Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Geplaatst

Vannacht is V4,5 in de App store verschenen.

Iemand al geinstalleerd ?

Tja, ik denk een leuke update binnen te halen, kan ik niet meer inloggen :angry:

Geplaatst

Weet je zeker dat je de juiste gebruikersnaam en wachtwoord hebt gebruikt? Bij mij was hij er namelijk gelijk weer in.

Ook het updaten was binnen een minuut gebeurd, maar ik gebruik wel een iPad 2 ;)

Heb alleen nog niet ondekt wat er nu nieuw aan is.

Geplaatst

Tja, ik denk een leuke update binnen te halen, kan ik niet meer inloggen :angry:

Inmiddels is het probleem verholpen :P . Groundspeak had een serverprobleem. Eenmaal ingelogd blijken de veranderingen wel heel handig. Met name in de zoekfunctie is er veel veranderd. Je kunt nu zoeken op soort cache, moeilijkheid, naam, plaats etc. De rest heb ik nog niet getest.

Geplaatst (bewerkt)

Ja, versie 4.5 geïnstalleerd hier.

Release notes version 4.5

Een forse verbetering is de snelheid waarmee de applicatie (ook offline) werkt.

Het is nu mogelijk om lijsten aan te maken waar je caches in op kunt slaan en die lijsten een naam te geven. Handig!

Ook is het zoekfilter een goede toevoeging.

Helaas krijg je offline de foto's op de cachepagina niet te zien; wel als je weer online gaat.

Wat ik ook niet zie zijn de additional waypoints (of ik moet iets nog niet ontdekt hebben). Dat is erg irritant, want bij multi's zit vaak daar de informatie/ opdrachten / formules in verwerkt. Als je die niet te zien krijgt in de applicatie heb je er nog niets aan. :angry:

bewerkt door Ringeling
Geplaatst

Even een vraagje, ik heb je nieuwe versie erop staan, hij liep hiermee overigens wel vast,

ik zie nu niet meer waar ik mijn pocket query's kan uploaden, kan iemand me helpen?

Geplaatst

de mijne loopt vast op "updaten database voor v4,5", bij het opstarten van het programma. weet iemand hoe ik dit op zou kunnen lossen? (ik ben pas recent iPhone gebruiker).

Geplaatst

deed hij bij mij ook, ik heb de hele app verwijderd en opnieuw gedownload (dat kan gratis, omdat de app store ziet dat je het al een keer gekocht hebt). Was wel mijn Pq die ik erin had staan kwijt...

Wellicht liep hij juist vast omdat ik een aantal PQ erin had staan.

Geplaatst

Inmiddels is het gelukt om de Pocket Query binnen te halen. Ik was blijkbaar nog niet ingelogd op .com, en dan zie je de mogelijkheid Pocket Query niet.

Geplaatst
de mijne loopt vast op "updaten database voor v4,5", bij het opstarten van het programma. weet iemand hoe ik dit op zou kunnen lossen?

Ik krijg het idee, dat je de App net zo vaak moet opstarten als dat je PQ's op je Iphone hebt staan.

Dus hij past eerst de 1e PQ aan, dan crasht de app. opnieuw opstarten, dan wordt de 2e PQ aangepast, enz....

Als alle PQ's zijn aangepast, dan loopt de app wel door.

Overigens kan het aanpassen van 1 PQ redelijk lang duren, hang je Iphonde dus even aan de lader..

Geplaatst
de mijne loopt vast op "updaten database voor v4,5", bij het opstarten van het programma. weet iemand hoe ik dit op zou kunnen lossen?

Ik krijg het idee, dat je de App net zo vaak moet opstarten als dat je PQ's op je Iphone hebt staan.

Dus hij past eerst de 1e PQ aan, dan crasht de app. opnieuw opstarten, dan wordt de 2e PQ aangepast, enz....

Als alle PQ's zijn aangepast, dan loopt de app wel door.

Overigens kan het aanpassen van 1 PQ redelijk lang duren, hang je Iphonde dus even aan de lader..

hier totaal geen last mee gehad. Had 2 PQ's en starte gewoon van de eerste maal goed op.

Geplaatst

Hier zojuist 2 grote queries voor de vakantie offline beschikbaar gemaakt. Ideaal, paperless naar Frankrijk en in het veld geen internet nodig! De topokaarten heb ik niet downgeload, daar hebben we onze Gpsr voor.

Geen problemen, 4,5 doet het perfect op mijn iPhone 4 :) !

Geplaatst

Na de update van Geocaching voor de iPhone, lukt het mij niet meer om via GSAK (mystery)caches te downloaden met gecorrigeerde coördinaten. Het zal vast nog mogelijk zijn, maar ik weet niet hoe :)

Geplaatst

Zojuist de volgende update 4.5.1 geïnstalleerd.

Maar nee hoor... :no: Niks geen additional waypoints te zien en niks geen foto's wanneer je in offline-modus staat. :no:

En dat net allemaal nu het vakantie is en wanneer je in het buitenland bent de app zo handig is, zeker offline. Ik noem het fruttenboel!!! :crybaby:

Geplaatst

Zojuist 4.5.1 geinstalleerd. Geocaching.com adviseert om eerst de oude applicatie te verwijderen en dan de nieuwe versie "fris" te installeren. Dat is prima gelukt. Werkt goed. Je moet alleen eventuele pocketqueries weer opnieuw downloaden.

• Onlangs hier   0 leden

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
  • Nieuwe aanmaken...