Spring naar bijdragen

Niewe optie .com


Aanbevolen berichten

Iemand enig idee hoe deze uitleg over achtbanen toch weer on-topic te krijgen is?  :ph34r:

Waar ging het ook al weer over.........owja.

 

Ik heb er nog 1tje, weten jullie wat er bedoelt word met een cache met bakkerbas gehalte ?

 

Zo goed 8BG..?

 

Nee, vertel, vertel

 

 

*Deze tekst was gewijzigd door 8BG zelf, nadat hij een grootse blunder in zijn originele tekst had gevonden*

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Nee, vertel, vertel

 

*Ik sla het grote verhaaltje voor het slapen gaan boek nog maar eens open *

 

 

En wat zie ik een bijna lege bladzijde met daarop Bakkerbasgehalte = saaiste drive in.

Ik moet er wel bij vertellen dat ik dat boek zelf heb geschreven :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

OJ, als heksen de boeken erbij pakken wordt het oppassen geblazen.

 

Misschien om nog een lege bladzij in je boek te vullen:

 

Indien ik tijdens het cachen een aanvaring krijg met een of meerdere honden (en dankzij mijn voorliefde voor onze trouwe viervoeter gebeurt dat nog al eens :ph34r: ) kan ik het natuurlijk niet laten om in de log even 'grrr'te vermelden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 weeks later...

Zojuist is me pas opgevallen dat de .com site weer wat aanpassingen heeft gedaan.

 

Wat allereerst opvalt is dat er geen iconen (soort cache) meer staan bij de lijst met gezochte caches. Ook op de cachepagina zelf komt het icoon niet meer voor.

 

Op de cachepagina kan je nu de historie zien van alle gedropte travelbugs (optie "View Bug History") in een cache.

Ik kan me niet herinneren dat deze optie eerder te zien is geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook op de cachepagina zelf komt het icoon niet meer voor.

Vreemd, ik zie nog steeds op de cachepagina's aan een icoontje wat voor cache het is......

:D Je hebt gelijk, ze zijn er weer!

 

Net waren ze er niet meer :D

 

Dat komt goed uit, want ik wilde ze namelijk gaan gebruiken als point of interest symbolen voor TomTom.

 

Nu ben ik er ook niet meer zeker van of die optie van de TB historie er nou wel al eerder stond of niet...... :ph34r:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat komt goed uit, want ik wilde ze namelijk gaan gebruiken als point of interest symbolen voor TomTom.

Die optie van de bug is er nog niet zo lang dat klopt.

 

Ik zou voor tomTom het formaat wel iets kleiner maken en van gif naar bmp gaan. Anders ziet tomTom ze niet. En vergeet ze niet dezelfde naam te geven als de poi-onderwerp waar ze voor staan.

 

GRTZ

 

KruimelPOI :ph34r:Mensen die klagen over belastingen kun je indelen in twee groepen: mannen en vrouwen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...