Spring naar bijdragen

2010


Lepman

2010 komt eraan!  

187 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat hoopt u dat 2010 gaat brengen?

    • Minder polls op het forum
      4
    • Minder events
      1
    • Minder carpoolcaches
      11
    • Minder fotorolletjes
      13
    • Minder splintergeocachingwebsites
      6
    • Meer kroketten
      27
    • Gewoon een superleuk cache-jaar!
      117
    • Iets anders wat ik graag wil toelichten bij een Cola light
      8


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Gewoon een leuk en gezellig cache-jaar. Als het meezit lekker veel caches, een aantal leuke events, en es wat vaker met een mede-cacher op stap. En wat er verder voor leuks gaat gebeuren (of minder leuk) zien we vanzelf wel. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aangezien ik een grote liefhebber ben van cola light heb ik voor de laatste gekozen.

Ik hoop dat volgend jaar minder mensen gaan vertellen wat ik wel of niet leuk moet vinden, dat er minder gehakketak is op dit forum, dat men iedereen in zijn/haar waarde laat, dat we ook andere mensen de kans geven om iets op zetten ook al ben je het daar niet mee eens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lijk Heintje wel, maar een topic om 2009 mee af te sluiten en/of 2010 mee te beginnen laat ik niet aan mij voorbij gaan. Prettig om te lezen dat een aantal mensen reeds geschreven hebben wat ik nu ga schrijven:

 

- Laat 2010 op dit forum een jaar worden waarin men elkaar in hun waarde laat. Een jaar waarin men niet massaal als een groep hongerige hyena's op iemand springt om deze persoon af te maken.

- Laat 2010 op dit forum het jaar worden waarin men met respect met elkaar omgaat.

- Laat 2010 op dit forum het jaar worden waarin men gewoon lekker een eigen mening heeft en niet als de eerder genoemde groep hyena's braaf het woord van de massa volgt.

- Laat 2010 op dit forum het jaar worden waarin iedereen mag cachen op de manier waarop hij/zij het leuk vind of het nu gaat om een carpoolcache of een lange wandeling door de natuur

- Laat 2010 op dit forum het jaar worden waarin er meer initiatief wordt genomen om naast gc.nl goede initiatieven te laten ontplooien/bloeien. Men moet dit niet als concurrentie zien maar als een verrijking.

- Laat 2010 op dit forum het jaar worden waarin men als men problemen met iemand heeft dit niet openbaar op het forum te delen maar gewoon via PB's of een gesprek onder vier ogen te bespreken.

- Laat 2010 op dit forum het jaar worden waarin men het nalaat om op dit forum vragen te stellen die onder de noemer ' schoten voor open doel ' vallen.

- Laat 2010 op dit forum het jaar worden waarin de moderators lekker gaan cachen en het forum minder (hoeven te) modereren.

- Laat 2010 op dit forum het jaar worden waarin er mooie nieuwe caches worden geplaatst.

- Laat 2010 op dit forum het jaar worden waarin men topics waarvoor men geen interesse heeft lekker link laat liggen, i.p.v. dat men het met offtopic gewauwel om zeep helpt.

- Laat 2010 op dit forum het jaar worden waarin zowel de gc.nl site als dit forum in een nieuw fris jasje wordt gestoken.

 

 

Amen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gestemd op een goed cachejaar en daar vallen wat mij betreft meer punten onder, al mag de cola light van mij wel een heerlijke cappucino zijn :beerchug:

@ Lepman, het zal niet meteen een heel spectaculaire cache worden, maar mijn zoon (13) en ik hebben wel het plan om een cache te leggen. Wel goed uitgewerkt (hopelijk), maar niet te hoog gegrepen, om ervaring op te doen en daarmee een basis te leggen voor meer

@Ervani, leuk weer een post van je te zien. Ik ben het (grotendeels) met je eens.

Ik moet wel zeggen dat er op het moment ook wat draadjes lopen, waar ik vreselijk om moet lachen. Lekker mee doorgaan in 2010, beetje offtopic vind ik dan persoonlijk geen probleem (maar ja, ben dan hier ook geen mod he ) :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toevallig iemand nog over-de-grens plannen op het gebied van cachen voor volgend jaar?

Vakantie gepland puur om de caches? :D

Nah, echt geplanned hebben we het niet, maar het staat wel op de planning.

Wij hebben een paar TB's en Coins als opdracht gegeven om naar Kroatie af te reizen.

Hopelijk kunnen wij ze rond juni zelf weer oppikken daar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...