harrie Geplaatst 16 juni 2006 Share Geplaatst 16 juni 2006 Zal Zondag wal een doos kentekenhouders meenemen dan kan iereen die er 1 of 2 wilt gewoon meenemen. Gr Harrie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mlvdburg Geplaatst 16 juni 2006 Share Geplaatst 16 juni 2006 Wil er nog steeds 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leip11 Geplaatst 17 juni 2006 Share Geplaatst 17 juni 2006 wil er dan 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Team Adelaar Geplaatst 24 juni 2006 Share Geplaatst 24 juni 2006 Grappig om te lezen welke ontwikkelingen er vooraf zijn gegaan aan de sticker die we sinds enige tijd op onze kentekenhouder hebben geplakt. Ik vind de Engelse tekst best oke, geen behoefte aan een houder, maar wel leuk om te zien. Ben nog geen andere verdwalers tegen gekomen!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 14 juli 2006 Share Geplaatst 14 juli 2006 Zal Zondag wal een doos kentekenhouders meenemen dan kan iereen die er 1 of 2 wilt gewoon meenemen. Gr Harrie Momenteel liggen de overgebleven kentekenplaathouders bij mij in de goodiesshop-kast. Wie er eentje nodig heeft kan hem alhier ophalen na afspraak. Met een kentekenplaathouderrandsticker van 1,20 euro. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 14 juli 2006 Share Geplaatst 14 juli 2006 Ben nog geen andere verdwalers tegen gekomen!! Bij deze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
geo_taz Geplaatst 14 juli 2006 Share Geplaatst 14 juli 2006 (bewerkt) Bij deze Toepasselijk nummerbord ook, althans in het Engels is mijn associatie direct "SK - HD" => "Seek and Hide" 14 juli 2006 bewerkt door geo_taz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Roode Loper Geplaatst 14 juli 2006 Share Geplaatst 14 juli 2006 Ben nog geen andere verdwalers tegen gekomen!! Toch wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leip11 Geplaatst 14 juli 2006 Share Geplaatst 14 juli 2006 Ben nog geen andere verdwalers tegen gekomen!! Toch wel hey kijk nou een verdwaler ik heb mijne er net opgezet. timo Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 14 juli 2006 Share Geplaatst 14 juli 2006 Toepasselijk nummerbord ook, althans in het Engels is mijn associatie direct "SK - HD" => "Seek and Hide" Ja, kun je zien wat een mens allemaal doet om een bepaald kenteken te krijgen En die 13 staat voor het ongeluk in het zoeken ...... Kruimel, 0 founds Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 14 juli 2006 Share Geplaatst 14 juli 2006 ben benieuwd wanneer mijn kenteken gespot wordt..... sinds eergisteren een sticker op de achterplaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hesselannema Geplaatst 14 juli 2006 Share Geplaatst 14 juli 2006 Nieuwe rage!!! Cache Spot de Cacher zijn auto in het wild En log deze . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leip11 Geplaatst 14 juli 2006 Share Geplaatst 14 juli 2006 jammer dat je geen rijdeden caches meer mag maken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cachorganic Geplaatst 14 juli 2006 Share Geplaatst 14 juli 2006 misschien een idee voor een multi je mag pas de multi loggen als je ook een foto van een nummerplaat bijvoegd.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kruimeldief Geplaatst 14 juli 2006 Share Geplaatst 14 juli 2006 ben benieuwd wanneer mijn kenteken gespot wordt.....sinds eergisteren een sticker op de achterplaat. Tja, de "SeeK en HiDe" kan as zondagmorgen gespot worden in de regio Amersfoort, Apeldoorn, Arnhem. En dan is de KralenCache dichtbij..... misschien een idee voor een multi je mag pas de multi loggen als je ook een foto van een nummerplaat bijvoegd.... huhuh, je mag de multi loggen als je de cache gevonden hebt Het is minder erg om met je neus tegen een dichte deur te lopen dan een open deur voorbij te gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden