Spring naar bijdragen

Stichting Geocaching


Joseph

Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Een goed voorbeeld doet goed volgen.

Waarom zitten ze dan nog allemaal in het hokje??????? Mogen ze er nog niet uit????????

Is men nog steeds :gossip: of komen ze niet naar buiten vanwege :thumbup:

 

Gister was het makkelijk toen was er voetbal, maar vanavond komt er niets op tv.......... :thumbup:

 

Groetjes van Marja ;) die denkt dat het goed komt, maar niets zeker weet omdat ze nog steeds geen wachtwoord heeft aangevraagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aan niets anders kan ik denken dan aan het wachtwooord om binnen te komen. Wat zou het magische woord kunnen zijn? Ik probeer me daarbij te verplaatsen in de situatie van diegene die het verzonnen heeft:

 

Ik lees dat er steeds vaker naar elkaar met modder wordt gegooid, het wordt onfris, nee het IS onfris. De was is wel erg vuil aan het worden. Dat kan niet buiten blijven hangen. (Eigenlijk vreemde uitdrukking, want alleen schone was hangt buiten, maar goed.) Ik bespreek de situatie met het bestuur, of wat er nog van over is. Stel dat iemand van Staatsbosbeheer dit allemaal leest, iemand van de NOS. Voor je het weet mogen we bij Barend en van Dorp komen. Nee, alles beter dan dat.

Of ik een oplossing weet. 'Onzichtbaar maken', flap ik er dan zonder nadenken uit. Met gekromde tenen realiseer ik me meteen dat het een onzinnig idee is. Nieuwelingen merken immers dat er dan nog een geheim deel op het forum is en dat is in strijd met het open karakter. En het is zinloos. Want Barend, of van Dorp, vermomt zich (als Jan Mulder of zo), vraagt een wachtwooord aan en heeft dan toch ook toegang tot de duistere delen.

Maar mijn gesprekspartner vindt het idee briljant en verzoekt mij het uit te voeren. Het is een klusje van niets. Alleen nog even een wachtwoord verzinnen.....maar welk wooord. Tsja...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

IK denk dat ze zich bij SBB alleen maar een kriek lachen om doosjeszoekers die elkaar de hersens inslaan. En de infiltranten van Barend & Van Dorp hebben voorlopig hun handen vol aan de intriges bij de konijnenfokkersclub Appelscha, zo kwam me ter ore.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zo kwam me ter ore.

Heb jij konijnen oren..?? ....*zoek in archief*

 

 

B000056N1Y.01.TZZZZZZZ.jpg

 

Ik vond nog ergens een foto staat je lief.

 

Overigens was ik niet bekent met jou SBB gevoelens, ik d8 dat jij zoiets had van het zal me worst wezen. Tommie had die gevoelens ook toch.

 

Tis weer wintertijd ze verkopen weer winterrookworsten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Yvonne (GOTCHA)

Helaas, ik heb me niet kunnen beheersen.

J@s heeft een wachtwoord aangevraagd en ik heb het ook ingetoetst.....

Tsja, ik vrees dat het hier weer net zo gegaan is als met mijn plannen 30 kg af te vallen, de wens is er maar het vlees is zwak.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volhouden..... het lukt me nog!

Oje, Oje, wat is het stil

 

Marja, Yvonne, Rovel, zijn jullie nu ook binnen???

Nee Andemo ik ben nog sterk.

Maar dat ligt niet aan mij hoor.

Ruud heeft me vandaag 17 km laten zwoegen door de duinen, op en af en op en af. Ik ben nu gewoon nog te moe en mijn voeten doen zeer ik heb blaren...... ;) maar wel 3 caches gevonden, en dat geeft toch een goed gevoel :o

Voorlopig vraag ik het ook niet aan, denk dat het allemaal wel goed zal komen. Je ziet het, ik zit er eventjes doorheen, ga zo een voetenbadje maken :ph34r:

Groetjes van Marja ;)

 

ps. Andemo ben jij al binnen???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ruud heeft me vandaag 17 km laten zwoegen door de duinen, op en af en op en af....

Hier moet ik even op reageren. Wie moest er zonodig caches zoeken??? Ja inderdaad jij!!! :o En wie moest daardoor vroeg op zaterdag zijn bed uit???? Ja inderdaad ik ;) Dit moest ik even kwijt.

 

Groetjes Ruud :ph34r: Die nu van zijn welverdiende ;) gaat genieten.

 

die zeker geen wachtwoord aan gaat vragen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb bijna twee dagen aan de radiator vastgeketend gezeten in een leeg en geluidsdicht kamertje.

De PC voor me, maar te ver om het te kunnen bereiken. Beeld op het forum, zodat ik kon zien wie er naar binnen gingen. Ik heb gevloekt, getierd, gejankt, gepiest, gekotst, gelachen, geschreeuwd. Angst, moeheid, blijdschap, woede, droefheid, alles heb ik gekend en doorstaan. Het was hel, maar ik geloof dat ik nu het ergste wel gehad heb. Ben weer in staat om aan andere dingen te denken, al trekken de krampen nog wel door mijn lijf als ik denk aan dat ene, 10-letterig woord.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hou vol Rovel. Ik zal ook vandaag nog sterk zijn, morgen hebben we het ergste gehad.

Ga vandaag net als ik lekker in de regen caches lopen zoeken, dan hoef je voorlopig de pc en alles dat met geocachen heeft te maken niet te zien :ph34r:

 

Marja ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan geen caches meer lopen, want ik heb m'n GPS verloren, :ph34r:

Een ander zal er wel weer komen, maar wanneer weet ik nog niet en dat komt hoofdzakelijk, omdat ik niet weet welke het moet worden. En zonder geen GPS is verrekte lastig om die doosjes te vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi Rovel,

 

Krijg een beetje meelij met je. Wat jij al niet moet meemaken.

Geen toegang tot " Stichting Kaping" , daar kan je nog mee leven maar maar niet kunnen geocachen lijkt me vreselijk.

Wens je veel plezier bij het maken van je keuze voor een nieuwe GPS.

Ben het met Biertjuh eens. Het ergste is achter de rug.

Ga zelf net als Biertjuh vanmiddag op zoek naar een cache.

Hoef ik ook niet te denken of ik nog een wachtwoord ga aanvragen.

 

Rovel, :thumbup: sterkte ermee

GeoTeeth

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor iedereen die wil weten hoe het verder gaat. Het wordt rustiger en verder is het net als met al die commercieelen, herhalen, herhalen, herhalen en nog eens herhalen.

Voer voor menig Psycholoog en psychiater.

 

GRTZ

 

Kruimoloog :thumbup:Iedereen die naar een psychiater gaat, moet zich na laten kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb bijna twee dagen aan de radiator vastgeketend gezeten in een leeg en geluidsdicht kamertje.

De PC voor me, maar te ver om het te kunnen bereiken. Beeld op het forum, zodat ik kon zien wie er naar binnen gingen. Ik heb gevloekt, getierd, gejankt, gepiest, gekotst, gelachen, geschreeuwd. Angst, moeheid, blijdschap, woede, droefheid, alles heb ik gekend en doorstaan. Het was hel, maar ik geloof dat ik nu het ergste wel gehad heb.

Nou, grote klasse hoor Rovel :angry: wat een karakter.

Balen dat je je gps kwijt bent, maar voorlopig ben je dus lekker bezig met het maken van een keuze ;) voor een gps. Hmm, niet vervelend.

 

Nee Marja, ik ben niet binnen. Ook ik moest wat doen tegen die verleiding, dus samen met eniram gisteren een ontwenningskuur gedaan. En eindelijk, na 28 caches en klokslag 23.30 :P de strijd gewonnen. Ik weet weer waarom ik hier ben en wat ik ga doen (hoewel nu eventjes niet :lol: ), maar dan weer er vol tegen aan. Lang leve het geocaching :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...