Spring naar bijdragen

Niewe optie .com


Aanbevolen berichten

ReizenReizen

Albrt heeft het gepresteerd voor de cache Taalvouten 5x terug te moeten komen. Je hebt meer meer van die caches (bv Goodbye Campina, Juultjes Achtertuin) waar men nog al eens voor op herhaling moet. Dat kunnen we dus gevoeglijk Albrt-caches :thumbup: noemen.

 

Sorry Albrt, niet kwaad bedoeld, je maakt prachtige statistieken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps en nu heeft er iemand gestemd die er nog niet is geweest  :P

:thumbdown: Ik ben bang dat ik dat was ... :ph34r:

 

:angry: Ik drukte op 't verkeerde knopje ... :angry:

 

 

Blond, blond, blond, ... ik weet het ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oeps en nu heeft er iemand gestemd die er nog niet is geweest  :(

:thumbdown: Ik ben bang dat ik dat was ... :ph34r:

 

:angry: Ik drukte op 't verkeerde knopje ... :angry:

 

 

Blond, blond, blond, ... ik weet het ...

Er hebben er al 2 gestemd als ik het goed heb gezien. en nog steeds is de cache een maagd?

 

Peetee? Heb jij jezelf gecorrigeerd door nog maar eens te stemmen?

 

GRTZ

 

KruimelVotes :P

 

000149.gif

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Team Kleijn
Wat een eer om twee keer in het zelfde bericht twee keer geciteerd te worden  :angry:

3x :ph34r:

 

NB Team Kleijn heeft de benaming voor dit syndroom al van me over genomen, eigenlijk heeft hij de uiteindelijke benaming verzonnen... Ik had het eerst alleen over " het 8BG probleem"

In een PM van hem naar aanleiding van een vraag van mij over de Salemander stash en die kud lantaarenpalen route van hem schreef hij:

Ik heb de pagina iets verduidelijkt zodat je wat minder kans hebt op het achtbaangek syndroom...

 

Toen was de naam voor elke ofset fout geboren... na deze posting zal het 8BG syndroom zich in het wereldje dat geocaching heet verspreiden.

:P:angry:

 

 

Het spijt me 8BG,...:thumbdown:

 

Greetz, Locutus

Oei, 8BG heeft nog een zware cache voor ons in petto, naar alle waarschijnlijkheid overstijgt het alle complexiteit van het 'Land van Team Kleijn & Dusty'. Zucht als dat maar goed gaat........ Waarschijnlijk wordt ik gestraft omdat ook 8BG diverse keren 'De Grote Straf van Leusden' heeft getart. Uiteindelijk moest de cache zich gewonnen geven.

 

Ik vrees het ergste, 4 keer een heel eiland rondsjezen in TimeSlice zonder een welbekend syndroom op te lopen zal moeilijk zijn. Ik hoop dat 'De Grote Achtbaangek' enigsinds in toom te houden is en zijn eindstash niet plaatst op het hoogste punt van de Condor, want die ligt uiteindelijk in zijn 'acht'ertuin. Zelfs de MegaHeks SpoilerSite (ook een begrip) kan hier niet tegenop.......

 

Cairnteam, Barny, Dutch-Locutus doen jullie mee ?????

 

Rob

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oei, 8BG heeft nog een zware cache voor ons in petto, naar alle waarschijnlijkheid overstijgt het alle complexiteit van het 'Land van Team Kleijn & Dusty'. Zucht als dat maar goed gaat........ Waarschijnlijk wordt ik gestraft omdat ook 8BG diverse keren 'De Grote Straf van Leusden' heeft getart. Uiteindelijk moest de cache zich gewonnen geven.

 

Ik vrees het ergste, 4 keer een heel eiland rondsjezen in TimeSlice zonder een welbekend syndroom op te lopen zal moeilijk zijn. Ik hoop dat 'De Grote Achtbaangek' enigsinds in toom te houden is en zijn eindstash niet plaatst op het hoogste punt van de Condor, want die ligt uiteindelijk in zijn 'acht'ertuin. Zelfs de MegaHeks SpoilerSite (ook een begrip) kan hier niet tegenop.......

 

Cairnteam, Barny, Dutch-Locutus doen jullie mee ?????

 

Rob

Locutus is altijd in voor een uitdaging :ph34r: ...nu eerst zien wat 8BG in petto heeft, ik heb hem nog niet gehoord over wraak plannen ;) .

 

Greetz Locutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

.... Ik hoop dat 'De Grote Achtbaangek' enigsinds in toom te houden is en zijn eindstash niet plaatst op het hoogste punt van de Condor, want die ligt uiteindelijk in zijn 'acht'ertuin.

Inderdaad heb ik eens het idee gehad om een aanwijzing te plaatsen in een treintje van 'Superman The Ride', voor ingewijden simpelweg STR. De lancering op deze achtbaan wordt als heftigste ervaren van alle achtbanen in het betreffende park. Feitelijk is na de lancering, al gauw 2 seconden dus, alle spanning verdwenen, waarna men rustig op zoek kan gaan naar de verborgen aanwijzing. Halverwege uitkijken, want er zit een geniepige kurkentrekker in. De aanwijzing kan zo naar beneden (is dus boven) vallen.

Extra leuk wordt dit principe op drukkere dagen. Dan wordt er met twee treintjes gereden, dus de kans bestaat dan dat je nog een keer die hel door moet maken, althans die twee seconden dan.

 

Dit heb ik niet doorgezet, omdat ik het niet juist vind om voor het vinden van een cache zo'n hoge prijs te vragen. Bovendien ben je veel te afhankelijk van de openingstijden, uitval van de attractie etc.

 

Bovenop de Condor is wel een aardig alternatief. Evenwijdig aan de lifthill, dat is het deel van de baan waar het treintje omhoog wordt getakeld, loopt bij practisch alle achtbanen een trap. Mocht er onverhoopt iets mis gaan, zoals bijvoorbeeld een kettingbreuk, dan kunnen de passagiers zonder ellenlang wachten naar beneden komen. Wees gerust, het treintje zal niet achteruit naar beneden razen, daar zorgt een ander veiligheidssysteem voor. Dit systeem maakt het ratelende geluid als de trein naar boven rijdt.

De Condor heeft deze trap niet, dus een aanwijzing bovenin vinden kan alleen als de trein op het hoogtepunt wordt stopgezet.

 

Keuze te over dus.

 

Iemand enig idee hoe deze uitleg over achtbanen toch weer on-topic te krijgen is? :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...