Spring naar bijdragen

Polls Over Voortuincaches Zouden Verboden Moeten Worden.


Polls over voortuin caches zouden verboden moeten worden.  

152 leden hebben gestemd

  1. 1. Polls over voortuin caches zouden verboden moeten worden.

    • Ben ik het helemaal mee eens
      43
    • Ben ik het totaal niet mee eens
      47
    • Na de stembusfraude in Afganistan breng ik nergens een stem meer uit
      11
    • Laten we een poll alleen nog gebruiken voor serieuze zaken
      37
    • Laten we de poll optie maar sluiten op dit forum
      12
    • Geen mening
      3
    • Wel een mening maar die ventileer ik niet hier
      11


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik mis hier nog een optie ( rij er langs als je het niet wild doen je mag een chach pakken het hoeft niet daar ben je zelf bij..)

 

 

IK STEM VOOR hou eens op met zeuren over een voortuin on achtertuin of een carpool cach ja het zijn vaak op pikkers maar wil je ze niet doen doe ze dan niet.

 

Zo denk ik er over en ja ik pak ze wel lang leve de tradies en snelle op pikker goed voor de punten. :beerchug::crybaby: :crybaby:

 

 

groeten alex1200

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wordt het volgende draadje? Pols over polls overvoortuincaches zouden verboden moeten worden? LOL helemaal mee eens hoor, iedereen kan voor zichzelf bepalen wat hij wel en niet doet... Wij hadden zondag mensen in de groep die voor de oppikkers gingen maar ook iemand die 1x in de maand een goeie multi loopt, nou het was er niet minder gezellig om...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat wordt het volgende draadje? Pols over polls overvoortuincaches zouden verboden moeten worden? LOL helemaal mee eens hoor, iedereen kan voor zichzelf bepalen wat hij wel en niet doet... Wij hadden zondag mensen in de groep die voor de oppikkers gingen maar ook iemand die 1x in de maand een goeie multi loopt, nou het was er niet minder gezellig om...

 

 

geweldig toch zoals het hoort ik hou hier wel van ieder zijn eigen fun is het een multie oke (ik ben meer van de tradies) maar oke als je met zijn allen maar fun hebt toch

 

alex

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb NIET gestemd en de rede daarvan is..

Na de stembusfraude in Afganistan breng ik nergens een stem meer uit.... :beerchug:

 

 

Nee gekheid..

wel grappig een pol die eigenlijk helemaal niets zegt... beetje lol zo af en toe..

 

veel cache plezier..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou laten we er nog maar eens een poll tegen aangooien dan.

 

Ger@ld

Heb je een voortuincache dan?

 

@all

Jongens wat een gezever over voortuincaches. Zo heb je ook caches die hoog in bomen zitten waar ik niet bij kan. Zal ik eens een enquete beginnen over caches die hoog in bomen zitten of over caches die je alleen met een boot kunt benaderen of over caches waarbij je moet duiken?

 

Ik stel voor om al deze enquetes te verwijderen, o ja, daar kan ik ook een enquete over beginnen ;) .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

voortuin caches zijn geen geocaching.com cache types dus deze poll is overbodig ;) als je deze caches niet leuk vindt doe ze dan gewoon niet, de discussie is ook al geweest over carpool caches, multi's van 150 cm (een hele leuke van mijn vriend Joost) en wat al niet meer.

 

ga gewoon lekker cachen en doe de caches die je leuk vindt.... ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...