patje Geplaatst 26 juni 2009 Geplaatst 26 juni 2009 hallo, De laatste tijd gebruik ik steeds vaker internet in het veld. Echter als ik de Nederlandse site wil openen, krijg ik hem niet, alleen een foutmelding. hebben hier meer mensen last van of moet ik iets instellen? Alle andere site's werken wel gewoon, zelfs het forum.
TheFamily Geplaatst 26 juni 2009 Geplaatst 26 juni 2009 hallo, De laatste tijd gebruik ik steeds vaker internet in het veld. Echter als ik de Nederlandse site wil openen, krijg ik hem niet, alleen een foutmelding. hebben hier meer mensen last van of moet ik iets instellen? Alle andere site's werken wel gewoon, zelfs het forum. Hier hebben wij ook last van. Zou het soms aan symbian liggen? Op de Samsung hadden we nooit problemen, maar sinds we een NOKIA hebben kunnen we wel op geocaching.com, geocaching.be etc. maar .nl niet
dutchgoldwing Geplaatst 26 juni 2009 Geplaatst 26 juni 2009 hallo, De laatste tijd gebruik ik steeds vaker internet in het veld. Echter als ik de Nederlandse site wil openen, krijg ik hem niet, alleen een foutmelding. hebben hier meer mensen last van of moet ik iets instellen? Alle andere site's werken wel gewoon, zelfs het forum. het kan wel goed werken. maar het kan liggen aan het besturingssysteem ! Provider of waar je zit. ik zelf draai met wm6 firefox en kpn netwerk op de meeste plaatsen heb ik goed en snel internet. alle pagina's zijn goed te openen. zelfs de nl kaart met de balletjes kan ik bekijken en aanklikken. beter dan bij wm5 en lager
TuuronTour Geplaatst 26 juni 2009 Geplaatst 26 juni 2009 Installeer Opera Mini op de Nokia, mijn ervaring is dat deze browser beter omweg kan met gc.com en gc.nl
Team Gebrook Geplaatst 26 juni 2009 Geplaatst 26 juni 2009 ook hier een hoop ellende met de nokia en mobiel internet. alle site's waren te bezoeken alleen .nl en .com ( niet goed ) zag zojuist opera mini staan en meteen uitgeprobeerd. installatie was een makkie en zelfs .nl werkt perfect. bedankt voor de tip.... ik ben er heel blij mee. .....TEAM GEBROOK.....
Attila de Hunt Geplaatst 26 juni 2009 Geplaatst 26 juni 2009 Ik heb dus een Nokia N82 met symbian en ik kreeg ook steeds die fout melding, tot ik toevallig /index toevoegde aan het web adres. Lukt het bij jullie dan nog niet?
De Vossers Geplaatst 27 juni 2009 Geplaatst 27 juni 2009 ik krijg helemaal de kaart niet te zien als ik ingelogd ben. de google kaart dan. de ouderwetse stippenkaart zie ik wel, (uitgelogd) maar bij deze is het niet te zien waar wat ligt... niet in i.e. of in ophera in mijn samsung zie ik niks aan instellingen die het beter zou kunnen maken ik zou heel graag de kaart zien... kan dat mobiel op de pda?
patje Geplaatst 27 juni 2009 Auteur Geplaatst 27 juni 2009 Met /index er achter werkt het inderdaad. bedankt voor de hulp. Draadje mag wat mij betreft dicht.
Sivota Geplaatst 27 juni 2009 Geplaatst 27 juni 2009 Met /index er achter werkt het inderdaad. bedankt voor de hulp. Draadje mag wat mij betreft dicht. Ik zie dat er wat meer mensen zijn die hetzelfde probleem hebben, mogelijk komen er nog wat vragen. Het draadje kan daarom nog wel even open blijven.
kalkendotters Geplaatst 27 juni 2009 Geplaatst 27 juni 2009 Met /index er achter werkt het inderdaad. bedankt voor de hulp. Draadje mag wat mij betreft dicht. Ik zie dat er wat meer mensen zijn die hetzelfde probleem hebben, mogelijk komen er nog wat vragen. Het draadje kan daarom nog wel even open blijven. Als je even doorgeeft wat de exacte foutmelding is die je krijgt, kan ik er even naar kijken en er heel misschien ook wat aan doen. Zelf kan ik het nml niet testen...
Attila de Hunt Geplaatst 27 juni 2009 Geplaatst 27 juni 2009 @kalk: de exacte foutmelding is: Warning: include() [function include]: URL file-access is disabled in the server configuration in /www/htdocs/geocachi/index.php on line 5 Dit heb ik zo overgenomen van mijn mobiel! Succes!
kalkendotters Geplaatst 27 juni 2009 Geplaatst 27 juni 2009 de exacte foutmelding is:Warning: include() [function include]: URL file-access is disabled in the server configuration in /www/htdocs/geocachi/index.php on line 5 Kijk, daar kan ik wat mee Ik heb wat aangepast, en nu zou je dus netjes op de imode pagina's uit moeten komen ipv een foutmelding (als je naar http://www.geocaching.nl gaat). De imode pagina's zijn relatief kleine cache pagina's speciaal voor mobiele telefoon. Wil je de 'grote' site benaderen dan moet je naar: http://www.geocaching.nl/index gaan
Aanbevolen berichten