Spring naar bijdragen

Een 'makkelijke' Manier Om Caches Te Waarderen


*BaJo*

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Wat is er zo veel beter aan firefox vergeleken met IE?

Even voor de vuist weg zonder de intentie volledig te zijn:

- ff volgt de internationale normen voor webpagina-opmaak wel, in tegenstelling tot IE

- bugs worden vanwege het open karakter sneller ontdekt en gepatched wanneer nodig, i.p.v. 1x per maand bij firefox

- het schijnt sneller te zijn

- helemaal in te richten naar jouw zin door allerlei plug-ins, zoals o.a. in dit draadje besproken wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is er zo veel beter aan firefox vergeleken met IE?

 

Firefox=

 

stabieler

veiliger

en beschikt over de mogelijkheid van heeeeeeeeeeeel veel scriptjes die in IE niet kunnen.

 

Kan Firoefox naast IE worden geïnstaleerd?

 

 

Ja je kan ze gewoon alle 2 gebruiken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik gebruik Safari, eigenlijk voor alle bovengenoemde redenen; snelheid, webstandaard, bugfixes enz. Helaas geen support voor greacemonkey scripts :thumbup:

Maar ik ga geen firefox gebruiken, ik ben tevreden met mijn Safari. Wel hoop ik dat er iets komt, zodat we deze scripts ook kunnen gebruiken. Ik zie wel wat in die GCVote.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kende GCvote nog niet. Wat ik er nu van ziet vind ik geweldig.

Ik wacht nog op mijn wachtwoord (duurt dat lang?) en zal dan ook mijn gevonden caches waarderen.

 

Waterdicht is het natuurlijk niet. Maar hoe meer gebruikers, hoe betrouwbaarder het wordt.

Het mooiste zou natuurlijk zijn als Groundspeak dit ook oppikt zodat het op elke browser kan draaien. Raar eigenlijk dat ze nog niet zoiets ontwikkeld hebben terwijl er toch duidelijk behoefte aan is. Dat blijkt wel uit dit soort initiatieven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kende GCvote nog niet. Wat ik er nu van ziet vind ik geweldig.

Ik wacht nog op mijn wachtwoord (duurt dat lang?) en zal dan ook mijn gevonden caches waarderen.

 

Waterdicht is het natuurlijk niet. Maar hoe meer gebruikers, hoe betrouwbaarder het wordt.

Het mooiste zou natuurlijk zijn als Groundspeak dit ook oppikt zodat het op elke browser kan draaien. Raar eigenlijk dat ze nog niet zoiets ontwikkeld hebben terwijl er toch duidelijk behoefte aan is. Dat blijkt wel uit dit soort initiatieven.

 

 

Ik had binnen 2 uur een mailtje retour, hoorde van iemand anders dat het een halve dag kost. ligt dus een beetje aan de bezigheden van de eigenaar, maar op de site staat dat hij het binnen 24 uur voor elkaar wilt hebben!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kende GCvote nog niet. Wat ik er nu van ziet vind ik geweldig.

Ik wacht nog op mijn wachtwoord (duurt dat lang?) en zal dan ook mijn gevonden caches waarderen.

 

Waterdicht is het natuurlijk niet. Maar hoe meer gebruikers, hoe betrouwbaarder het wordt.

Het mooiste zou natuurlijk zijn als Groundspeak dit ook oppikt zodat het op elke browser kan draaien. Raar eigenlijk dat ze nog niet zoiets ontwikkeld hebben terwijl er toch duidelijk behoefte aan is. Dat blijkt wel uit dit soort initiatieven.

 

 

Ik had binnen 2 uur een mailtje retour, hoorde van iemand anders dat het een halve dag kost. ligt dus een beetje aan de bezigheden van de eigenaar, maar op de site staat dat hij het binnen 24 uur voor elkaar wilt hebben!

 

Bij mij zat er 14 uur tussen, maar het wachten is de moeite waard!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zie hier en daar dat er steeds meer caches worden gewaardeerd. Zou erg mooi zijn als iedereen hier aan begint.

 

Mensen die er niet veel van snappen of nadere uitleg willen hebben wil ik wel helpen. Stuur maar een PM.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...