenfeste. Drie keer voor terug geweest en eindelijk gevonden. Oh ja....nog gefeliciteerd met het aanzoek. Wij hebben dat zaterdag net gemist, gingen net op pad voor de multi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rianne Geplaatst 6 januari 2010 Share Geplaatst 6 januari 2010 Hallo all, In het begin van het nieuwe (cache) jaar gaan wij altijd op zoek naar een leuke camping in Nederland. Onze voorkeur is dan ook om bij de boer te kamperen, want dan ben je in het dichtst bij de natuur. Wat ik aan jullie cacher's wil vragen is het volgende: Zijn er meerdere cacher's met kinderen die dit doen? Wie van jullie cacher's weet er een leuke (svr) camping in de regio Apeldoorn? Zijn er cacher's onder jullie die op de zelfde camping willen gaan staan om eventueel samen te cachen? Ik zou zeggen brand maar los en misschien zien we elkaar dit jaar op dezelfde camping. Oh ja wij hebben vakantie in regio midden. Vriendelijke cache groeten Team Keske27 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
n0kk0 Geplaatst 6 januari 2010 Share Geplaatst 6 januari 2010 Er staat hier een weekend Luxemburg in de planning en een week Texel Leuk! Wanneer gaan jullie naar Luxemburg? Wij gaan 16 januari voor een weekendje naar Luxemburg. wij gaan in mei, we hebben wat leuke caches op het menu staan. Heee wij ook, mss kunnen we wat afspreken???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Scheertjes Geplaatst 6 januari 2010 Share Geplaatst 6 januari 2010 Wanneer gaat nokko naar Luxemburg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zwiepjes Geplaatst 6 januari 2010 Share Geplaatst 6 januari 2010 Wij hebben nog helemaal niets gepland een weekendje weg hier is al moeilijk door al die waterpolowedstrijden van onze zoon........ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
eitjes Geplaatst 6 januari 2010 Share Geplaatst 6 januari 2010 In mei twee weken Duitsland. Een paar dagen Legoland voor de KrielEitjes (vinden we zelf vast ook leuk!) en verder lekker veel doosjes zoeken op mooie plekken voor ons allevier... In de zomer nog een of twee weken die nog niet gepland zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
team nessa Geplaatst 7 januari 2010 Share Geplaatst 7 januari 2010 Wij gaan ieder jaar 2 a 3 keer naar Luxemburg. Errug leuk. Hebben daar al wat caches gedaan. Leuk om te doen: Felsenfeste. Drie keer voor terug geweest en eindelijk gevonden. Oh ja....nog gefeliciteerd met het aanzoek. Wij hebben dat zaterdag net gemist, gingen net op pad voor de multi. Thanks! Er staat hier een weekend Luxemburg in de planning en een week Texel Leuk! Wanneer gaan jullie naar Luxemburg? Wij gaan 16 januari voor een weekendje naar Luxemburg. wij gaan in mei, we hebben wat leuke caches op het menu staan. Heee wij ook, mss kunnen we wat afspreken???? Tuurlijk kunnen we dat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mr.Atari Geplaatst 7 januari 2010 Share Geplaatst 7 januari 2010 Vakantie? Wasda? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden