Spring naar bijdragen

Archiveren Cache binnen drie maanden


Team WilP

Aanbevolen berichten

Stel; me zomaar de vraag als ik opeens zie dat Wilde Tjger zijn caches in het archief doet, kan/mag dit wel?

Zijn tekst bij de cache: GC1WTY9, Geen dier'der plek voor ons op aard.

 

Helaas, aan alles komt een eind.

Bedankt allemaal voor deze mooie periode.

Ik heb er erg van genoten.

Wilde Tijger.

 

Genoemde cache is op 13-08-2009 on line gekomen en verdwijnt binnen 1 week in het archief, ik dacht dat een cache minmaal 3 maanden on line moest blijven.

Fijn voor ons als cachers in voorbereiding van een dagje in die omgeving, die ik nu om moet gooien en ook fijn voor de reviewer die er zijn tijd en energie in gestoken heeft.

Ik snap dat je met veel caches veel tijd in o.a. onderhoud moet steken en dat je het gedoe op een gegeven moment beu bent en er daarom de stekker uit wilt trekken, maar ook bij een cache van nog geeen week oud? Daar begrijp ik geen snars van, breng hem dan niet uit, je hebt als cacheplaatser daar ook immers tijd en enrgie in gestoken.

 

Kan er niet iets komen dat dit niet kan, dat je pas na 3 maanden een cache in het archief kunt doen.

Tuurlijk als hij fysiek wordt weggehaald hebben we ook een probleem, mijn gedachtengang is dat plaatsers zich er terdege van bewust moeten zijn dat caches 3 maanden blijven liggen. Ook een vooraankondiging op de cachepagina(s) van opheffen is wel net zo makkelijk en netjes.

:lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Wilde Tijger had laatst toch gezeur vanwege een cache waarvoor hij geen toestemming had gekregen, maar die hij wel geplaatst had, en waarbij er allerlei afrasteringen vernield werden door zoekende cachers...

En waarna Wilde Tijger de rekening voor het repareren heeft betaald aan de eigenaar van het stuk land + afrastering, omdat die eigenaar SGN voor de rechter ging slepen??

Dacht het.

 

Vandaar dat hij het misschien welletjes vindt allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag het ook lnags komen via Twitter. Ik denk dat er iets gebeurd is en dat-ie zijn gps in de wilgen hangt.

 

Dwingen om een cache 3 maand in de liucht te houden is theorie.

 

Ik kan stoppen met cachen en de caches laten ligen en onderhoud ze niet meer, reageer niet op mailtjes etc., gaan ze van zelf het archief in en de box is voor de eerlijke vinder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde Tijger had laatst toch gezeur vanwege een cache waarvoor hij geen toestemming had gekregen, maar die hij wel geplaatst had, en waarbij er allerlei afrasteringen vernield werden door zoekende cachers...

En waarna Wilde Tijger de rekening voor het repareren heeft betaald aan de eigenaar van het stuk land + afrastering, omdat die eigenaar SGN voor de rechter ging slepen??

Dacht het.

 

Vandaar dat hij het misschien welletjes vindt allemaal.

 

Alle begrip daarvoor en mooi dat hij dat zo doet, blijft overeind dat een cache binnen 1 week in het archief doen bij mij toch vragen oproept.

Ook een vooraankondiging dat caches binnen een aantal weken (bijvoorbeeld 2) gaan verdwijnen.

SGN voor de rechter slepen zou overigens volgens mij niet kunnen want die zijn geen partij in deze.

:lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zag het ook lnags komen via Twitter. Ik denk dat er iets gebeurd is en dat-ie zijn gps in de wilgen hangt.

 

Dwingen om een cache 3 maand in de liucht te houden is theorie.

 

Ik kan stoppen met cachen en de caches laten ligen en onderhoud ze niet meer, reageer niet op mailtjes etc., gaan ze van zelf het archief in en de box is voor de eerlijke vinder.

 

Helemaal mee eens, maar met een cache die nog geen week oud is vind ik dat op zijn zachts gezegd merkwaardig.

En een vooraankondiging is naar de cachegemeenschap wel net zo netjes, maar het kan ook zoals jij aangeeft maar dat vind ik wat minder chique.

:lol1:

 

edit:tikvautje

bewerkt door Team WilP
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het komt op mij over als een zwaar teleurgestelde legger, die in 1 klap de hele boel de boel laat, en geen zin heeft om nog een moment moeite in het onderhouden van zijn caches te stoppen.

De ene cache is al jaren oud, de andere nog geen week. Het maakt Wilde Tijger zo te zien geen barst uit. Weg ermee, zo lijkt het. Basta.

Jammer hoor, veel vergeefse moeite.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wilde Tijger had laatst toch gezeur vanwege een cache waarvoor hij geen toestemming had gekregen, maar die hij wel geplaatst had, en waarbij er allerlei afrasteringen vernield werden door zoekende cachers...

En waarna Wilde Tijger de rekening voor het repareren heeft betaald aan de eigenaar van het stuk land + afrastering, omdat die eigenaar SGN voor de rechter ging slepen??

Dacht het.

 

Vandaar dat hij het misschien welletjes vindt allemaal.

 

Er sneu allemaal. Erg kinderachtig en schandalig van de cachers die zoeken en blijkbaar erg dom van de legger die geen toestemming had geregeld. Of sneed men het parcours af? Aan de andere kant........laat Wilde Tijger lekker doen wat hij wil.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:crybaby:

Ook wij zagen dit op Twitter langs komen en zijn zeer teleurgesteld. We cachen regelmatig in Zeeland en na de Saatjes nu ook de caches van Wilde Tijger weg, wat blijft er dan nog over? We waren nog druk bezig met zijn Molen-serie, hoefde er nog maar een paar, en ook de bonus van zijn Parel-serie moesten we nog doen.

 

We hebben overigens al een berichtje gestuurd naar Wilde Tijger, alleen nog geen reactie gehad, hopelijk komt dat nog.

 

Is er anders iemand in die regio die de caches wil adopteren?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:crybaby:

Ook wij zagen dit op Twitter langs komen en zijn zeer teleurgesteld. We cachen regelmatig in Zeeland en na de Saatjes nu ook de caches van Wilde Tijger weg, wat blijft er dan nog over? We waren nog druk bezig met zijn Molen-serie, hoefde er nog maar een paar, en ook de bonus van zijn Parel-serie moesten we nog doen.

 

We hebben overigens al een berichtje gestuurd naar Wilde Tijger, alleen nog geen reactie gehad, hopelijk komt dat nog.

 

Is er anders iemand in die regio die de caches wil adopteren?

 

En wil wilde tijger wel dat zijn caches geadopteerd worden? :rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

:rolleyes:

Is er anders iemand in die regio die de caches wil adopteren?

 

En wil wilde tijger wel dat zijn caches geadopteerd worden? :crybaby:

En zinloze vraag omdat gearchiveerde caches niet meer geadopteerd kunnen worden :-(

 

Dat bedoelde ik ook inderdaad :P Ik was de nee schuddende smiley vergeten ;)

 

Edit:

 

Maar de caches zouden ook nog door een revieuwer weer uit het archief kunnen worden gehaald, en dan kan het wel.. :crybaby:

bewerkt door Nijen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...