Spring naar bijdragen

Complimenten


onneb

Aanbevolen berichten

Na het lezen van de tweede nieuwsbrief wil ik graag alle meewerkenden aan de nieuwsbrief en het forum en de site een groot compliment geven voor hun inzet en de behaalde resultaten, dat wij gebruik kunnen maken van het forum en de site, en een zeer informatieve nieuwsbrief kunnen lezen verdient wel een pluim vind ik.

 

groet Benno.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ReizenReizen

Na het lezen van de tweede nieuwsbrief wil ik graag alle meewerkenden aan de nieuwsbrief en het forum en de site een groot compliment geven voor hun inzet en de behaalde resultaten, dat wij gebruik kunnen maken van het forum en de site, en een zeer informatieve nieuwsbrief kunnen lezen verdient wel een pluim vind ik.

 

groet Benno.

 

 

tja benno....dat vindt ik nou eens een heerlijk en eerlijk verdient compliment...voor de mensen achter de schermen...dus bij deze sluit ik mij daar graag bij aan!!...dus ook vanuit hier een pluim!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nieuwsbrief ziet er goed uit. Vooral het voorlaatste item, SGN event, daar kijken wij al naar uit. Het ziet er veelbelovend uit. :thumbup:

Van alles wat en niets hoeft. Wij houden alles goed in de gaten zodat we niet te laat aanmelden en de nieuwsbrief is een goed initiatief. :thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Na het lezen van de tweede nieuwsbrief wil ik graag alle meewerkenden aan de nieuwsbrief en het forum en de site een groot compliment geven voor hun inzet en de behaalde resultaten, dat wij gebruik kunnen maken van het forum en de site, en een zeer informatieve nieuwsbrief kunnen lezen verdient wel een pluim vind ik.

 

groet Benno.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook namens mij een compliment. Mooi dat er nu ook duidelijk via een nieuwsbrief richting de forumgebruikers gecommuniceerd wordt wat er zoal leeft.

 

Wel een tip mbt de nieuwsbrief: Maak er een pdf document van...

 

Dus een welverdiende :beerchug::clap::thumbup:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huh? Ja, goed dat er iets is, maar laten we niet overdrijven. Het is meer een beschrijving van wie wat is cq wat doet. Daarnaast een aankondiging van een event. Dan houdt het eigenlijk wel op. M.a.w. leuk dat er eindelijk een geluid is, maar complimenten over de nieuwsbrief zelf? Laten we het erop houden dat dit een start is. Dat er nog vele ontwikkeling mag zijn.

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Complimenten voor de nieuwsbrief?

Jazeker! :thumbup:

 

Over de inhoud en lay-out zullen de meningen ongetwijfeld verschillen want iedereen heeft een andere smaak en behoefte.

Maar dat er weer vrijwilligers bezig zijn geweest om een bijdrage te leveren aan ONS plezier..HULDE! :beerchug:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over de inhoud en lay-out zullen de meningen ongetwijfeld verschillen want iedereen heeft een andere smaak en behoefte.

Maar dat er weer vrijwilligers bezig zijn geweest om een bijdrage te leveren aan ONS plezier..HULDE! :beerchug:

Eens.

Fire5

Link naar opmerking
Deel via andere websites

zeker mee eens, en het geeft ook een blikje achter de schermen, de mensen die je eigenlijk niet ziet, maar wel dit alles mogelijk maken.

 

Ik vind het toppie hoor

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb de nieuwsbrief door gelezen en het geeft een aardig inzicht hoe het hier achter de schermen geregeld is. Een hele organisatie om alles hier in goede banen te leiden voor. Geweldig en ga vooral zo door

bewerkt door Het Himbastel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Onlangs hier   0 leden

    • Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...