Spring naar bijdragen

Een 'makkelijke' Manier Om Caches Te Waarderen


*BaJo*

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Ik wilde Gcvote downloaden Maar als ik op instaleer versie klik, krijg ik een vreemde pagina? ;)

Dan moet je eerst het greasemonkey sript aanzetten.

Dat doe je door hier op te klikken: GM-off.png(rechtsonderin firefox).

Dan wordt hij zo: GM-on.png.

 

En als hij dat aapje er niet staat moet je eer Greasemonkey sript instaleren.

Zie hier hoe dat werkt.

Dit kan trouwelijk alleen in firefox. Als je dat niet hebt kan je dat hier downloaden.

bewerkt door Waldio
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik wilde Gcvote downloaden Maar als ik op instaleer versie klik, krijg ik een vreemde pagina? ;)

Dan moet je eerst het greasemonkey sript aanzetten.

Dat doe je door hier op te klikken: GM-off.png(rechtsonderin firefox).

Dan wordt hij zo: GM-on.png.

 

En als hij dat aapje er niet staat moet je eer Greasemonkey sript instaleren.

Zie hier hoe dat werkt.

Dit kan trouwelijk alleen in firefox. Als je dat niet hebt kan je dat hier downloaden.

 

Het is nu toch eindelijk gelukt. :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

heb niet het hele draadje gelezen maar gcvote is nu ook "native" voor google chrome beschikbaar https://chrome.google.com/extensions/detail...pcancmephhnmehp

 

Voor de mensen die google chrome gebruiken kijk ook eens hier http://greasemetal.31tools.com/ Greasemetal maakt het mogelijk greasemonkey scripts te draaien die voorheen alleen in FF mogelijk waren. Als je dan toch aan het kijken bent kijk dan ook eens hier voor een mooie toolbox aan scripts http://www.lildevil.org/greasemonkey/

 

JK

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb GCVote nog niet geinstalleerd. Ik overweeg om het te gaan doen. Vooraf een vraag:

kan je zien wie welke caches heeft beoordeeld?

Ik heb zojuist wat "votes"bekeken bij ons in de buurt maar er zijn nog niet veel mensen die het gebruiken. En als een carpoolcache net zo gewaardeerd wordt als een cache midden in het historische centrum van Hoorn, dan zie ik er het nut niet zo van in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb GCVote nog niet geinstalleerd. Ik overweeg om het te gaan doen. Vooraf een vraag:

kan je zien wie welke caches heeft beoordeeld?

Ik heb zojuist wat "votes"bekeken bij ons in de buurt maar er zijn nog niet veel mensen die het gebruiken. En als een carpoolcache net zo gewaardeerd wordt als een cache midden in het historische centrum van Hoorn, dan zie ik er het nut niet zo van in.

 

Nee je kan niet zien wie er gestemd heeft.

Zo kan je dus anoniem je mening geven en misschien eerder zeggen dat iets een 'flut' cache is.

Natuurlijk kan een carpoolcache ook 5 stemmen krijgen, maar mensen kunnen er ook een geo d'or aan geven. Dus een waterdicht systeem is het nooit.

 

Persoonlijk zetten we onze beoordeling van de cache altijd bij de log.

Gewoon open en eerlijk spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb GCVote nog niet geinstalleerd. Ik overweeg om het te gaan doen. Vooraf een vraag:

kan je zien wie welke caches heeft beoordeeld?

Ik heb zojuist wat "votes"bekeken bij ons in de buurt maar er zijn nog niet veel mensen die het gebruiken. En als een carpoolcache net zo gewaardeerd wordt als een cache midden in het historische centrum van Hoorn, dan zie ik er het nut niet zo van in.

 

ik weet niet of je kan zien wie de cache heeft beoordeeld... of het zin heeft is een persoonlijke zaak, geod'ors werken net zo. Iemand vindt een carpool cache helemaal top een geeft deze een geodinges en een wandeling door een stad helemaal niets en geeft er dan geen.

GCvote moet je denk ik net zo zien alleen je zou dan kunnen bedenken dat als het heel goed is men 5 sterren geeft en minder als men het niet zo goed tot slecht vindt.

 

Maar ik denk wel dat je pas van een goede beoordeling kan spreken als je meer dan 20-25 stemmen ziet op een cache want 1 persoon met die 5 sterren geeft of 1 maakt er nog niet direct een top of slechte cache van.

 

Zelf gebruik ik gsak en gcvotegrabber om mijn beeld te vormen, echter de sterren en geodingesen zijn voor mij niet leidend om een cache wel of niet te doen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb GCVote nog niet geinstalleerd. Ik overweeg om het te gaan doen. Vooraf een vraag:

kan je zien wie welke caches heeft beoordeeld?

Ik heb zojuist wat "votes"bekeken bij ons in de buurt maar er zijn nog niet veel mensen die het gebruiken. En als een carpoolcache net zo gewaardeerd wordt als een cache midden in het historische centrum van Hoorn, dan zie ik er het nut niet zo van in.

 

Nee je kan niet zien wie er gestemd heeft.

Zo kan je dus anoniem je mening geven en misschien eerder zeggen dat iets een 'flut' cache is.

Natuurlijk kan een carpoolcache ook 5 stemmen krijgen, maar mensen kunnen er ook een geo d'or aan geven. Dus een waterdicht systeem is het nooit.

 

Persoonlijk zetten we onze beoordeling van de cache altijd bij de log.

Gewoon open en eerlijk spelen.

 

Oke, ik ga er over nadenken. Een anoniem systeem heeft voor en nadelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...

De server van GCvote ligt er weer uit.

We moeten weer wachten tot hij alles goed heeft:

The server seems to be a bit overloaded. I'll keep an eye on it and may have to upgrade to make the GCVote service stable again.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...