harrie Geplaatst 16 juni 2006 Geplaatst 16 juni 2006 Zal Zondag wal een doos kentekenhouders meenemen dan kan iereen die er 1 of 2 wilt gewoon meenemen. Gr Harrie
Team Adelaar Geplaatst 24 juni 2006 Geplaatst 24 juni 2006 Grappig om te lezen welke ontwikkelingen er vooraf zijn gegaan aan de sticker die we sinds enige tijd op onze kentekenhouder hebben geplakt. Ik vind de Engelse tekst best oke, geen behoefte aan een houder, maar wel leuk om te zien. Ben nog geen andere verdwalers tegen gekomen!!
Prof. Y. Lupardi Geplaatst 14 juli 2006 Geplaatst 14 juli 2006 Zal Zondag wal een doos kentekenhouders meenemen dan kan iereen die er 1 of 2 wilt gewoon meenemen. Gr Harrie Momenteel liggen de overgebleven kentekenplaathouders bij mij in de goodiesshop-kast. Wie er eentje nodig heeft kan hem alhier ophalen na afspraak. Met een kentekenplaathouderrandsticker van 1,20 euro.
Kruimeldief Geplaatst 14 juli 2006 Geplaatst 14 juli 2006 Ben nog geen andere verdwalers tegen gekomen!! Bij deze
geo_taz Geplaatst 14 juli 2006 Geplaatst 14 juli 2006 (bewerkt) Bij deze Toepasselijk nummerbord ook, althans in het Engels is mijn associatie direct "SK - HD" => "Seek and Hide" 14 juli 2006 bewerkt door geo_taz
De Roode Loper Geplaatst 14 juli 2006 Geplaatst 14 juli 2006 Ben nog geen andere verdwalers tegen gekomen!! Toch wel
leip11 Geplaatst 14 juli 2006 Geplaatst 14 juli 2006 Ben nog geen andere verdwalers tegen gekomen!! Toch wel hey kijk nou een verdwaler ik heb mijne er net opgezet. timo
Kruimeldief Geplaatst 14 juli 2006 Geplaatst 14 juli 2006 Toepasselijk nummerbord ook, althans in het Engels is mijn associatie direct "SK - HD" => "Seek and Hide" Ja, kun je zien wat een mens allemaal doet om een bepaald kenteken te krijgen En die 13 staat voor het ongeluk in het zoeken ...... Kruimel, 0 founds
cachorganic Geplaatst 14 juli 2006 Geplaatst 14 juli 2006 ben benieuwd wanneer mijn kenteken gespot wordt..... sinds eergisteren een sticker op de achterplaat.
hesselannema Geplaatst 14 juli 2006 Geplaatst 14 juli 2006 Nieuwe rage!!! Cache Spot de Cacher zijn auto in het wild En log deze .
leip11 Geplaatst 14 juli 2006 Geplaatst 14 juli 2006 jammer dat je geen rijdeden caches meer mag maken
cachorganic Geplaatst 14 juli 2006 Geplaatst 14 juli 2006 misschien een idee voor een multi je mag pas de multi loggen als je ook een foto van een nummerplaat bijvoegd....
Kruimeldief Geplaatst 14 juli 2006 Geplaatst 14 juli 2006 ben benieuwd wanneer mijn kenteken gespot wordt.....sinds eergisteren een sticker op de achterplaat. Tja, de "SeeK en HiDe" kan as zondagmorgen gespot worden in de regio Amersfoort, Apeldoorn, Arnhem. En dan is de KralenCache dichtbij..... misschien een idee voor een multi je mag pas de multi loggen als je ook een foto van een nummerplaat bijvoegd.... huhuh, je mag de multi loggen als je de cache gevonden hebt Het is minder erg om met je neus tegen een dichte deur te lopen dan een open deur voorbij te gaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden