Spring naar bijdragen

Earthcache Pas Loggen Na Toestemming


Aanbevolen berichten

Er zijn gevallen bij waar dezelfde foto meerdere keren voorkomt.. zeker omdat ik dan ook nog specifiek gevraagd om de foto te plaatsen.. Maar ook als je met een groep logt, dan hoor je te cachen alsof je individueel cached met betrekking to earthcaches naar mijn bescheiden mening. Dus als er gevraagd wordt om een foto met jou en de gps, dan is dat niet een groep met de gps.. Misschien moet ik dat maar eens in de beschrijving van de cache neerzetten. iets in de trant van "cachen in een groep? LEUK! :dribble: maar wel even individueel loggen" :dribble:

 

Ik wacht meestal 3 maanden met het verwijderen, en ja het kan voorkomen dat iemand naar een groepsfoto verwijst van een andere logger.. maar hoe weet ik in die groepsfoto wie nu wie is? zeker als er ook geen antwoorden van de logger zijn gekomen.. deze fotoloze logs worden dan na controle antwoorden/foto verwijderd. Zo kreeg ik laatst van iemand een log die volgens zijn zeggen in april een earthcache gedaan zou hebben met een ander team, maar geen foto kon plaatsen. Deze log heb ik verwijderd omdat ik dus niet kon bepalen of deze persoon uberhaupt aanwezig geweest is.

 

Ik wil het hier dan nog niet eens over het feit dat bij de earthcaches waar we 2 foto's vragen maar 1 foto bij staat. deze laat ik nog ongemoeid...

 

Over het terugplaatsen.. dat is ongeveer 50/50.. en dan wel met de juiste antwoorden en foto(s) :dribble: Ik krijg wel af en toe verbolgen mailtjes waarom de logs verwijderd zijn.. maar deze worden dan keurig netjes beantwoord en soms zie ik de logger dan keurig netjes met de juiste foto loggen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Er zijn gevallen bij waar dezelfde foto meerdere keren voorkomt.. zeker omdat ik dan ook nog specifiek gevraagd om de foto te plaatsen.. Maar ook als je met een groep logt, dan hoor je te cachen alsof je individueel cached met betrekking to earthcaches naar mijn bescheiden mening. Dus als er gevraagd wordt om een foto met jou en de gps, dan is dat niet een groep met de gps.. Misschien moet ik dat maar eens in de beschrijving van de cache neerzetten. iets in de trant van "cachen in een groep? LEUK! :dribble: maar wel even individueel loggen" :lol1:

 

Ik wacht meestal 3 maanden met het verwijderen, en ja het kan voorkomen dat iemand naar een groepsfoto verwijst van een andere logger.. maar hoe weet ik in die groepsfoto wie nu wie is? zeker als er ook geen antwoorden van de logger zijn gekomen.. deze fotoloze logs worden dan na controle antwoorden/foto verwijderd. Zo kreeg ik laatst van iemand een log die volgens zijn zeggen in april een earthcache gedaan zou hebben met een ander team, maar geen foto kon plaatsen. Deze log heb ik verwijderd omdat ik dus niet kon bepalen of deze persoon uberhaupt aanwezig geweest is.

 

Ik wil het hier dan nog niet eens over het feit dat bij de earthcaches waar we 2 foto's vragen maar 1 foto bij staat. deze laat ik nog ongemoeid...

 

Over het terugplaatsen.. dat is ongeveer 50/50.. en dan wel met de juiste antwoorden en foto(s) :dribble: Ik krijg wel af en toe verbolgen mailtjes waarom de logs verwijderd zijn.. maar deze worden dan keurig netjes beantwoord en soms zie ik de logger dan keurig netjes met de juiste foto loggen..

 

En soms ook 3 maanden met antwoorden :dribble::lol1:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@yurrie-currie als je eens wist hoeveel mail je krijgt met 5 earthcaches... :dribble:

 

Maar als de antwoorden goed zijn, en de cache is nog niet gelogd, dan komt er altijd een antwoord, maar met de juiste antwoorden en de cache reeds gelogd met de juiste foto's dan komt het wel eens voor dat er geen antwoord komt. maar dat is een discussie welke al eens eerder gevoerd is. (als mijn geheugen met niet in de steek laat)

 

Maar.. als je een keertje zuidwaards gaat en de earthcache "The river geul and its divers life doet zal ik er voor zorgen dat er een heel speciaal antwoord komt.. :dribble::dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

/off topic

 

Na lange tijd weer een reactie mijnerzijds.

 

Schrijven op dit forum doe ik allang niet meer – de lust is me lang geleden al vergaan. Lezen doe ik nog regelmatig.

 

Een heel enkele keer lees ik iets interessants, over software-updates bijvoorbeeld.

 

Maar dit draadje, wat een droefenis. Wat een gemierenn**k over peanuts.

 

Beleef plezier aan ons aller hobby en hou alsjeblieft op met geneuzel over regeltjes – van dit mag niet – en dat moet juist wel.

 

Komt het ooit nog eens goed met dit forum?

 

Ik vrees van niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf heb ik 1 earth-cache ik doe er niet echt moeilijk over als er voortijdig gelogd word ik vind het allang leuk als de locatie bezocht wordt ook al is er wel eens een vraagje niet goed.

Als er maar een bewijs is met een foto dat die persoon er daadwerkelijk is geweest, ik vraag voor 2 foto's maar soms wordt er wel eens eentje vergeten daar doe ik dan echt niet moeilijk over.

 

@ Draghkar bij vraag 1 van The river geul and its divers life ligt een cache van mij en bij vraag 2 komt er een van mij :dribble::dribble:

 

greetz yurrie-currie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

/off topic

 

Na lange tijd weer een reactie mijnerzijds.

 

Schrijven op dit forum doe ik allang niet meer – de lust is me lang geleden al vergaan. Lezen doe ik nog regelmatig.

 

Een heel enkele keer lees ik iets interessants, over software-updates bijvoorbeeld.

 

Maar dit draadje, wat een droefenis. Wat een gemierenn**k over peanuts.

 

Beleef plezier aan ons aller hobby en hou alsjeblieft op met geneuzel over regeltjes – van dit mag niet – en dat moet juist wel.

 

Komt het ooit nog eens goed met dit forum?

 

Ik vrees van niet.

 

Spijker en kop geloof ik. :dribble:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alle caches met het gedoe van pas loggen na toestemming, mijd ik principieel.

Onhandig, overbodig, gedoe om niks.

Je hebt de cache gedaan, evenuteel foto gemaakt en dan is de volgende stap: loggen: klaar.

 

Beetje dwars, maar vooruit dan maar :dribble:

 

Niet de cachelegger heeft die verplichting gemaakt, maar de partij die de Earth Caches beoordeelt heeft dat zo gesteld: Geological Society of America. Maar zo moeilijk is het toch niet om wat vragen te beantwoorden, even een mailtje weg te sturen en vervolgens met foto je log te maken? Hier houden we ons netjes aan de regels: geen vragen beantwoord of onjuist en geen foto geplaatst is verwijderen van het log.

 

Niet zozeer dwars, maar als het woord <verplichting> im frage komt, dan haak ik af voor een vrije tijdsbesteding.

Het is toch een spelletje: leg even uit aan je buurman dat je om 7 uur 'ochtens de deur uit gaat om een zogenaamde schat te gaan zoeken... Wat is dat dan? Nou, dat kan een fotorolletje zijn, of een legerkistje met speeltjes.....

Ieder zijn keuze, maar ik kan mij vinden in voorgaande opmerkingen betreffende betweterigheid en dilitante toon. Het gaat toch om een leuk middagje wandelen? Je komt op een plek waar je anders nooit was geweest. Hebt iets geleerd van de omgeving. Of gewoon een paar kilometers gemaakt.

Gelukkig kunnen hebben we de keuze uit ruim 3000 caches in nederland! Voor elk wat wils!

Draadje voor mij gesloten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...