Team Moskie Geplaatst 22 juli 2009 Share Geplaatst 22 juli 2009 joepie de poepie, helemaal mee eens. Geen frequente gebruiker, maar wel heeeel erg blij met de optie op GE. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ian3 Geplaatst 23 juli 2009 Share Geplaatst 23 juli 2009 Poefffff Gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marco de Klerk Geplaatst 23 juli 2009 Share Geplaatst 23 juli 2009 Ik heb gezocht maar niets gevonden waar ik iets mee kan. Kan iemand mij uitleggen wat die KML pluging of file doet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Comte Geplaatst 23 juli 2009 Share Geplaatst 23 juli 2009 De kml-plugin haalt de geocaches op van geocaching.com en laat ze zien in google-earth. Ze staan dan ongeveer op de juiste plek. Als het goed werkt zou ook het cache-type (traditional, multi, etc) te zien moeten zijn. Helaas gaf dat vaak problemen en waren alleen de google-earth punaises te zien. Maar het is een makkelijke manier om snel te zien welke caches ergens aanwezig zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marco de Klerk Geplaatst 23 juli 2009 Share Geplaatst 23 juli 2009 als ik het zo lees, was jij er geen fan van? Was het makkelijker dan de googlemaps-kaart die ik nu gebruik op gc.com? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoekbaars Geplaatst 30 juli 2009 Share Geplaatst 30 juli 2009 zie ook draadje met onderwerp Google earth en gpx files (rubriek diversen) of bij Gc.com, My profile rechtsonder de nieuwe release '' Geocache Google Earth Viewer - new'' Iedereen, nou ja, de meesten kunnen weer blij zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marco de Klerk Geplaatst 30 juli 2009 Share Geplaatst 30 juli 2009 dankje, ik had het al gelezen, heb nu ook de viewer gedownload, het is wel geinig. Ik ga er voor de vakantie in frankrijk wel gebruik van maken denk ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sparks Sailor Geplaatst 30 juli 2009 Share Geplaatst 30 juli 2009 / me is ook blij. Gebruik de plugin voor (vakantie)caches buiten Nederland Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden