Le Comte Geplaatst 15 september 2009 Geplaatst 15 september 2009 Ik zag toevallig dat er weer een google-earth plugin beschikbaar wordt gesteld door geocaching.com. De cachetypes worden goed weergegeven in Google Earth (geen punaises meer). Je kunt maximaal 500 caches per keer weergeven, als er meer binnen je 'view' liggen worden willekeurig caches weggelaten. Premium members kunnen 250x per dag een 'map view' bekijken, niet-betalende gebruikers maximaal 25. Ik heb de plugin gevonden in My Profile, rechtsonderaan. Meer informatie vind je hier:http://www.geocaching.com/about/google.aspx
de emmers Geplaatst 15 september 2009 Geplaatst 15 september 2009 (bewerkt) Ja, hij doet het Bedankt Le Comte De Emmers 15 september 2009 bewerkt door de emmers
Marco de Klerk Geplaatst 15 september 2009 Geplaatst 15 september 2009 Volgens mij zijn het 25 verversingen per google-earth sessie en niet per dag. Als ik na 25 keer google earth afsluit en opnieuw opstart kan ik gewoon weer opnieuw beginnen.
madman Geplaatst 16 september 2009 Geplaatst 16 september 2009 Helemaal geweldig dat het weer terug is. Ik moet echter wel heel ver inzoomen voordat ik een paar caches kan zien. En dan worden ze ook niet helemaal op de juiste plek getoond ... maar kan ook aan mijn GoogleEarth instellingen liggen. Verder werken de icoontjes ook weer prima! Ik heb dus vertrouwen dat het allemaal goed komt.
Team Geo-cachet Geplaatst 16 september 2009 Geplaatst 16 september 2009 Helemaal geweldig dat het weer terug is. Ik moet echter wel heel ver inzoomen voordat ik een paar caches kan zien. En dan worden ze ook niet helemaal op de juiste plek getoond ... maar kan ook aan mijn GoogleEarth instellingen liggen. Verder werken de icoontjes ook weer prima! Ik heb dus vertrouwen dat het allemaal goed komt. Het werkt beter als je eerst google earth start en inzoomt op het gebied waarin je de caches wil bekijken. Pas daarna de viewer downloaden. Dan zie je er veel meer verschijnen. Dat de caches niet precies op de juiste plek worden getoond klopt. Voor zover ik weet is dat een bewuste keuze, maar vraag me niet waarom.
zoekbaars Geplaatst 16 september 2009 Geplaatst 16 september 2009 die mogelijkheid zit er al een paar weekjes, maar los daarvan zou het leuk zijn om ook een soort van layer op GE te plaatsen van de ''eigen''founds. al dan niet via een GSAK macro. ik weet niet of zo iets al bestaat. Of kom ik nu aan het goede dat wij op onze eigen SGN-site al beschikbaar hebben
Mr.Atari Geplaatst 16 september 2009 Geplaatst 16 september 2009 Volgens mij zijn het 25 verversingen per google-earth sessie en niet per dag. Als ik na 25 keer google earth afsluit en opnieuw opstart kan ik gewoon weer opnieuw beginnen. ben je niet PM dan? want dan heb je er 250...
Geopatra Geplaatst 16 september 2009 Geplaatst 16 september 2009 Ik zag toevallig dat er weer een google-earth plugin beschikbaar wordt gesteld door geocaching.com. De cachetypes worden goed weergegeven in Google Earth (geen punaises meer). Je kunt maximaal 500 caches per keer weergeven, als er meer binnen je 'view' liggen worden willekeurig caches weggelaten. Premium members kunnen 250x per dag een 'map view' bekijken, niet-betalende gebruikers maximaal 25.Ik heb de plugin gevonden in My Profile, rechtsonderaan. Meer informatie vind je hier:http://www.geocaching.com/about/google.aspx Heel toevallig heb ik hem vandaag ingeladen omdat we met een vakantiebestemming bezig zijn. Werkt prima en wat ik het mooie vind ivm. het verleden is dat als je bijvoorbeeld naar Corfu wilt kijken je de naam intoetst en binnen een paar tellen het eiland incl.alle geocaches op in beeld krijgt met links en al. Mooie techniek ! Geopatra.
Marco de Klerk Geplaatst 16 september 2009 Geplaatst 16 september 2009 Volgens mij zijn het 25 verversingen per google-earth sessie en niet per dag. Als ik na 25 keer google earth afsluit en opnieuw opstart kan ik gewoon weer opnieuw beginnen. ben je niet PM dan? want dan heb je er 250... Nope, geen PM. Niet uit principe ofzo, vind het gewoon niet zo nodig.
Aanbevolen berichten