Spring naar bijdragen

Niewe optie .com


Aanbevolen berichten

Ze zijn weer aan de .com site aan het sleutelen.

Ik zie net dat de vormgeving van een user profiel is aangepast. Een mooie extra optie is dat je alle foto’s die een user geplaatst heeft bij zijn diverse logs nu op te vragen zijn :yes: .

Leuke optie als je eens wil spitten in iemands profiel, je moet natuurlijk wel ingelogd zijn, anders kan je niets opvragen.

 

Locutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Heee A, leuk je hier weer tegen te komen :cry:

 

Dat is een mooie optie. Ik heb het nog niet gezien. Het is een mooie optie voor breedband-internetters natuurlijk. Je zal maar met een 56k modem de geplaatste foto's van Team Dauwtrappers opvragen. Dat zullen er zeker wel 3 a 4 honderd zijn, als het niet meer is :cry: Ik denk dat we minstens 3 foto's per cache achterlaten en als er veel leuks is al snel 6.

 

wel eigenlijk een raar idee dat het eigenlijk bedoeld is om een ander cacher zijn profiel te achterhalen.

 

GRTZ

 

Kruimelfoto :yes:Wie dit jaar een balkenbeurt heeft gehad zit diep in de balkenellende.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat is een mooie optie. Ik heb het nog niet gezien. Het is een mooie optie voor breedband-internetters natuurlijk. Je zal maar met een 56k modem de geplaatste foto's van Team Dauwtrappers opvragen. Dat zullen er zeker wel 3  a 4 honderd zijn, als het niet meer is  :cry:  Ik denk dat we minstens 3 foto's per cache achterlaten en als er veel leuks is al snel 6.

 

wel eigenlijk een raar idee dat het eigenlijk bedoeld is om een ander cacher zijn profiel te achterhalen.

Hoi Kruimel

 

Gelukkig krijg je de foto’s in het klein over meerdere pagina’s te zien, en in het klein dus dat kan ook zonder breedband. ( locutus is gelukkig wel bezitter van zo’n breedband ) ;)

 

En het is wel grappig als je iemand gezien hebt in het veld, of je ziet zijn log op een eigen cache staan om eens te kijken wat hij of zij nog meer gedaan hebben.

Zo vind ik de logs van types als 8BG die wel eens een “klein rekenfoutje” maakt erg vermakelijk, vooral als hij Willi C bij zich had, in wiens log dan vaak een iets ander verhaal staat. :yes:

 

Ik heb ook al een klein probleem met deze optie: ook foto’s die ik zelf alweer verwijderd had staan er in. Ik heb geprobeerd om een topic hierover het op .com forum (groundspaek) te plaatsen, iets wat om de een of andere reden niet lukt. :cry:

 

Het lijkt mij beter dat foto's die door de user uit een log gedelete worden ook echt weg zijn (je zal maar een per ongeluk een spoiler heben geplaats komt ie zo weer terug op het web). Of anders de optie om foto's uit je eigen profiel definitief te verwijderen.

Ik neem aan dat onze admins contact hebben met de jongens van de .com....geeft het door.

 

Greetz, Locutus

 

NB alles goed daar, alweer van de prozac afgekikt? Groeten ook aan de Fee, A & R.

bewerkt door dutch-locutus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb ook al een klein probleem met deze optie: ook foto’s die ik zelf alweer verwijderd had staan er in. Ik heb geprobeerd om een topic hierover het op .com forum (groundspaek)  te plaatsen, iets wat om de een of andere reden niet lukt.  :cry:

Ik heb proberen te posten in Geocaching.com Discussion op het forum van groundspeak, dat is goed fout gegaan geloof ik, kreeg wat eror meldingen en nu is dat hele hoofdstuk niet meer te openenen!???

 

Zal toch niet aan mijn post liggen? :yes:

 

Iemand ervaring met de stabiliteid van het forum op Groundspeak?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[...]

Ik heb proberen te posten in Geocaching.com Discussion op het forum van groundspeak, dat is goed fout gegaan geloof ik, [...]

Er ging zeker ergens iets mis. Heden zijn er twee draadjes zichtbaar beide met de naam 'New Look user profile on geocaching.com', de ene van November 06, 2003 02:25 AM en de andere van November 06, 2003 02:28 AM

De inhoud ven beide komt overeen met wat er door je in draadje 'Two big thumbs up!' is gezet op November 06, 2003 02:31 AM .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Er ging zeker ergens iets mis. Heden zijn er twee draadjes zichtbaar beide met de naam 'New Look user profile on geocaching.com', de ene van November 06, 2003 02:25 AM en de andere van November 06, 2003 02:28 AM

De inhoud ven beide komt overeen met wat er door je in draadje 'Two big thumbs up!' is gezet op November 06, 2003 02:31 AM .

Grappig proff,

 

Vooral dat zelf het toppic niet in kan :cry: .....en alle berichten zelf niet kan zien? Bij het plaatsen kreeg ik in alle gevallen een error scherm met het bericht dat de server niet reageerde....en dan probeer je het nog een keer....en nog een keer, en toen gaf ik het op. :cry:

 

Goed we geven gewoon meneer Gates weer de schuld, ik zal weer eens een slagroomtaart voor die man regelen. ;)

 

Edit 13:50u:

 

Als ik probeer in te loggen op groundspeak krijg ik het volgende in een verder wit scherm, iemand suggesties?

 

Failed getting SQL_D_USER_POST_COUNTS_REPLACE_BY_SITE_USER_IS_ALL_USERS args = ( '5726007311','87160835','N') , sql = REPLACE INTO D_USER_POST_COUNTS (SITE_OID, USER_OID, USER_POST_COUNT) SELECT MESSAGES.SITE_OID, AUTHOR_OID , COUNT(AUTHOR_OID) AS USER_POST_COUNT FROM MESSAGES WHERE (AUTHOR_OID != '') AND MESSAGES.SITE_OID = ? # -- ISCHKCNG AND MESSAGES.IS_CHECKED = 'Y' AND (AUTHOR_OID = ? /*remor_replaced*/ AND 'N' = ?) GROUP BY MESSAGES.SITE_OID, AUTHOR_OID . Detail: 'java.sql.SQLException: Invalid argument value: Duplicate entry '5726007311' for key 2'

 

 

Greetz, Locutus

 

:yes:;)

Locutus krijgt weer eens even de pest aan computers!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo vind ik de logs van types als 8BG die wel eens een “klein rekenfoutje” maakt erg vermakelijk, vooral als hij Willi C bij zich had, in wiens log dan vaak een iets ander verhaal staat. :lol1:

 

Wat een eer om voor je logs speciaal genoemd te worden op het forum :thumbup: .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo vind ik de logs van types als 8BG die wel eens een “klein rekenfoutje” maakt erg vermakelijk, vooral als hij Willi C bij zich had, in wiens log dan vaak een iets ander verhaal staat.

 

Wat een eer om voor je logs speciaal genoemd te worden op het forum .

Wat een eer om voor je logs speciaal genoemd te worden op het forum .

Ja Hu...sory 8BG maar je kan je die lachwekende logs toch wel herinneren... Reigerkolonie... rekenfout... verdwaald, dode ree, of anders jou en Willi's log op Hoogspanning...je weet wel dat gele bord naast het spoor dat niet op het door mij opgegeven coördinaat stond maar toch drie cijfers had. (alsof ik de geocacher daar naar toe zou sturen :yes: )

En als ik dan de andere logs van dezelfde dag opzoek dan zie ik vaak overeenkomsten. Maar als je hem maar vind en lol hebt toch?

 

Het is misschien een twijfelachtige eer, maar in sommige van mijn logs maak ik melding van 8BG syndroom, ofwel het onvermogen om 15 cijfertjes op de juiste volgorde in een Vista te tikken. ;) . Iets wat iedereen wel eens overkomen zal.

Het is alleen zo frustrerend dat als je 100 meter verderop staat…op de verkeerde plek in het bos, er altijd wel een boomstronk staat conform de hint…die dan ook helemaal lekgeprikt is voor Locutus schuimbekend achter zijn tikfout komt ;) . (rekenen kan ik gelukkig vrij aardig dus dat klopt altijd wel)

 

Ik hoop dat jij de humor er van in ziet dat je logs door andere gelezen worden met een glimlach op het gezicht :kiss: , het zou saai worden als ze er niet meer tussen stonden. :ph34r:

 

 

Locutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een eer om twee keer in het zelfde bericht twee keer geciteerd te worden :ph34r:

 

Maar D-L je hebt gelijk. Over het algemeen vind ik het schrijven van een log even belangrijk/leuk als het geocachen op zich. Dan ben ik blij te horen dat je logs gewaardeerd worden, dan ga ik er zeker mee door.

Het niet of slecht schrijven van de logs heeft Williii er trouwens toe gebracht het alom bejubelde 'Taalvouten' te lanceren.

 

Als je soms de Amerikaanse caches bekijkt dan merk je dat daar niet geschreven wordt. Dat vind ik jammer, da's ook niet leuk voor de maker. Een stukje tekst is dan ook blijk van waardering voor de moeite die een cacher heeft gedaan om jou die tocht te laten lopen.

 

Wat ik echter absoluut NIET kan waarderen is dat er een syndroom naar mijn alter ego genoemd wordt. Zo vaak kwamen die typfouten toch niet voor, slechts in de helft van de gevallen (ongeveer). Daar komt een persoonlijkheid bij die zich op onverklaarbare wijze in zeer absurdistische situaties weet te manoevreren en je kan stellen dat ik altijd lol heb tijdens het cachen.

 

Overigens zijn er veel goede tekstschrijvers in de geocachewereld actief. Een genot om af en toe de logs te lezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een eer om twee keer in het zelfde bericht twee keer geciteerd te worden  :yes:

3x ;)

 

NB Team Kleijn heeft de benaming voor dit syndroom al van me over genomen, eigenlijk heeft hij de uiteindelijke benaming verzonnen... Ik had het eerst alleen over " het 8BG probleem"

In een PM van hem naar aanleiding van een vraag van mij over de Salemander stash en die kud lantaarenpalen route van hem schreef hij:

Ik heb de pagina iets verduidelijkt zodat je wat minder kans hebt op het achtbaangek syndroom...

 

Toen was de naam voor elke ofset fout geboren... na deze posting zal het 8BG syndroom zich in het wereldje dat geocaching heet verspreiden.

:kiss:;)

 

 

Het spijt me 8BG,...:ph34r:

 

Greetz, Locutus

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmmm

 

Zo heb ik het gebied rondom Leusden al regelmatig gekscherend 'Het Land van Kleijn en Dusty' genoemd, wat daarna ook meermaals gebruikt werd.

 

Maar ja, drie keer raden wie toen opeens opdook in dit gebied :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar D-L je hebt gelijk. Over het algemeen vind ik het schrijven van een log even belangrijk/leuk als het geocachen op zich.

Dat vind ik ook. De meeste van mijn logs zijn langer dan het gemiddelde en als het op dat moment goed zit in mijn hoofd, ook wel redelijk komisch, althans daar word ook ik wel eens van beschuldigd. Natuurlijk wordt een leuk verhaaltje schrijven moeilijker bij een super Stop and Go :crybaby:

Ik vind dat het een beetje een eerbetoon is aan de maker van de cache. Deze heeft hoe dan ook wel de moeite genomen om je weer een cache te laten vinden. Altijd probeer ik een aantal foto's erbij te plaatsen waar in ieder geval geen spoiler tussen zit.

Je hebt namelijk logs genoeg die een standaard minimaal verhaaltje laten zien omdat het bij de verplichte figuren hoort. Soms staat in een regel zoveel kul dat je je afvraagt of ze de cache wel eens gedaan hebben. Bijvoorbeeld bij een Stop and Go, waarbij je de cache kunt pakken terwijl je als het ware nog in de auto zit, wordt er wel eens geschreven dat het een leuke wandeling was........

Zelfs als en cache geplaatst is tussen dikke shit dan kun je dat nog wel redelijk omschrijven.

 

GRTZ

 

Kruimellog :lol: 50 cent per minuut: Geld kost tijd!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...